eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Dostawa motopompy pożarniczej i odzieży ochronnej dla OSP w Ruszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Węgliniec: Dostawa motopompy pożarniczej i odzieży ochronnej dla OSP w Ruszowie
Numer ogłoszenia: 177662 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec , ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa motopompy pożarniczej i odzieży ochronnej dla OSP w Ruszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - dostawa motopompy pożarniczej przenośnej 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa motopompy pożarniczej przenośnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) wydajność min. 1200 l/min b) moc silnika min. 6,5 KM (czterosuwowy) c) maksymalna wysokość podnoszenia min. 27 m d) maksymalna wysokość ssania 8 m e) średnica obsługiwanych zanieczyszczeń min. 28 mm f) nasada ssawna i tłoczna z łącznikami W 75 typu Storz (3 całe) g) wąż ssawny PCV 75 mm z łącznikami W75 typu Storz o długości 2 mb x 3 sztuki, h) smok ssawny pływający z łącznikiem W75 (dopuszcza się zastosowanie przełącznika 110/75) i) dwa klucze do węży ssawnych ZADANIE NR 2 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ STRAŻAKA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osobistej strażaka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.hełm strażacki (zgodność z normą EN 443/2008) - szt. 20 a) kolor biały - fotoluminescencyjny, b) wzmocniony system absorpcji uderzeń, c) czasza poliamidowa, odporna na wysokie i niskie temperatury, d) osłona na kark wykonana np.: z tkaniny aramidowej lub ze skóry, e) okulary ochronne (chowane do wnętrza); f) osłona twarzy, wizjer chowany do wnętrza (metalizowany), g) płynne, szybkie ustawienie obwodu (rozmiaru głowy), h) pasek podbródkowy z automatyczną sprzączką dopasowany do kształtu głowy, i) odporność na temperaturę min. 200 stopni C, j) uchwyt na latarki po obu stronach; k) masa - maks. 1500g. l) możliwość bezpośredniego podpięcia maski aparatu powietrznego, możliwość regulacji w kilku punktach, łatwo dopasowując maskę do twarzy użytkownika m) hełm zachowuje dobre właściwości do technicznego zużycia 2.1. rękawice strażackie - 20 par a) budowa wielowarstwowa, pięciopalczaste - wszystkie warstwy trwale połączone ze sobą; b) membrana nieprzemakalna, paroprzepuszczalna; c) mankiet średni, regulowany, d) elastyczność zapewniająca czucie i kontrolę pracy podczas obsługi sprzętu pożarniczego jak łączenie węży tłocznych, sprzętu hydraulicznego, uruchomienie sygnalizatora bezruchu, połączenie maski z aparatem oddechowym, e) odblaskowa (niepalna) taśma w kolorze żółto - srebrnym, f) karabińczyk lub inny łatwy zaczep umożliwiający przypięcie do ubrania bojowego, g) odporne na rozrywania, przebicia i cięcia, niepalne h) trwałość w użytkowaniu 2.3. kominiarka strażacka (spełnia normy EN 13911) - 20 szt. a) budowa wielowarstwowa, wykonana bez szwów; b) kolor ciemny, tkanina jednobarwna; c) musi przylegać do chronionych części ciała; d) w przedniej części wykonany jeden otwór na twarz, odsłaniający oczy, nos i usta, otwór na twarz nie może ograniczać pola widoczności gwarantowanego przez wizjer maski aparatu oddechowego e) obrzeże otworu wykończone materiałem o strukturze ściągacza 2.4. buty strażackie 2.4.1. buty skórzane strażackie - specjalne (zgodne z normą PN-EN 345-2) - 20 par a) kolor czarny (możliwość zastosowania dodatków odblaskowych - fotoiluminestencyjnych srebrno - szare lub żółte), b) wierzch buta - skóra licowa, wodoodporne, grubość skóry w przedziale 2,4 - 2,7 mm, c) podeszwa z mieszanki gumowej, antypoślizgowa, odporna na oleje, kwasy, przebicia, profil podeszwy tzw. samoczyszczący, d) podwójny system zapinania tj. jako dwurzędowo sznurowane z systemem wiązań i zamków błyskawicznych zapewniającym dopasowanie obuwia do nóg użytkownika, e) sznurowadła