eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Wykonanie modernizacji ZUW I - II etap - część I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Lubin: Wykonanie modernizacji ZUW I - II etap - część I
Numer ogłoszenia: 177382 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468000, faks 076 7468005.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ZUW I - II etap - część I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody nr 1 zlokalizowanego przy ul. Wierzbowej w Lubinie, która obejmuje w szczególności : 1. modernizację w zakresie technologicznym ZUW, w tym : 1.1 wymianę stalowych rurociągów wody surowej 200_150_100 mm, na odcinku od wyjścia z aeratora do filtrów, na przewody z rur PE o przekroju 160 i 225 mm, 1.2 wymianę stalowych rurociągów wody uzdatnionej 200_150_100 mm, na przewody z rur PE o przekroju 110, 160 i 225 mm na odcinku od wyjścia z filtrów do wyjścia w kierunku sieci miejskiej ( dwa spięcia z siecią miejską - kierunek Polne i Kombinat wykonane na zewnątrz budynku, 1.3 wymianę stalowych rurociągów wód popłucznych 150_100 mm, na przewody z rur PE o przekroju 110 i 160 mm na odcinku od filtrów do osadnika, 1.4 wymianę stalowych rurociągów powietrza o przekroju 80_50 mm, na przewody z rur PE o przekroju 90 i 63 mm na odcinku od dmuchaw do poszczególnych filtrów oraz ze sprężarki do aeratora PE O 32, 1.5 wykonanie węzła rozdzielacza powietrza, wymianę automatycznego zaworu odpowietrzającego na aeratorze, 1.6 uzbrojenie każdego z 6 - ciu filtrów w przepustnice z napędami pneumatycznymi ( rurociągi wody napowietrzonej, popłuczyn i powietrza) i elektrycznymi - rurociągi wody uzdatnionej; urządzenia te winny mieć również możliwość sterowania ręcznego, 1.7 zabudowę odpowietrzaczy automatycznych na każdym z 6 - ciu filtrów, 1.8 zamontowanie na rurociągu wody surowej napowietrzonej, w każdym filtrze, przepływomierzy elektromagnetycznych współpracujących z przepustnicami regulacyjnymi, 1.9 zabudowę klap zwrotnych na rurociągach doprowadzających powietrze do płukania poszczególnych filtrów, 1.10 montaż przetworników ciśnienia na rurociągach wody uzdatnionej i napowietrzonej przy każdym filtrze, 1.11 montaż nowych przepustnic z napędem elektrycznym na rurociągach doprowadzających i odprowadzających popłuczyny z odstojnika (4 szt.), z możliwością uruchamiania ręcznego, 1.12 zabudowa sond do pomiaru on-line poziomu wody w każdej komorze odstojnika, 1.13 wymianę istniejącej instalacji do dezynfekcji wody obejmującej dwa zbiorniki, dwie pompy dozujące i rurociągi tłoczne wpięte do rurociągu wody uzdatnionej w dwóch punktach na wyjściu z ZUW. Instalacje technologiczne doprowadzenia roztworów podchlorynu sodu do punktów dozowania należy wykonać za pomocą przewodów odpornych na działanie chemikaliów w rurach osłonowych z PVC wraz z niezbędną armaturą dozująca, kontrolną i sterującą, 1.14 wykonanie kompletnej instalacji podłączeniowej wraz z zabudową analizatorów do pomiaru chloru wolnego (2 szt.), żelaza (1 szt.) oraz manganu ( 1 szt.) wraz z dostarczeniem zestawu odczynników i uruchomieniem monitoringu pomiarów, 1.15 wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z budynku ZUW oraz sąsiadującego budynku dwurodzinnego z włączeniem do nowej przepompowni ścieków sanitarnych oraz rurociągiem tłocznym wpiętym do istniejącej sieci grawitacyjnej w ul. Niepodległości, 1.16 wykonanie neutralizatora, 1.17 wykonanie punktów poboru wody umożliwiających kontrolę jakościową wody na poszczególnych etapach procesu technologicznego, co najmniej z następujących miejsc: rurociąg wody napowietrzonej (wyjście z aeratora), rurociągi wody surowej (zasilanie każdego filtra), rurociągi wody uzdatnionej (po każdym filtrze) oraz z rurociągów podających wodę do sieci (w kierunku osiedla Polnego oraz Kombinatu), rurociągi wód popłucznych (po każdym filtrze). Punkty poboru wody powinny być wyposażone