eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sorkwity › Wykonanie kompleksowej usługi - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego - dla projektu:Modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej, budowa osiedlowej sieci cieplnej oraz termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Sorkwity: Wykonanie kompleksowej usługi - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego - dla projektu:Modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej, budowa osiedlowej sieci cieplnej oraz termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach
Numer ogłoszenia: 177957 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278770 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sorkwity, ul. Olsztyńska 16a, 11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 742-81-79, faks 0-89 742-85-30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej usługi - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego - dla projektu:Modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej, budowa osiedlowej sieci cieplnej oraz termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego - dla planowanego zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej, budowa osiedlowej sieci cieplnej oraz termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Etap I - przygotowanie inwestycji 1.Współudział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawców robót projektowych oraz budowlano - montażowych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie: przygotowania projektu dokumentacji przetargowej i uzgodnienia jej z Zamawiającym zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych, w tym : - ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, - przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania na roboty projektowo - budowlane - udzielenie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ uczestniczenie w zakresie doradztwa technicznego w otwarciu ofert i wyborze wykonawcy 2.Przygotowywanie projektów odpowiedzi na złożone przez wykonawców zapytania lub wnioski o wyjaśnienia. 3.Przygotowanie projektu treści umowy z wybranym wykonawcą, zgodnie z ustaleniami przetargu, na warunkach wynikających ze złożonej oferty i uzgodnienie jej z Zamawiającym 4.Udział w procedurze zawarcia umowy z wykonawcą : przygotowanie do podpisania przez Zamawiającego umowy z wybranym wykonawcą na roboty budowlane przedstawienie jej przed podpisaniem do akceptacji Zamawiającemu, wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych po wyłonieniu wykonawcy tych robót w terminie 10 dni od podpisania umowy z wykonawcą 5.Przygotowanie wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Olsztynie w celu uzyskania pożyczki na dofinansowanie projektu ( ile Zamawiający zdecyduje o złożeniu wniosku). 6.Obsługa organizacyjna i uzgodnienie jej z Zamawiającym 1.przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej tj., umów z poszczególnymi uczestnikami procesu inwestycyjnego; 2.udział w postępowaniach o zamówienie publiczne: przygotowanie projektów dokumentacji formalno -prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne udział w rozpatrzeniu uwag i zapytań, składanych w trakcie postępowania wraz z rekomendacją rozstrzygnięcia opiniowanie projektów umów, przygotowanie materiałów do ewentualnych procesów sądowych wynikających z realizacji umowy 3.sporządzanie opinii i analiz związanych z inwestycjami. 4.Obsługa organizacyjna w zakresie realizacji inwestycji: opiniowanie projektów umów sporządzanie analiz i opinii, sprawozdań Wszystkie czynności Inwestora Zastępczego muszą być uzgadniane z Zamawiającym. II. Etap II - realizacja 1.Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy, 2.Ustanowienie na własny koszt inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego , 3.Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a)kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, b)sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, c)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, d)kontrola jakości wykonanych prac i wydawanie poleceń usunięcia usterek e)uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, częściowych f)rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, zgłaszanych przez wykonawców lub Zamawiającego, w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, bądź opinii rzeczoznawców, g)bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, h)bieżąca kontrola rozliczeń budowy 4.Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zleceniodawcy zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia. 5.Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej. 6.Sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą i aktualnym postępem prac na budowie w zakresie rzeczowym i finansowym (potwierdzonym przez protokół). 7.Dopilnowanie, by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone. 8.Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji - zgodnie z wymogami instytucji finansujących. 9.Załatwienie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej. 10.Dokonywanie odbiorów technicznych, przy współudziale Zamawiającego, wykonanych elementów budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urządzeń i wyposażenia. 11.Organizacja i uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową. 12.Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy. 13.Wyegzekwowanie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego. 14.Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkowania. 15.Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację. 16.Pomoc w przygotowaniu wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie (o ile będzie taka potrzeba). 17.Przeprowadzenie minimum jednego przeglądu pogwarancyjnego inwestycji na 6 miesięcy przed upływem terminu rękojmi i gwarancji z udziałem kierownika budowy/ robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy robót, inspektorów nadzoru inwestorskiego przedstawiciela Zamawiającego w razie potrzeby, projektanta. 18.Przeprowadzenie przeglądu pogwarancyjnego o którym mowa w pkt. 17 na każde żądanie Zamawiającego i egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia ewentualnych wad i usterek. 19.Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy, w szczególności z zapisami harmonogramu rzeczowo-finansowego, zatwierdzonego przez jednostkę finansująca, 20.Prowadzenie w razie potrzeby ustalonych przez Zamawiającego narad koordynacyjnych na budowie z wykonawcami robót i Zamawiającym dotyczących wykonania i zaawansowania robót 21.Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor Zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach III. Rozliczenie końcowe inwestycji wraz z audytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi. Usługa objęta niniejszym postępowaniem musi być wykonana zgodnie: 1)z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zwłaszcza z art. 25 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę; 2)z warunkami określonymi w Regionalnym Programie Operacyjnym Warmia i Mazury 2007 - 2013. IV. Inne czynności wynikające z pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. Pozostałe obowiązki 1.Sprawując obowiązki wynikające z niniejszej umowy Inwestor Zastępczy: 1.Powoła na swój koszt wskazanych w ofercie inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności, w tym między innymi branże: instalacje i sieci sanitarne, konstrukcyjno budowlanej, instalacje i sieci elektryczne 2.Powiadomi Zamawiającego na piśmie podając w terminie umożliwiającym terminowe, planowane rozpoczęcie robót: dane osobowe, zakres umocowania, oświadczenia tych osób o podjęciu się obowiązków inspektorów nadzoru, uwiarygodnione kopie uprawnień osób o których mowa w ust 1. 3.Zapewni skuteczność nadzoru inwestorskiego, osób o których mowa w ust 1, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót, materiałów, maszyn i urządzeń zabudowanych oraz postępu robót. 4.Inwestor Zastępczy ustanawia inspektorów nadzoru, którzy działają w ramach umocowania określonego przez zamawiającego w umowie, zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Inwestorem Zastępczym - przepisami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustawy oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 5.W wypadku, gdy niezbędne jest podjęcie decyzji wykraczających poza zakres uprawnień inspektora nadzoru, wiążące jest ustalenie Zamawiającego, z wyjątkiem wypadków wyraźnie wskazanych w ustawie Prawo Budowlane. Inspektor nadzoru nie ma prawa zwolnienia wykonawcy z wykonania jakichkolwiek zobowiązań wynikających z dokumentów umownych. 6.Zmiana inspektora nadzoru odbywa się wg przepisów Prawa Budowlanego. 7.Polecenia wydawane przez inspektora nadzoru powinny mieć formę pisemną. 8.Jeżeli jednak w określonych okolicznościach inspektor nadzoru uzna za konieczne wydanie polecenia ustnego, wystawi w ciągu 24 godzin pisemne potwierdzenie wydania polecenia. 9.Polecenia inspektora nadzoru nie mogą naruszać zakresu praw i obowiązków inspektora nadzoru wynikających z ustawy Prawo Budowlane i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013 Oś priorytetowa nr 6 Środowisko przyrodnicze Działanie nr 6.2 Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami Poddziałanie nr 6.2.1 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168696,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89421,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89421,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141696,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.