eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Serwis systemów informatycznych oraz sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Łódź: Serwis systemów informatycznych oraz sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej
Numer ogłoszenia: 178243 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 157680 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi, ul. Aleksandrowska, 91-205 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2721913, fax 042 2721912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis systemów informatycznych oraz sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są poniżej opisane usługi: 1. Serwis systemu informatycznego InfoMedica firmy ABG SPIN S.A. moduły: Finanse-Księgowość Rejestr Sprzedaży Koszty Gospodarka Magazynowa Środki Trwałe Wyposażenie Kadry Płace Grafik Ewidencji Czasu Pracy 2. Serwis systemu CliniNET -UHCSTER Firmy UHC Sp. z o.o. moduły: Ruch Chorych Przychodnia Raporty Statystyczne Rozliczenia 3. Pomoc przy obsłudze technicznej oprogramowania Pakiet Świadczeniodawcy 4. Serwis sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej 5. Szkolenia 7. Doradztwo informatyczne Szczegółowy wykaz czynności: 1. Czynności w zakresie bazy danych Oracle systemu InfoMedica i CliniNET uaktualnienia bazy danych (upgrade) jeśli jest udostępniony przez producenta; korekty danych w bazie w miarę możliwości, jeśli są niewykonalne z poziomu aplikacji; aktualizacja statystyk; reindeksacja bazy; sprawdzanie integralności bazy; sprawdzenie wykonania automatycznej archiwizacji bazy danych. 2. Czynności w zakresie serwisowanych modułów systemu InfoMedica instalacja nowych wersji oprogramowania (upgrade), jeśli jest udostępniony przez producenta.; konfiguracja nowych instalacji aplikacji; zmiany konfiguracji aplikacji na serwerze; zmiany konfiguracji aplikacji na stacjach roboczych; reinstalacja aplikacji, klienta Oracle i oprogramowania towarzyszącego (klient Centura, Borland); pomoc przy administrowaniu użytkownikami aplikacji - zmiana haseł, praw i danych, dodawanie nowych użytkowników; okresowa kontrola pracy aplikacji - zebranie problemów od użytkowników; bieżąca kontrola pracy aplikacji i pomoc użytkownikom przy ich stanowisku pracy; identyfikacja, analiza błędów oraz przedstawienie sposobu ich likwidacji; definiowanie szablonów pism, ich konfiguracja do współpracy z edytorem tekstu; pomoc przy wykonywaniu sprawozdań dla potrzeb wewnętrznych jednostki oraz dla instytucji zewnętrznych w miarę możliwości technicznych systemu: sprawozdawczość roczna (Sprawozdanie bilansu, przepływu środków pieniężnych, Rachunek zysków i strat metodą kalkulacyjną lub porównawczą); sprawozdawczość okresowa (wydruki obrotów, sald, stanu kont dla kont i grup kont księgi głównej); sprawozdania kosztowe (biblioteka wydruków); Karty Statystyczne i inne dokumenty statystyczne prawnie wymagane; raporty statystyczne; raporty dla płatników usług medycznych; zarządzanie funkcjami serwisowymi; pomoc przy przesyłaniu danych między modułami: eksport - import kosztów bezpośrednich (FK - Koszty); eksport - import dokumentów sprzedaży (Rejestr Sprzedaży - FK); eksport amortyzacji i umorzeń ŚT (Środki trwałe - FK); eksporty przelewów (FK - Rejestr bankowy, Rejestr bankowy - homebanking). 3. Czynności w zakresie serwisowanych modułów systemu CliniNET-UHCSTER zmiany konfiguracji aplikacji na serwerze; konfiguracja aplikacji na stacjach roboczych; pomoc przy administrowaniu użytkownikami aplikacji - zmiana haseł, praw i danych, dodawanie nowych użytkowników; identyfikacja, analiza błędów, przedstawienie sposobu ich likwidacji i ich likwidacja w miarę możliwości technicznych; pomoc przy rozliczeniach z NFZ. 4. Pomoc techniczna przy obsłudze oprogramowania Pakiet Świadczeniodawcy Naprawa baz danych oprogramowania Pakiet Świadczeniodawcy, w przypadku ich uszkodzenia, według możliwości technicznych; Pomoc przy aktualizacji oprogramowania Pakiet Świadczeniodawcy, w przypadku wystąpienia trudności z instalacją, według możliwości technicznych. 