w zawory czerpalne wykonane z materiału odpornego na działanie wysokiej temperatury (np. niklowane) umożliwiające zgodny z normą pobór prób wody do badań mikrobiologicznych oraz instalację do odprowadzania nadmiaru wody do kanałów technologicznych, 1.18 oznakowanie rurociągów kolorami celem identyfikacji przepływającego medium oraz oznaczenia kierunku przepływu. Oznakowanie należy wykonać w odstępach co 5 metrów oraz w miejscach przejść rurociągów przez ściany i posadzki, 1.19 zabudowę tabliczek identyfikacyjnych na wszystkich, zasuwach, przepustnicach, zaworach i armaturze i urządzeniach oraz tabliczek ostrzegawczych na urządzeniach sterowanych automatycznie. Numery identyfikacyjne każdego zaworu, przepustnicy itp. powinny być zgodne z oznaczeniami na wykonanych przez Wykonawcę schematach i rysunkach. 2. modernizację w zakresie elektroenergetycznym i AKPiA: 2.1 system sterowania i wizualizacji procesu technologicznego powinien zapewniać możliwość monitorowania i nadzorowania pracy instalacji za pomocą komputera zlokalizowanego w dyspozytorni ZUW oraz zapewnić wizualizację pracy urządzeń na komputerze w centralnej dyspozytorni MPWiK przy ul. Rzeźniczej, 2.2 system AKPiA powinien być kompatybilny z obecnie funkcjonującym układem sterowania i winien zapewniać automatyczna pracę wszystkich urządzeń ZUW oraz kontrolę parametrów procesu oraz prawidłowości działania urządzeń. System powinien też zapewniać zapis i przechowywanie danych oraz generowanie zestawień i raportów okresowych. System ten powinien realizować m.in. następujące funkcje :pomiar parametrów procesu (przepływ, ciśnienie, poziom), pomiar w sposób ciągły parametrów wody uzdatnionej (chlor wolny, żelazo, mangan), pomiar zużycia energii elektrycznej, czas pracy poszczególnych urządzeń (pomp, urządzeń, napędów), sygnalizacja stanów pracy i awarii urządzeń. Wszystkie w/w sygnały powinny być doprowadzone do istniejącego już systemu sterowania, tzn. sterownika GE Fanuc VersaMax CPU 005, który jest przygotowany sprzętowo na takie rozwiązanie. Działający na ujęciu układ pozwala na monitorowanie oraz sterowanie w/w funkcjami poprzez system wizualizacji Proficy iFIX Plus SCADA PACK 300 I/O Runtime ver. 4.0 PL (zajęte jest 230 punktów z 300), 2.3 Układ silnoprądowy obejmuje: 2.3.1 Montaż kabla ze stacji R - 211 typu YKY 4x120 mm2 po trasie istniejącego kabla przeznaczonego do demontażu, 2.3.2 Montaż złącza kablowego na budynku ZUW-1 z kierunkowym przełącznikiem mocy w pozycjach 1 - 0 - 2 - 1 - kierunek R-211 - 2 - kierunek ZK - 72 2.3.3 Montaż rozdzielnicy głównej RG. - Wyłączono z realizacji montaż agregatu prądotwórczego oraz zasilania agregatu (YKY 4x120 mm2) i kabli sterowniczych do pracy agregatu w synchronizacji z siecią (YKSY 0,6 / 1 kV 14x1,5}, - Praca rezerwowa odbywać się będzie na istniejącym agregacie prądotwórczym bez automatycznego załączenia, - W RG zabudować SZR (ręczne) z przełącznikiem 1 - 0 - 2 agregat - sieć typu CD 200A 1 - kierunek sieć 2 - kierunek agregat - W RG obwód zasilania ogrzewania zbiornika paliwa YKY 3 x 2,5 mm2 wyłączono z realizacji, - Zabudować baterię kondensatorów typu BK-55 20_5 1:1:1:1 3. opracowanie dokumentacji eksploatacyjnej zawierającej: 3.1 listę dostarczonych urządzeń z podaną nazwą producenta, numerem seryjnym i katalogowym urządzenia wraz z DTR w języku polskim, 3.2 plany sytuacyjno - wysokościowe przedstawiające całość instalacji po wykonaniu, w przypadku sieci zewnętrznych powykonawczą dokumentację geodezyjną w wersji analogowej (mapa i szkic) oraz cyfrowej (plik dgn, dfx, dwg i plik tekstowy z kompletem trzech współrzędnych), 3.3 schematy ideowe i diagramy paneli kontrolnych i układów sterowników PLC, 3.4 schematy połączeń elektrycznych pomiędzy panelem kontrolnym, układami sterowników PLC i zamontowanymi urządzeniami, 3.5 instrukcję obsługi i programowania aplikacji i wizualizacji, sterowników oraz