eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwanowice › Remont XIX-wiecznego budynku muzeum w Iwanowicach Dworskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Iwanowice: Remont XIX-wiecznego budynku muzeum w Iwanowicach Dworskich
Numer ogłoszenia: 178236 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111816 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont XIX-wiecznego budynku muzeum w Iwanowicach Dworskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont XIX-wiecznego budynku muzeum w Iwanowicach Dworskich obejmującej następujący zakres robót remontowych: Ściany przyziemia i fundamenty: odkopanie fundamentów i wykonanie izolacji poziomej fundamentów, wykonanie izolacji pionowej fundamentów i ścian fundamentowych, zasypanie fundamentów, wykonanie wokół budynków opaski z płytek chodnikowych. Strop wymiana desek stropowych w pomieszczeniach etnografii, wymiana pojedynczych zniszczonych desek stropowych w pozostałych pomieszczeniach, oczyszczenie belek oraz desek stropowych z białej farby, wykonanie impregnacji elementów drewnianych środkami owado i grzybobójczymi oraz ognioodpornymi, malowanie powierzchni drewnianych belek stropowych i desek farbami bezbarwnymi matowymi, wykonanie nowej izolacji termicznej z płyt styropianowych gr 15 cm oraz desek 2,5 cm. Więźba dachowa rozbiórka istniejącej więźby dachowej, wykonanie nowej więźby dachowej wg dotychczasowego kształtu i nachylenia połaci, wykonanie na poddaszu belki stalowej HE120B podpierającej podwalinę więźby dachowej. Pokrycie i obróbki rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blacho-dachówki, matowej w kolorze naturalnej cegły, wykonanie rynien i rur spustowych PCV w kolorze brązowym, wykonanie obróbek kominów z blachy ocynkowanej. Tynki wewnętrzne skucie istniejących tynków wewnętrznych, osuszenie podłoża pod tynki (ścian), wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych na ścianach, wykonanie malowania pomieszczeń farbami wapiennymi w kolorze białym. Tynki zewnętrzne (elewacja) deski na ścianach szczytowych należy uzupełnić. Brakujące elementy dekoracyjne odtworzyć. Elementy drewniane wyczyścić. Pomalować środkami owado i grzybobójczymi, ognioodpornymi oraz farbami bezbarwnymi matowymi, wykonanie tynków gładkich oraz pomalowanie ich farbami emulsyjnymi. Posadzki zerwanie istniejących posadzek, obniżenie posadzki w pomieszczeniu etnografii do poziomu 0,00, wymiana podłoża pod posadzkami, wykonanie podłoża betonowego, wykonanie warstwy izolacyjnych z folii oraz styropianu, wykonanie wylewki cementowej, wykonanie nowych podłóg drewnianych na poziomie istniejącym, impregnacja podłóg drewnianych farbami owado i grzybobójczymi, malowanie podłóg drewnianych farbami bezbarwnymi. Instalacja elektryczna wykonanie nowej instalacji elektrycznej pod tynkiem o przewodach dla gniazd wtyczkowych i obwodów ogrzewania oraz obwodów oświetlenia, we wnęce w miejscu istniejącej rozdzielni zabudować nowa rozdzielnię wyposażoną w szyny, Ogrodzenie wykonanie betonowych cokołów z fundamentami, wykonanie nowego ogrodzenia drewnianego, sztachety z listew, furtka. 2.Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, projekt budowlany stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego z wyrównaniem ewentualnych szkód właścicielom posesji na których wystąpiła szkoda z winy Wykonawcy; zawiadomienia o zakończeniu budowy nadzoru budowlanego (na podstawie pełnomocnictwa od Zamawiającego), zawiadomienie to musi być potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy o braku sprzeciwu ze strony nadzoru budowlanego lub zaświadczeniem nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu; 4.Informacje i wymagania dodatkowe: wymagany przez Zamawiającego okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia; uczestnik przetargu powinien przeprowadzić wizytację miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu Umowy na wykonanie robót; 5.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik Nr 9 do SIWZ,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt będzie współfinansowany w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROBUD Zakład Usług Budowlano-Projektowych, Spółdzielnia Rzemieślnicza, ul. Krakowska 7, 32-100 Proszowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225558,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271456,92

  • Oferta z najniższą ceną: 243774,35 / Oferta z najwyższą ceną: 387267,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.