eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Karlino: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III
Numer ogłoszenia: 177270 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86647 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych wraz z odpowiednim ich znakowaniem. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania częściowe, oznaczone jak następuje: Zadanie częściowe nr 1: - Torba bawełniana - 3000 szt. - Koszulka bawełniana - 3000 szt. - Notes z długopisem (komplet) - 3000 kompletów - Długopis i ołówek (komplet) - 3000 kompletów - Pamięć USB - 1000 szt. - Ulotka - 1000 szt. - Plakat - 200 szt. Zadanie częściowe nr 2: - Pojemniki do segregacji odpadów 400 kompletów. Zadanie częściowe nr 3: - Tablice informacyjne - 16 szt. - Tablice pamiątkowe - 16 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.90.00.00 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 umowa o dofinansowanie nr POIiŚ.02.01.00-00-035/13-00 Rekultywacja składowisk komunalnych na terenie ZMiGDP oraz gmin sąsiednich..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie częściowe nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Siedem S.C., ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68739,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92388,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92388,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120246,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie częściowe nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLAKAPOL S.C. Grzegorz Biedal Zenon Biedal, Młyńsko 47, 98-350 Biała, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42902,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42902,40

  • Oferta z najniższą ceną: 42902,40 / Oferta z najwyższą ceną: 42902,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.