eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY LUBIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Lubin: DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY LUBIN
Numer ogłoszenia: 177893 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304428 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY LUBIN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości położonych w Gminie Lubin wraz z unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych, tj. usunięciu, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie. Zakres prac obejmuje nieruchomości systematycznie wskazane przez Zamawiającego po pozytywnym zaopiniowaniu wniosków składanych przez osoby fizyczne wykorzystujące wyroby zawierające azbest, przewiduje się szacunkowo w łącznej ilości ok. 7 128m2, tj. 78,16 Mg z podziałem na zadania. 1. zadanie 1: demontaż, opakowanie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na przystosowane do tego celu składowisko odpadów wyrobów zawierających azbest, w przewidywanej ilości ok. 73,16 Mg, 2. zadanie 2: opakowanie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na przystosowane do tego celu składowisko odpadów zalegających na nieruchomościach wyrobów i odpadów zawierających azbest, w przewidywanej ilości ok. 5,00 Mg, wielkości wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia ustalono na podstawie Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubin na lata 2013-2032 zwanego dalej Programem oraz deklaracji uczestnictwa w zadaniu władających nieruchomościami. Ostateczna ilość wyrobów zawierających azbest usuniętych w ramach niniejszego zadania zależy od ilości deklaracji/wniosków złożonych przez wykorzystujących wyroby zawierające azbest. Zakres prac Wykonawcy obejmuje w szczególności: 1) opracowanie przed rozpoczęciem prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubin szczegółowego planu prac usuwania wyrobów zawierających azbest dla każdej nieruchomości, w zakresie określonym w § 6 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.); plan prac winien być przedstawiony Zamawiającemu do wiadomości co najmniej 7 dni przed przystąpieniem przez Wykonawcę do ich wykonywania, 2) urządzenie własnym kosztem i staraniem zaplecza dla wykonywanych prac oraz zabezpieczenia terenu, na którym trwa usuwanie wyrobów zawierających azbest, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3) sporządzenie dokumentacji fotograficznej obiektów sprzed rozpoczęcia usuwania z nich wyrobów zawierających azbest oraz po ich usunięciu oraz dodatkowo dokumentacji fotograficznej (wykonanej już po zdjęciu) wyrobów zawierających azbest - z ilością zdjęć dokumentującą w sposób wyczerpujący stan faktyczny każdego z ww. etapów, w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na informatycznym nośniku danych, 4) demontaż, opakowanie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na przystosowane do tego celu składowisko odpadów wyrobów zawierających azbest (zadanie 1), 5) opakowanie, załadunek, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na przystosowane do tego celu składowisko odpadów zalegających na nieruchomościach wyrobów zawierających azbest (zadanie 2), 6) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, 7) obmiar i ważenie wyrobów zawierających azbest na każdej nieruchomości, z której wyroby zawierające azbest są usuwane przy obecności władającego nieruchomością; na pisemne lub ustne żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić uczestnictwo przedstawiciela Zamawiającego przy ważeniu odpadów, 8) sporządzenie Protokołu Odbioru Prac na okoliczność usunięcia wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości, na której zostały wykonane prace o których mowa w § 1 ust.1 wzoru umowy; protokół powinien zawierać co najmniej: adres nieruchomość, nr działki ewidencyjnej, z której zostały usunięte wyroby azbestowe, dane władającego nieruchomością, ilości odebranych odpadów w m2 i Mg, oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) oraz podpis przedstawiciela Wykonawcy oraz władającego daną nieruchomością; protokół powinien być wykonany w trzech egzemplarzach, z przeznaczeniem po jednym egzemplarzu dla władającego nieruchomością, Wykonawcy oraz Zamawiającego, 9) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce unieszkodliwiania (karta przekazania odpadu z naniesioną trwałą adnotacją, że przekazane odpady pochodzą z terenu Gminy Lubin), daty złożenia odpadów na składowisko, masy oraz rodzaj unieszkodliwionych odpadów, Usuwanie wyrobów zawierających azbest odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb (wpływu wniosków złożonych przez wykorzystujących wyroby zawierające azbest), na podstawie pisemnych wykazów nieruchomości, dostarczanych Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Na podstawie otrzymanego wykazu Wykonawca ustalać będzie z ubiegającymi się o wykonanie prac i zakwalifikowanych zgodnie z Programem i Zarządzeniem Nr 953/2013 Wójta Gminy Lubin z dnia 26 lipca 2013 r. szczegółowe terminy rozpoczęcia i zakończenia prac. O ustalonych terminach niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania danego wykazu. Ustalony termin wykonywania prac będzie aktualizowany na bieżąco i indywidualnie w przypadku: a) działania siły wyższej, uzasadniającej brak możliwości wykonania prac w umówionym terminie, b) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac, c) udokumentowanego braku możliwości wstępu na nieruchomość W przypadkach określonych wyżej Wykonawca ma obowiązek dokonać korekty terminu wykonywania prac w oparciu o: a) czas niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej, b) czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych, c) czas braku możliwości wstępu na nieruchomość, z przyczyn niedotyczących Wykonawcy, a o ustalonych terminach niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zaistnienia zdarzenia, z pisemnym uzasadnieniem zmiany terminu. Wycofanie się z korzystania z usługi przez władającego nieruchomością nie rodzi po stronie Wykonawcy prawa do domagania się od Zamawiającego roszczeń odszkodowawczych, w tym zapłaty kary umownej, o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami, w tym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.), 2) pisemnego uzgadniania z władającym nieruchomością terminu przystąpienia do prac oraz ich zakończenia, 3) przekazywania do wiadomości Wójtowi Gminy Lubin zgłoszeń, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 wzoru umowy. 4) zgłaszania właściwym organom zamiaru przystąpienia do prac, w terminie i zakresie określonym w § 6 ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.), 5) zapewnienia warunków bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest z miejsca ich występowania, w tym zabezpieczenia terenu, na którym trwa usuwanie wyrobów zawierających azbest, określonych w § 8 ust. 1 ww. rozporządzenia, 6) prowadzenia prac w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska oraz powodujący zminimalizowanie pylenia, określony w § 8 ust. 2 ww. rozporządzenia, 7) złożenia władającemu nieruchomością pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 ww. rozporządzenia, 8) transportu odpadów zawierających azbest na przystosowane do tego celu składowisko odpadów w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska, 9) prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Wykonawca zapewnia materiały i sprzęt oraz pracowników, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody majątkowe oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaniem prac przewidzianych umową. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli nie otrzyma dotacji z WFOŚiGW we Wrocławiu na realizację zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubin, lub otrzyma ją w niższej wysokości; odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 1 miesiąca od powzięcia informacji przez Zamawiającego o przyczynie uzasadniającej odstąpienie (§ 9 ust. 1 punkt 2 wzoru umowy). W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje kara umowna, o której mowa w § 8 wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-MIX Konstanty Spurek, ul. Grabiszyńska 163, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181610,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48540,52

  • Oferta z najniższą ceną: 48540,52 / Oferta z najwyższą ceną: 50107,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.