eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku - Znak sprawy SZP/380/3/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Łańcut: Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku - Znak sprawy SZP/380/3/2009
Numer ogłoszenia: 177510 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku - Znak sprawy SZP/380/3/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań (pakietów) i określony został w Załącznikach Nr 2 do SIWZ: Pakiet I Igły i zestawy do znieczuleń, igły do biopsji (Załącznik Nr 2.1.) Pakiet II Szczotki jednorazowego użytku do chirurgicznego mycia rąk (Załącznik Nr 2.2.) Pakiet III Pojemniki z tworzywa sztucznego do transportu próbek chirurgicznych (Załącznik Nr 2.3.) Pakiet IV Torby na wymiociny (Załącznik Nr 2.4.) Pakiet V Zestawy do woreczków ekstrakcyjnych, zestawy do drenów płuczących do histeroskopu (Załącznik 2.5.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.16.94.00 - Pojemniki chirurgiczne 33.14.16.10 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4) ust. 1. na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń zażądanych przez Zamawiającego, a potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w rozdziale XVI SIWZ, 2)ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia / nie spełnia poszczególne warunki (DRUK ZP - 17), 3)jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1. i ust. 2. Ustawy, a zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów (nie złożenie niżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy/ów z postępowania): 1)Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4)oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. Od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2)Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4)Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakłaniają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli nie jest to uregulowane żadnymi przepisami prawnymi oraz uprawnieniami należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca nie ma obowiązku posiadania takich dokumentów (oświadczenie to należy złożyć w formie oryginału) - Załącznik 6 a do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 3), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający od Wykonawców żąda następujących dokumentów: (brak niżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy/ów): 1)Aktualnych dokumentów potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę wyroby są dopuszczone do sprzedaży i posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z poźn. zmianami/ (świadectwa dopuszczenia do obrotu, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE) - Załącznik Nr do 7 oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 3.Wykaz innych wymaganych dokumentów - brak których spowoduje odrzucenie ofert/y: 1)Wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Załącznik Nr 1 do oferty. 2)Wypełnionego/ych formularza/y cenowego/ych - Załączniki/i Nr 2 do oferty (do oferty należy dołączyć tylko te formularze cenowe, na które Wykonawca składa ofertę). 3)Zaakceptowanego wzoru umowy kupna - sprzedaży - Załącznik Nr 8 do oferty lub oświadczenia w formie oryginału informującego Zamawiającego o akceptacji wzoru umowy przez Wykonawcę, który składa ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres niezmienności cen - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - pokój nr 6 - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - pokój nr 13 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Igły i zestawy do znieczuleń, igły do biopsji (Załącznik Nr 2.1.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkośc zamówienia poniżej 14 tys. euro (ok. 6 tys. euro).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Szczotki jednorazowego użytku do chirurgicznego mycia rąk (Załącznik Nr 2.2.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkośc zamówienia poniżej 14 tys. euro (ok. 4 tys. euro).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Pojemniki z tworzywa sztucznego do transportu próbek chirurgicznych (Załącznik Nr 2.3.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkośc zamówienia poniżej 14 tys. euro (ok. 3 tys. euro).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.94.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV Torby na wymiociny (Załącznik Nr 2.4.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkośc zamówienia poniżej 14 tys. euro (ok. 500 euro).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V Zestawy do woreczków ekstrakcyjnych, zestawy do drenów płuczących do histeroskopu (Załącznik 2.5.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro (2 tys. euro).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.62-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.