z materiałów niepalnych, f) wewnątrz membrana aktywna w oddychaniu przepuszczająca powietrze, wodoodporna, g) muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy skóra a membraną, h) podnoski metalowe w części przedniej zabezpieczające palce przed zmiażdżeniem, i) muszą być tak skonstruowane aby przegub nad podbiciem stopy i nad piętą ułatwiał ruch stopy j) muszą posiadać we wnętrzu podpodeszwę (wyjmowaną wkładkę) dopasowana anatomicznie do stopy, absorbującą wilgoć, 2.4.2. buty gumowe strażackie - specjalne - 20 par a) kolor wierzchu czarno - żółty; b) buty musza być wykonane jako wsuwane, zapewniające dopasowanie obuwia do nóg użytkownika oraz posiadać wyjmowana wkładkę ocieplająca oraz chroniąca pot, wyścielająca cała powierzchnię wewnętrzną buta; c) wkładki ocieplające oraz chroniące pot wykonane z materiału, który powinien spełniać wymagania dla ubrań specjalnych w zakresie rozprzestrzeniania płomienia; d) w górnej części wkładek wszyte uchwyty umożliwiające uchwycenie podczas zakładania wkładek na nogi; e) wysokość wkładek musi odpowiadać wysokości obuwia specjalnego gumowego, szwy łączące poszczególne części wkładki wykonane w sposób wykluczający uwieranie nogi podczas użytkowania; f) w rejonie pięty wszyta dodatkowa warstwa wzmacniająca; g) podeszwa antypoślizgowa, olejo i kwasoodporna; h) podnoski metalowe zabezpieczające palce przed zgnieceniem; i) podstopia wzmocnione np.: metalowe; j) guma odporna na płomienie i promieniowanie cieplne oraz kontakt z gorącym podłożem; k) odporne na przebicia prądem - do 1 KV; 2.5. ubranie specjalne strażaka - 20 kpl. a) ubranie dwuczęściowe (kurtka ? z tzw. stójką pod szyją regulowana na rzepy, spodnie na szelkach elastycznych gumowych z klamrą zaciskową), kurtka posiada szerokie rękawy umożliwiające swobodne zakładanie i zdejmowanie ubrania - od wewnątrz zakończone ściągaczem elastycznym wykonanym w kolorze ciemnym; b) konstrukcja rękawów w części barkowej i łokciowej wykonana w taki sposób by maksymalnie ograniczyć podnoszenie kurtki przy wszelkich ruchach rąk. Rękawy powinny posiadać np.: specjalne kliny i zaszewki orz odpowiednie wyprofilowanie (np. łuk w łokciu), dodatkowo w części ramieniowej i łokciowej kurtki umieścić elementy w postaci wkładek amortyzujących nacisk (np. przy noszeniu aparatu powietrznego); c) kurtka zapinana na zamek błyskawiczny metalowy, dwugłowicowy; d) zamek kurtki powinien być przykryty plisą z tkaniny zewnętrznej z wykończeniem wodoszczelnym; e) kołnierz kurtki podwyższony z tkaniny zewnętrznej w formie wyprofilowanej stójki, chroniący krtań i zapinany z przodu na taśmę rzep, umożliwiającą indywidualne dopasowanie. W części tylnej uchwyt do wieszania kurtki na wieszaku. f) spodnie długie bez odciętego pasa z przodu g) elastyczne szelkami, na stałe mocowane do spodni, wyposażone w regulowane klamry umożliwiające płynną regulacje h) tkanina wierzchnia niepalna, i) ubranie min. 3 warstwowe tj. warstwa wierzchnia, wodoodporna i termoizolacyjna j) tkanina o dużej wytrzymałości na rozdzieranie i łatwa w konserwacji k) kieszenie na drobny sprzęt zamykane w sposób umożliwiający otwieranie w rękawicach strażackich, l) podpinka (podszewka) odpinana m) taśmy odblaskowe i ostrzegawcze n) napis STRAŻ na podkładzie żółtym o) identyfikatory imienne + nazwa jednostki p) na rękawie kurtki naszyty rzep do zaczepienia nazwy jednostki i loga OSP a z przodu identyfikatora imiennego) 3. Odzież ochronna i uzbrojenie osobiste strażaka oraz pompa muszą posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP oraz znak bezpieczeństwa CE 4. Rozmiary obuwia i odzieży zostaną uzgodnione z Wykonawcą wyłonionym w przetargu. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym częścią zamówienia jest realizacja jednego zadania. Oferty złożone na część mniejszą niż realizacja danego zadania zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ. 