5. Serwis sprzętu i infrastruktury teleinformatycznej Systemy operacyjne: Serwery: instalacja i administracja systemami, MS Windows 2000 i 2003 Serwer; Stacje robocze: instalacja i administracja systemami Windows 95/98/Me/2000/XP/Vista. Sieci komputerowe: Instalacja, konfiguracja, zarządzanie i monitorowanie pracy urządzeń aktywnych w węzłach sieci komputerowej; Instalacja, diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z okablowaniem strukturalnym (szkieletowym i poziomym) oraz sieciowymi urządzeniami pasywnymi. Zarządzanie dostępem do Internetu (instalacja i konfiguracja routera, usuwanie problemów z dostępem do Internetu). Bezpieczeństwo systemu informatycznego: Zabezpieczanie sieci komputerowej, stacji roboczych i serwerów przed nieuprawnionym dostępem zgodnie z polityką bezpieczeństwa Zamawiającego. Zabezpieczenie i kontrola antywirusowa wszystkich stacji roboczych i serwerów z wykorzystaniem narzędzi dostarczonych przez Zamawiającego oraz innych dostępnych bezpłatnie. Sprzęt komputerowy: Instalacja, konfiguracja, zarządzanie, monitorowanie oraz konserwacja stacji roboczych, serwerów, monitorów, UPS, drukarek, skanerów i innych urządzeń peryferyjnych; Diagnozowanie, usuwanie problemów, naprawa lub nadzór nad realizacją napraw wyżej wymienionego sprzętu (w przypadku, gdy sprzęt nie posiada ważnej gwarancji koszty materiałów pokrywa Zamawiający). Oprogramowanie: Stacje robocze: instalacja i administracja dodatkowym oprogramowaniem koniecznym do prawidłowej i efektywnej pracy personelu korzystającego ze stacji roboczych; Serwery i Stacje robocze: kontrola legalności oprogramowania. Inne: Szkolenia i pomoc pracownikom WOMP CP-L w obsłudze komputerów, systemów operacyjnych oraz drobnych programów użytkowych; Sprawozdawczość w zakresie systemu informatycznego WOMP CP-L. 6. Szkolenia, doradztwo i konsultacje telefoniczne. Szkolenia grupowe użytkowników w sytuacji znaczących zmian wprowadzonych w kolejnych wersjach aplikacji; Kontakty z producentem oprogramowania; Organizacyjna obsługa nadzorów autorskich serwisowanych systemów w imieniu Zamawiającego; Organizacyjna i techniczna obsługa błędów i aktualizacji serwisowanych systemów w imieniu Zamawiającego; Konsultacje dotyczące wykorzystania serwisowanych systemów; Konsultacje w zakresie rozbudowy i modyfikacji systemów informatycznych Zamawiającego; Projektowanie modernizacji i rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej; Modernizacja i rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej; Monitorowanie zmieniających się technicznych wymagań serwisowanych systemów; Konsultacje telefoniczne dotyczące serwisowanych systemów dla wskazanych przez Zamawiającego użytkowników. Dane dotyczące sprzętu i infrastruktury teleinformatycznej Lokalizacje 1. ul. Aleksandrowska 61/63 (główna siedziba) 2. ul. Gdańska 117a 3. al. Piłsudskiego 135 4. ul. Tymienieckiego 18 Posiadany sprzęt komputerowy Serwery: 2 szt. Komputery: 130 szt. Drukarki: 90 szt. (laser, atrament, igłowe). Sposób świadczenia usług: 1. Prace serwisowe będą realizowane w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Zamawiający umożliwi Wykonawcy zestawienie bezpiecznego łącza internetowego o odpowiedniej przepustowości odbiór min. 1024 kb/s i wysył min. 512 kb/s. Umożliwi również zdalny dostęp do baz danych wszystkich serwisowanych systemów i programów, jak również zdalny dostęp do stacji roboczych wspólnie wytypowanych kluczowych użytkowników systemu, dostęp do routerów i zarządzanych urządzeń aktywnych sieci lokalnej. 3. Prace serwisowe w zależności od możliwości technicznej i organizacyjnej będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego, w siedzibie Wykonawcy, zdalnie poprzez bezpieczne łącze internetowe lub telefonicznie. Sprzęt komputerowy będzie naprawiany w siedzibie Wykonawcy. 4. Niezbędne zakupy części zamiennych koniecznych do naprawy sprzętu komputerowego będą finansowane przez Zamawiającego. 5. Naprawy sprzętu komputerowego wymagające specjalistycznego serwisu będą realizowane na życzenie Zamawiającego i przez niego finansowane. Wykonawca w takim przypadku przedstawi pisemną ekspertyzę Zamawiającemu. 6. Konsultacje telefoniczne w zakresie serwisowanych aplikacji są dostępne dla Zamawiającego od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 16:00. 7. W wypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii systemu informatycznego, Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 4 godzin od potwierdzenia odbioru zgłoszenia, do podjęcia działań serwisowych (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz godzin nieobjętych serwisem). 8. W wypadku naprawy sprzętu komputerowego trwającego dłużej niż trzy dni robocze Wykonawca dostarcza sprzęt umożliwiający pracę Zamawiającemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 50.30.00.08 - 50.30.00.08 Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 309600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mc ART Sp. z o.o., ul. Radwańska 40/42, 93-574 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 288000
  • Oferta z najniższą ceną: 288000 / oferta z najwyższą ceną: 288000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.