innych elementów sieci AKPiA napisaną w języku polskim z pełnymi prawami autorskimi do przetwarzania danych związanych z eksploatacją obiektów, 3.6 pełną i zwięzła instrukcję całego dostarczonego wyposażenia technologicznego obejmującą charakterystykę instalacji_urządzenia, opis warunków eksploatacji bieżącej, wykaz napędów i punktów nastawczych, opis ustawień napędów i punktów ustawczych, zestawienie typowych problemów eksploatacyjnych, opis postępowania podczas awarii, charakterystykę przeglądów technicznych, remontów terminowych i konserwacji urządzeń oraz zalecenia BHP i p.poż., 3.7 wyniki pomiarów środowiskowych, w tym : poziom hałasu, czynniki chemiczne (w pomieszczeniu chlorowni). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. Dokumentacja techniczna do wglądu znajduje się w Dziale Produkcji Wody oraz na stronie internetowej MPWiK Spółka z o.o. Po wykonaniu robót nawierzchnie należy przywrócić do stanu pierwotnego. Wykonane sieci przed zasypaniem należy zgłosić w celu odbioru robót zanikowych przez przedstawiciela MPWiK Spółka z o.o. oraz do inwentaryzacji geodezyjnej. Przy zasypywaniu wykopów zagęścić grunt warstwami. W przypadku wskazania przez Zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia (w dokumentacji technicznej załączonej do specyfikacji) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ze względu na specyfikę przedmiotu i niemożność opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający dopuszcza - w tych przypadkach - zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych tzn. materiałów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zastosowane materiały muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej obowiązany jest wykazać, ze roboty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4 Obowiązki Wykonawcy: - wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. - Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 1.1 prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 1.2 wymagane jest posiadanie przez kierowników robót uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie wykonywania: - sieci i instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych, - sieci i instalacji elektrycznych obejmujących instalacje elektryczne, kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 2.1 wymagane jest, aby Wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie (roboty budowlane) polegające na modernizacji (rozbudowie, przebudowie) Zakładu Uzdatniania Wody, o wartości co najmniej 700,000,00 zł netto (Załącznik nr 3), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wszystkich warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 12 SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2), w przypadku ,gdy inne podmioty udostępnią Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć ich pisemne zobowiązanie, 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np.: referencje (załącznik nr 3), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Uprawnienia budowlane kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wykonywania sieci i instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych. 7. Uprawnienia budowlane kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wykonywania sieci i instalacji elektrycznych obejmujących instalacje elektryczne, kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne, 8. Kosztorys ofertowy. Dokumenty ( wymienione w RPRM z dnia 19 maja 2006r. z późń. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) mogą być przedłożone w oryginałach bądź kserokopiach potwierdzonych ZA ZGODNOŚĆ z oryginałem przez Wykonawcę. Pozostałe muszą zostać złożone w oryginałach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Lubinie ul. Rzeźnicza 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Lubinie, ul. Rzeźnicza 1, pokój nr 206 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.