2. Postępowanie będzie rozstrzygnięte, jeżeli na wykonanie danego zadania zostanie złożona co najmniej jedna ważna oferta. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć 4. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007 - 2013 5. Ustala się następujące warunki płatności. 5.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy 5.2. Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660 5.3. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.13-4, 35.11.34.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta ul.Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul.Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec Sekretariat - pokój nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa motopompy pożarniczej przenośnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa motopompy pożarniczej przenośnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) wydajność min. 1200 l/min b) moc silnika min. 6,5 KM (czterosuwowy) c) maksymalna wysokość podnoszenia min. 27 m d) maksymalna wysokość ssania 8 m e) średnica obsługiwanych zanieczyszczeń min. 28 mm f) nasada ssawna i tłoczna z łącznikami W 75 typu Storz (3 całe) g) wąż ssawny PCV 75 mm z łącznikami W75 typu Storz o długości 2 mb x 3 sztuki, h) smok ssawny pływający z łącznikiem W75 (dopuszcza się zastosowanie przełącznika 110/75) i) dwa klucze do węży ssawnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.13-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ STRAŻAKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osobistej strażaka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.hełm strażacki (zgodność z normą EN 443/2008) - szt. 20 a) kolor biały - fotoluminescencyjny, b) wzmocniony system absorpcji uderzeń, c) czasza poliamidowa, odporna na wysokie i niskie temperatury, d) osłona na kark wykonana np.: z tkaniny aramidowej lub ze skóry, e) okulary ochronne (chowane do wnętrza); f) osłona twarzy, wizjer chowany do wnętrza (metalizowany), g) płynne, szybkie ustawienie obwodu (rozmiaru głowy), h) pasek podbródkowy z automatyczną sprzączką dopasowany do kształtu głowy, i) odporność na temperaturę min. 200 stopni C, j) uchwyt na latarki po obu stronach; k) masa - maks. 1500g. l) możliwość bezpośredniego podpięcia maski aparatu powietrznego, możliwość regulacji w kilku punktach, łatwo dopasowując maskę do twarzy użytkownika m) hełm zachowuje dobre właściwości do technicznego zużycia 2.1. rękawice strażackie - 20 par a) budowa wielowarstwowa, pięciopalczaste - wszystkie warstwy trwale połączone ze sobą; b) membrana nieprzemakalna, paroprzepuszczalna; c) mankiet średni, regulowany, d) elastyczność zapewniająca czucie i kontrolę pracy podczas obsługi sprzętu pożarniczego jak łączenie węży tłocznych, sprzętu hydraulicznego, uruchomienie sygnalizatora bezruchu, połączenie maski z aparatem oddechowym, e) odblaskowa (niepalna) taśma w kolorze żółto - srebrnym, f) karabińczyk lub inny łatwy zaczep umożliwiający przypięcie do ubrania bojowego, g) odporne na rozrywania, przebicia i cięcia, niepalne h) trwałość w użytkowaniu 2.3. kominiarka strażacka (spełnia normy EN 13911) - 20 szt. a) budowa wielowarstwowa, wykonana bez szwów; b) kolor ciemny, tkanina jednobarwna; c) musi przylegać do chronionych części ciała; d) w przedniej części wykonany jeden otwór na twarz, odsłaniający oczy, nos i usta, otwór na twarz nie może ograniczać pola widoczności gwarantowanego przez wizjer maski aparatu oddechowego e) obrzeże otworu wykończone materiałem o strukturze ściągacza 2.4. buty strażackie 2.4.1. buty skórzane strażackie - specjalne (zgodne z normą PN-EN 345-2) - 20 par a) kolor czarny (możliwość zastosowania dodatków odblaskowych - fotoiluminestencyjnych srebrno - szare lub żółte), b) wierzch buta - skóra licowa, wodoodporne, grubość skóry w przedziale 2,4 - 2,7 mm, c) podeszwa