eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Serwis systemów informatycznych oraz sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Łódź: Serwis systemów informatycznych oraz sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej
Numer ogłoszenia: 157680 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi, ul. Aleksandrowska 61/63, 91-205 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2721913, fax 042 2721912.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis systemów informatycznych oraz sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis systemów informatycznych oraz sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno Leczniczego w Łodzi. Zakres zamówienia: 1. Serwis systemu informatycznego InfoMedica firmy ABG SPIN S.A. moduły: Finanse-Księgowość Rejestr Sprzedaży Koszty Gospodarka Magazynowa Środki Trwałe Wyposażenie Kadry Płace Grafik Ewidencji Czasu Pracy 2. Serwis systemu CliniNET -UHCSTER Firmy UHC Sp. z o.o. moduły: Ruch Chorych Przychodnia Raporty Statystyczne Rozliczenia 3. Pomoc przy obsłudze technicznej oprogramowania Pakiet Świadczeniodawcy 4. Serwis sprzętu komputerowego i infrastruktury teleinformatycznej 5. Szkolenia 7. Doradztwo informatyczne Szczegółowy wykaz czynności: 1. Czynności w zakresie bazy danych Oracle systemu InfoMedica i CliniNET uaktualnienia bazy danych (upgrade) jeśli jest udostępniony przez producenta; korekty danych w bazie w miarę możliwości, jeśli są niewykonalne z poziomu aplikacji; aktualizacja statystyk; reindeksacja bazy; sprawdzanie integralności bazy; sprawdzenie wykonania automatycznej archiwizacji bazy danych. 2. Czynności w zakresie serwisowanych modułów systemu InfoMedica instalacja nowych wersji oprogramowania (upgrade), jeśli jest udostępniony przez producenta.; konfiguracja nowych instalacji aplikacji; zmiany konfiguracji aplikacji na serwerze; zmiany konfiguracji aplikacji na stacjach roboczych; reinstalacja aplikacji, klienta Oracle i oprogramowania towarzyszącego (klient Centura, Borland); pomoc przy administrowaniu użytkownikami aplikacji - zmiana haseł, praw i danych, dodawanie nowych użytkowników; okresowa kontrola pracy aplikacji - zebranie problemów od użytkowników; bieżąca kontrola pracy aplikacji i pomoc użytkownikom przy ich stanowisku pracy; identyfikacja, analiza błędów oraz przedstawienie sposobu ich likwidacji; definiowanie szablonów pism, ich konfiguracja do współpracy z edytorem tekstu; pomoc przy wykonywaniu sprawozdań dla potrzeb wewnętrznych jednostki oraz dla instytucji zewnętrznych w miarę możliwości technicznych systemu: sprawozdawczość roczna (Sprawozdanie bilansu, przepływu środków pieniężnych, Rachunek zysków i strat metodą kalkulacyjną lub porównawczą); sprawozdawczość okresowa (wydruki obrotów, sald, stanu kont dla kont i grup kont księgi głównej); sprawozdania kosztowe (biblioteka wydruków); Karty Statystyczne i inne dokumenty statystyczne prawnie wymagane; raporty statystyczne; raporty dla płatników usług medycznych; zarządzanie funkcjami serwisowymi; pomoc przy przesyłaniu danych między modułami: eksport - import kosztów bezpośrednich (FK - Koszty); eksport - import dokumentów sprzedaży (Rejestr Sprzedaży - FK); eksport amortyzacji i umorzeń ŚT (Środki trwałe - FK); eksporty przelewów (FK - Rejestr bankowy, Rejestr bankowy - homebanking). 3. Czynności w zakresie serwisowanych modułów systemu CliniNET-UHCSTER zmiany konfiguracji aplikacji na serwerze; konfiguracja aplikacji na stacjach roboczych; pomoc przy administrowaniu użytkownikami aplikacji - zmiana haseł, praw i danych, dodawanie nowych użytkowników; identyfikacja, analiza błędów, przedstawienie sposobu ich likwidacji i ich likwidacja w miarę możliwości technicznych; pomoc przy rozliczeniach z NFZ. 4. Pomoc techniczna przy obsłudze oprogramowania Pakiet Świadczeniodawcy Naprawa baz danych oprogramowania Pakiet Świadczeniodawcy, w przypadku ich uszkodzenia, według możliwości technicznych; Pomoc przy aktualizacji oprogramowania Pakiet Świadczeniodawcy, w przypadku wystąpienia trudności z instalacją, według możliwości technicznych. 5. Serwis sprzętu i infrastruktury teleinformatycznej Systemy operacyjne: Serwery: instalacja i administracja systemami, MS Windows 2000 i 2003 Serwer; Stacje robocze: instalacja i administracja systemami Windows 95/98/Me/2000/XP/Vista. Sieci komputerowe: Instalacja, konfiguracja, zarządzanie i monitorowanie pracy urządzeń aktywnych w węzłach sieci komputerowej; Instalacja, diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z okablowaniem strukturalnym (szkieletowym i poziomym) oraz sieciowymi urządzeniami pasywnymi. Zarządzanie dostępem do Internetu (instalacja i konfiguracja routera, usuwanie problemów z dostępem do Internetu). Bezpieczeństwo systemu informatycznego: Zabezpieczanie sieci komputerowej, stacji roboczych i serwerów przed nieuprawnionym dostępem zgodnie z polityką bezpieczeństwa Zamawiającego. Zabezpieczenie i kontrola antywirusowa wszystkich stacji roboczych i serwerów z wykorzystaniem narzędzi dostarczonych przez Zamawiającego oraz innych dostępnych bezpłatnie. Sprzęt komputerowy: Instalacja, konfiguracja, zarządzanie, monitorowanie oraz konserwacja stacji roboczych, serwerów, monitorów, UPS, drukarek, skanerów i innych urządzeń peryferyjnych; Diagnozowanie, usuwanie problemów, naprawa lub nadzór nad realizacją napraw wyżej wymienionego sprzętu (w przypadku, gdy sprzęt nie posiada ważnej gwarancji