eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Karlino: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III
Numer ogłoszenia: 86647 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty , ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parseta.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych wraz z odpowiednim ich znakowaniem. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania częściowe, oznaczone jak następuje: Zadanie częściowe nr 1: - Torba bawełniana - 3000 szt. - Koszulka bawełniana - 3000 szt. - Notes z długopisem (komplet) - 3000 kompletów - Długopis i ołówek (komplet) - 3000 kompletów - Pamięć USB - 1000 szt. - Ulotka - 1000 szt. - Plakat - 200 szt. Zadanie częściowe nr 2: - Pojemniki do segregacji odpadów 400 kompletów. Zadanie częściowe nr 3: - Tablice informacyjne - 16 szt. - Tablice pamiątkowe - 16 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.33.00.00-1, 18.90.00.00-8, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.23.46.00-4, 34.92.84.80-6, 39.29.41.00-0, 79.34.10.00-6, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 30.19.50.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie: - zadanie częściowe 1 = 1 375,00 zł ( tysiąc trzysta siedemdziesiąt pięć 00/100 złotych), - zadanie częściowe 2 = 3 903,00 zł (trzy tysiące dziewięćset trzy 00/100 złotych), - zadanie częściowe 3 = 1 325,00 zł (tysiąc trzysta dwadzieścia pięć 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania (Wadium - Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) zwanej dalej ustawą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: nr 29 1020 2791 0000 7002 0104 0690 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, musi zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT; 3)wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia, w szczególności takie jak inne przyczyny obiektywnie niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie przedmiotu udzielonego zamówienia. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych, bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 umowa o dofinansowanie nr POIiŚ.02.01.00-00-035/13-00 Rekultywacja składowisk komunalnych na terenie ZMiGDP oraz gmin sąsiednich. Termin wykonania zamówienia częściowego nr 3: - dla pozycji tablice informacyjne wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy; - na dostawę i montaż tablic pamiątkowych od dnia 1.2.2015r. do dnia 31.8.2015r., zgodnie z harmonogramem przekazanym przez zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych wraz z odpowiednim ich znakowaniem: - Torba bawełniana - 3000 szt. - Koszulka bawełniana - 3000 szt. - Notes z długopisem (komplet) - 3000 kompletów - Długopis i ołówek (komplet) - 3000 kompletów - Pamięć USB - 1000 szt. - Ulotka - 1000 szt. - Plakat - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.33.00.00-1, 18.90.00.00-8, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.23.46.00-4, 79.34.10.00-6, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę pojemników do segregacji odpadów w ilości 400 kompletów wraz z odpowiednim ich znakowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę tablic informacyjnych w ilości 16 szt. oraz tablic pamiątkowych w ilości 16 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.