z mieszanki gumowej, antypoślizgowa, odporna na oleje, kwasy, przebicia, profil podeszwy tzw. samoczyszczący, d) podwójny system zapinania tj. jako dwurzędowo sznurowane z systemem wiązań i zamków błyskawicznych zapewniającym dopasowanie obuwia do nóg użytkownika, e) sznurowadła z materiałów niepalnych, f) wewnątrz membrana aktywna w oddychaniu przepuszczająca powietrze, wodoodporna, g) muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy skóra a membraną, h) podnoski metalowe w części przedniej zabezpieczające palce przed zmiażdżeniem, i) muszą być tak skonstruowane aby przegub nad podbiciem stopy i nad piętą ułatwiał ruch stopy j) muszą posiadać we wnętrzu podpodeszwę (wyjmowaną wkładkę) dopasowana anatomicznie do stopy, absorbującą wilgoć, 2.4.2. buty gumowe strażackie - specjalne - 20 par a) kolor wierzchu czarno - żółty; b) buty musza być wykonane jako wsuwane, zapewniające dopasowanie obuwia do nóg użytkownika oraz posiadać wyjmowana wkładkę ocieplająca oraz chroniąca pot, wyścielająca cała powierzchnię wewnętrzną buta; c) wkładki ocieplające oraz chroniące pot wykonane z materiału, który powinien spełniać wymagania dla ubrań specjalnych w zakresie rozprzestrzeniania płomienia; d) w górnej części wkładek wszyte uchwyty umożliwiające uchwycenie podczas zakładania wkładek na nogi; e) wysokość wkładek musi odpowiadać wysokości obuwia specjalnego gumowego, szwy łączące poszczególne części wkładki wykonane w sposób wykluczający uwieranie nogi podczas użytkowania; f) w rejonie pięty wszyta dodatkowa warstwa wzmacniająca; g) podeszwa antypoślizgowa, olejo i kwasoodporna; h) podnoski metalowe zabezpieczające palce przed zgnieceniem; i) podstopia wzmocnione np.: metalowe; j) guma odporna na płomienie i promieniowanie cieplne oraz kontakt z gorącym podłożem; k) odporne na przebicia prądem - do 1 KV; 2.5. ubranie specjalne strażaka - 20 kpl. a) ubranie dwuczęściowe (kurtka ? z tzw. stójką pod szyją regulowana na rzepy, spodnie na szelkach elastycznych gumowych z klamrą zaciskową), kurtka posiada szerokie rękawy umożliwiające swobodne zakładanie i zdejmowanie ubrania - od wewnątrz zakończone ściągaczem elastycznym wykonanym w kolorze ciemnym; b) konstrukcja rękawów w części barkowej i łokciowej wykonana w taki sposób by maksymalnie ograniczyć podnoszenie kurtki przy wszelkich ruchach rąk. Rękawy powinny posiadać np.: specjalne kliny i zaszewki orz odpowiednie wyprofilowanie (np. łuk w łokciu), dodatkowo w części ramieniowej i łokciowej kurtki umieścić elementy w postaci wkładek amortyzujących nacisk (np. przy noszeniu aparatu powietrznego); c) kurtka zapinana na zamek błyskawiczny metalowy, dwugłowicowy; d) zamek kurtki powinien być przykryty plisą z tkaniny zewnętrznej z wykończeniem wodoszczelnym; e) kołnierz kurtki podwyższony z tkaniny zewnętrznej w formie wyprofilowanej stójki, chroniący krtań i zapinany z przodu na taśmę rzep, umożliwiającą indywidualne dopasowanie. W części tylnej uchwyt do wieszania kurtki na wieszaku. f) spodnie długie bez odciętego pasa z przodu g) elastyczne szelkami, na stałe mocowane do spodni, wyposażone w regulowane klamry umożliwiające płynną regulacje h) tkanina wierzchnia niepalna, i) ubranie min. 3 warstwowe tj. warstwa wierzchnia, wodoodporna i termoizolacyjna j) tkanina o dużej wytrzymałości na rozdzieranie i łatwa w konserwacji k) kieszenie na drobny sprzęt zamykane w sposób umożliwiający otwieranie w rękawicach strażackich, l) podpinka (podszewka) odpinana m) taśmy odblaskowe i ostrzegawcze n) napis STRAŻ na podkładzie żółtym o) identyfikatory imienne + nazwa jednostki p) na rękawie kurtki naszyty rzep do zaczepienia nazwy jednostki i loga OSP a z przodu identyfikatora imiennego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.11-4, 18.42.40.00-7, 18.83.20.00-0, 35.11.34.00-3, 35.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.