To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-18
Kraków: Dostawa fantomów dla Zakładu Ratownictwa Medycznego UJ CM w Krakowie DZP/CM/242/2-3/ZP/14
Numer ogłoszenia: 177359 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250426 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fantomów dla Zakładu Ratownictwa Medycznego UJ CM w Krakowie DZP/CM/242/2-3/ZP/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fantomów dla Zakładu Ratownictwa Medycznego UJ CM w Krakowie. Funkcje, parametry techniczne oraz warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 1 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz wyprodukowany w 2014 r., a także musi posiadać dokumenty potwierdzające oznakowanie CE: deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności. 2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z uruchomieniem u Użytkownika. 2.Przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia (min. 8 godzin) dla 8 pracowników. 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 4.Udzielenie gwarancji obejmującej wszystkie koszty związane z usunięciem wady, na okres min. 12 miesięcy, licząc od protokolarnej daty przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 5.Autoryzowany serwis producenta w czasie trwania okresu gwarancji. 6.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce; b)wymagany termin naprawy usterki wynosi 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia usterki. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy zastępczego urządzenia lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany. c)w przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy na własny koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RespiVent Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Energetyków 7, 65-729 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99073,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93808,54
Oferta z najniższą ceną: 39884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93808,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.