eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego lub zautomatyzowanego zestawu do elektroforezy białek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Radom: zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego lub zautomatyzowanego zestawu do elektroforezy białek
Numer ogłoszenia: 177318 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego lub zautomatyzowanego zestawu do elektroforezy białek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników oraz materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą automatycznego lub zautomatyzowanego zestawu do elektroforezy białek.Zakres wykonywanych badań:Rozdział elektroforetyczny białek surowicy na 6 frakcji : albuminy, alfa - 1 globuliny, alfa-2 globuliny, beta-1 globuliny, beta-2 globuliny, gamma globuliny. Oznaczanie białek monoklonalnych w klasach IgG, IgA, IgM, kappa /wolne i związane/, kappa wolne, lambda /wolne i związane/, lambda wolne Lub IgG, IgA, IgM, kappa /wolne i związane/, lambda /wolne i związane/ w ludzkiej surowicy metodą immunofiksacji. Jakościowego oznaczania i identyfikacji białek Bence Jonesa, łańcuchów monoklonalnych: kappa /związane i wolne/, kappa łańcuchy wolne, lambda /związane i wolne/, lambda łańcuchy wolne w ludzkim moczu metodą immunofiksacji.Wymagania zestawów do wykonywania badań: L.p.Nazwa odczynnika,Ilość planowanych oznaczeń w ciągu 48 m-cy Płytki do proteinogramów ( 6 frakcji) do 15 pozycji/próbek badanych. -2020 Płytki do proteinogramów (6 frakcji) do 30 pozycji/próbki badane-5620 Płytki do immunofiksacji maks 4 próbki / płytkę -816 Płytki do białka Bence-Jonesa maks 4 próbki /płytkę)-504 Podane ilości badań uwzględniają ilości płytek przeznaczonych na badania kontrolne zewnątrz - oraz wewnątrzlaboratoryjne. Wielkość opakowania powinna być dostosowana do możliwości wykorzystania odczynników w zakresie daty ważności opakowania. Zamawiający wymaga, aby wszystkie odczynniki oraz kontrole pochodziły od jednego producenta, z wyjątkiem materiału kontrolnego do kontroli zewnątrz laboratoryjnej. Wymagania co do automatycznego lub zautomatyzowanego systemu do elektroforezy białek przystosowanego do integracji z LIS autorstwa firmy Marcel.; L.p.Parametry graniczne dla systemu elektroforezy,Potwierdzenie spełnienia wymagań. Producent, model, typ,Analizator nowy fabrycznie , rok produkcji 2012/2013; System do elektroforezy działający automatycznie lub w sposób zautomatyzowany: aplikacja próbki na żel,rozdział,utrwalenie,barwienie,odbarwienie,suszenie płytki Czas całkowity wykonania badania proteinogramu ok. 1 godziny;Aplikatory jednorazowe lub wielorazowe, membranowe lub bezmembranowe.Objętość próbki pierwotnej użytej do analizy do 50 ml, możliwość automatycznego skanowania całej płytki , tworzenia bazy danych pacjentów (wykresy i rozdziały ) oraz możliwością prezentacji wyników za pomocą wykresu, obrazu zeskanowanego, stężenia TP, frakcji (wartości procentowe, stosunek albumin/globulin, zeskanowanego rozdziału elektroforetycznego),Opis w/w parametrów musi być potwierdzony w folderach załączonych do oferty (w j. polskim), Inne wymagania:Proszę o dołączenie w formie tabeli odczynników innych niż wymienione, bezpośrednio związanych z wykonaniem badania z uwzględnieniem ilości i ceny niezbędnej do realizacji zamówienia. Dotyczy również materiałów kontrolnych do kontroli wewnatrzlaboratoryjnej :Kontrola jakości w oparciu o surowice kontrolne o wartościach normalnych i patologicznych dla proteinogramów 2 x w tygodniu, na jednym poziomie (białko monoklonalne obecne ) dla IFE 1 x w tygodniu, na jednym poziomie białko Bence Jonesa ( obecne ) 1 x w tygodniu. Reakcja serwisu w przypadku awarii w ciągu 24 godzin. W przypadku braku możliwości usunięcia przyczyny awarii oferent ma obowiązek wstawić urządzenie zastępcze w ciągu 48 godzin. Koszty utworzenia stanowiska i podłączenia do sieci informatycznej Marcell ponosi oferent. W cenie oferty wykonawca ma zapewnić badania kontrolne zewnątrzlaboratoryjne w ośrodku niezależnym , na oferowanych odczynnikach, żelach 2 razy w roku przez cały okres trwania umowy dla parametrów dostępnych. Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. Wykonawca w czynsz dzierżawy powinien wliczyć koszty obsługi serwisowej, części zużywalne i akcesoria /+ewentualne koszty podłączeń/. Wykonawca ma obowiązek podania całego asortymentu w języku polskim oraz zamieszczenie folderów oferowanego systemu.Zamawiający wymaga serwisowego ( bezpłatnego) przeglądu technicznego zestawu 1 raz w roku przez cały czas trwania umowy dzierżawy. Bezpłatne szkolenie personelu w obsłudze aparatów i interpretacji wyników w siedzibie zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.66.01 - 33.69.66.01 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Aktualną deklarację zgodności lub aktualny certyfikat zgodności lub zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych. Zamawiający przez zapis-Próbki, opisy lub fotografie, produktów (do wyboru wykonawcy), które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego ma na myśli katalogi, foldery oferowanych analizatorów. Karty charakterystyki dla odczynników zawierających substancje niebezpieczne

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: Pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Wypełniony formularz oferty. Wypełniony formularz cenowy. Wypełniona specyfikacja techniczna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: Dostawa odczynników: Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto określonych w formularzu cenowym po roku obowiązywania umowy, jednak nie częściej niż raz w roku, w oparciu o wskaźnik waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych przez GUS za ostatni kwartał poprzedzający wprowadzenie tej zmiany. Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Dzierżawa analizatora: Cena brutto może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki po podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy. W przypadku wycofania z eksploatacji urządzenia będącego przedmiotem umowy lub zastąpienia urządzenia nowszym dopuszcza się zmianę na nowy sprzęt o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie zaoferowanej w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Spital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia, pok. 313 ul. Lekarska 4, 26-610 Radom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Radomski Spital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia, pok. 313 ul. Lekarska 4, 26-610 Radom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Warunki przedmiotowe:Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05. 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 ze zm.). Oferowane wyroby muszą : być oznakowane znakiem CE, posiadać oznakowania i instrukcje używania w języku polskim, spełniać odnoszące się do nich wymagania zasadnicze,być dopuszczone do obrotu i używania na terenie RP. Oferowany towar musi spełniać wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego w SIWZ TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dostawa odczynników - 48 m-cy od daty zawarcia umowy. Dostawa analizatora - 30 dni od daty zawarcia umowy. Dzierżawa analizatora - 48 m-cy od daty dostarczenia , zamontowania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.