eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 12 miesięcy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Rzeszów: Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 12 miesięcy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Numer ogłoszenia: 177933 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149831 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 12 miesięcy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem dostawy mogą być oryginały materiałów eksploatacyjnych zalecane przez producentów drukarek, kserokopiarek i faksów lub materiały równoważne. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne musza być fabrycznie nowe. Za produkty równoważne Zamawiający uznaje produkty nieregenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia, wymiany jakichkolwiek elementów, a także jako produkty, których zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta. Produkt równoważny wg Zamawiającego to taki, który ma te same lub lepsze cechy jakościowe, funkcjonalne co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. W szczególności jego wydajność nie może być gorsza od wydajności określonej w SIWZ. Zaoferowane materiały eksploatacyjne mogą być zarówno materiałami oryginalnymi, pochodzącymi od producenta urządzeń, jak również mogą pochodzić od innych producentów, powinny jednakże być równoważne względem materiałów oryginalnych pod względem wydajności i jakości druku. Za produkty równoważne Zamawiający uznaje takie produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normami: 1) ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych kaset z tonerami, 2) ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych, 3) ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych /lub równoważnymi/ jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych producenta drukarek. Wydajność ta musi być potwierdzona deklaracją wydajności (lub równoważnym dokumentem) potwierdzającą, że oferowane produkty odpowiadają wskazanym powyżej normom. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wydajność produktu równoważnego badana zgodnie z powyższymi normami jest nie gorsza niż oryginalnego. Zamawiający wymaga aby dokument potwierdzający wydajność - raport z testów zawierał elementy takie jak: średnia ilość wydruków, odchylenie standardowe, dolna granica przedziału ufności (90%), data testowania, liczba testowanych kaset, liczba kaset użytych do obliczeń, typ kasety, czy stosowano procedurę wstrząsania, tryb drukowania, liczba mechanizmów użytych w teście, użyty nośnik, format papieru, orientacja podawania papieru, model komputera, system operacyjny, oprogramowanie, wersja sterownika drukarki, typ połączenia, wersja strony testowej, codzienne wyłączanie/włączanie zasilania, konieczność podania kodów partii testowanych wkładów, konieczność podania numerów seryjnych mechanizmów, temperatura w °C, wilgotność. Zamawiający nie uzna dokumentu, który nie zawiera powyższych elementów lub/i zawiera sformułowania w szczególności: w oparciu o normę, na podstawie normy; zamiast wymaganego badana zgodnie z normą (1, 2, 3) Wykonawca musi posiadać w/w dokument dla każdej pozycji wyszczególnionej w zał. nr 4 do niniejszej SIWZ, w której zaproponowano produkt równoważny i dołączyć w/w dokumenty do Zamawiającego w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem razem z ofertą. Jeżeli przesłana kopia będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w oryginał dokumentu, który musi zostać dostarczony przez Wykonawcę. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne także muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału. Produkt oryginalny wg Zamawiającego to produkt wyprodukowany przez producenta urządzenia. Ciężar udowodnienia że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ należy do składającego ofertę zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do dokonania naprawy urządzenia na koszt własny, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania produktu eksploatacyjnego równoważnego. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy i nastąpi w autoryzowanym serwisie producenta uszkodzonego urządzenia. Wymagania jakościowe: - Materiały są fabrycznie nowe lub pochodzą z bieżącej produkcji, materiały i podzespoły użyte do ich produkcji nie pochodzą ze skupu lub zbiórki zużytych materiałów eksploatacyjnych, są jednorodne, nie będące po naprawie, regeneracji, renowacji. - Materiały są oryginalne-oznaczone logiem producenta lub odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność. Wszystkie materiały eksploatacyjne (oryginalne czy też równoważne) muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionymi na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz lista urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie, w miarę potrzeb (w formie zamówień częściowych) na podstawie zapotrzebowania zgłaszanego Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował dostawę w terminie nie dłuższym niż 48 godzin po złożonym zapotrzebowaniu częściowym telefonicznie, przesłanym faksem lub drogą elektroniczną. Koszt transportu zamawianego asortymentu i opakowania spoczywa na Wykonawcy. Zamawiany asortyment musi być dostarczany do jednostek Zamawiającego znajdujących się na terenie Rzeszowa, OKL Jasionki oraz Albigowej. Stosownie do potrzeb Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość zmniejszenia dostawy towarów bądź zmian ilościowych poszczególnych towarów określonych w ofercie w ramach wartości ogółem brutto. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 60% wartości umownej brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego rozwiązania niniejszej umowy w przypadku wykorzystania pełnej wartości umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w dniu dostawy w celu utylizacji zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół przyjęcia zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz protokół przekazania odpadów do utylizacji. Wszelkie koszty związane z odbiorem i utylizacją zużytych materiałów eksploatacyjnych obciążają Wykonawcę. Szczegółowy opis wymaganego asortymentu i ilości w zał. nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAK sp. z o.o., Kozacka 3, Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 490000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 879815,31

  • Oferta z najniższą ceną: 400398,95 / Oferta z najwyższą ceną: 921919,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.