koszty materiałów pokrywa Zamawiający). Oprogramowanie: Stacje robocze: instalacja i administracja dodatkowym oprogramowaniem koniecznym do prawidłowej i efektywnej pracy personelu korzystającego ze stacji roboczych; Serwery i Stacje robocze: kontrola legalności oprogramowania. Inne: Szkolenia i pomoc pracownikom WOMP CP-L w obsłudze komputerów, systemów operacyjnych oraz drobnych programów użytkowych; Sprawozdawczość w zakresie systemu informatycznego WOMP CP-L. 6. Szkolenia, doradztwo i konsultacje telefoniczne. Szkolenia grupowe użytkowników w sytuacji znaczących zmian wprowadzonych w kolejnych wersjach aplikacji; Kontakty z producentem oprogramowania; Organizacyjna obsługa nadzorów autorskich serwisowanych systemów w imieniu Zamawiającego; Organizacyjna i techniczna obsługa błędów i aktualizacji serwisowanych systemów w imieniu Zamawiającego; Konsultacje dotyczące wykorzystania serwisowanych systemów; Konsultacje w zakresie rozbudowy i modyfikacji systemów informatycznych Zamawiającego; Projektowanie modernizacji i rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej; Modernizacja i rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej; Monitorowanie zmieniających się technicznych wymagań serwisowanych systemów; Konsultacje telefoniczne dotyczące serwisowanych systemów dla wskazanych przez Zamawiającego użytkowników. Dane dotyczące sprzętu i infrastruktury teleinformatycznej Lokalizacje 1. ul. Aleksandrowska 61/63 (główna siedziba) 2. ul. Gdańska 117a 3. al. Piłsudskiego 135 4. ul. Tymienieckiego 18 Posiadany sprzęt komputerowy Serwery: 2 szt. Komputery: 130 szt. Drukarki: 90 szt. (laser, atrament, igłowe). Sposób świadczenia usług: 1. Prace serwisowe będą realizowane w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Zamawiający umożliwi Wykonawcy zestawienie bezpiecznego łącza internetowego o odpowiedniej przepustowości odbiór min. 1024 kb/s i wysył min. 512 kb/s. Umożliwi również zdalny dostęp do baz danych wszystkich serwisowanych systemów i programów, jak również zdalny dostęp do stacji roboczych wspólnie wytypowanych kluczowych użytkowników systemu, dostęp do routerów i zarządzanych urządzeń aktywnych sieci lokalnej. 3. Prace serwisowe w zależności od możliwości technicznej i organizacyjnej będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego, w siedzibie Wykonawcy, zdalnie poprzez bezpieczne łącze internetowe lub telefonicznie. Sprzęt komputerowy będzie naprawiany w siedzibie Wykonawcy. 4. Niezbędne zakupy części zamiennych koniecznych do naprawy sprzętu komputerowego będą finansowane przez Zamawiającego. 5. Naprawy sprzętu komputerowego wymagające specjalistycznego serwisu będą realizowane na życzenie Zamawiającego i przez niego finansowane. Wykonawca w takim przypadku przedstawi pisemną ekspertyzę Zamawiającemu. 6. Konsultacje telefoniczne w zakresie serwisowanych aplikacji są dostępne dla Zamawiającego od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 16:00. 7. W wypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii systemu informatycznego, Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 4 godzin od potwierdzenia odbioru zgłoszenia, do podjęcia działań serwisowych (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz godzin nieobjętych serwisem). 8. W wypadku naprawy sprzętu komputerowego trwającego dłużej niż trzy dni robocze Wykonawca dostarcza sprzęt umożliwiający pracę Zamawiającemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a także są w trakcie wykonywania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy usługi serwisowe w różnych jednostkach służby zdrowia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, - zapewnią osoby posiadające odpowiednie certyfikaty producenta systemów InfoMedica i CliniNET umożliwiające serwisowanie tych systemów (minimum dwie osoby dla każdego z systemów); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a także w trakcie wykonywania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług serwisowych w różnych jednostkach służby zdrowia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 4) informację o osobach, posiadających odpowiednie certyfikaty producenta systemu InfoMedica i CliniNET umożliwiające serwisowanie tych systemów. Informacja musi zawierać imiona i nazwisko, minimum dwóch osób dla każdego z systemów wraz z kopiami certyfikatów. Do oferty należy załączyć również: 5) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 6) oświadczenie o akceptacji warunków umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 7) informacje dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 8) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych Wyżej wymienione dokumenty zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w następujących formach: 1) dla pkt. 1, 3-8 - oryginał 2) dla pkt. 2 oraz dokumentów potwierdzających z pkt. 3 i certyfikatów z pkt. 4 - kserokopia potwierdzona za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy oraz dokumenty składane wspólnie w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, które to warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone odpowiednio jak w pkt.1 w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno -Lecznicze w Łodzi ul. Aleksandrowska 61/63 91-205 Łódź, pokój nr 510.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno -Lecznicze w Łodzi ul. Aleksandrowska 61/63 91-205 Łódź Pokój nr 510.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.