Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Karlino: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III
Numer ogłoszenia: 86647 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty , ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parseta.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych wraz z odpowiednim ich znakowaniem. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania częściowe, oznaczone jak następuje: Zadanie częściowe nr 1: - Torba bawełniana - 3000 szt. - Koszulka bawełniana - 3000 szt. - Notes z długopisem (komplet) - 3000 kompletów - Długopis i ołówek (komplet) - 3000 kompletów - Pamięć USB - 1000 szt. - Ulotka - 1000 szt. - Plakat - 200 szt. Zadanie częściowe nr 2: - Pojemniki do segregacji odpadów 400 kompletów. Zadanie częściowe nr 3: - Tablice informacyjne - 16 szt. - Tablice pamiątkowe - 16 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.33.00.00-1, 18.90.00.00-8, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.23.46.00-4, 34.92.84.80-6, 39.29.41.00-0, 79.34.10.00-6, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7, 30.19.50.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie: - zadanie częściowe 1 = 1 375,00 zł ( tysiąc trzysta siedemdziesiąt pięć 00/100 złotych), - zadanie częściowe 2 = 3 903,00 zł (trzy tysiące dziewięćset trzy 00/100 złotych), - zadanie częściowe 3 = 1 325,00 zł (tysiąc trzysta dwadzieścia pięć 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania (Wadium - Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych w 2014r. - etap III). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) zwanej dalej ustawą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: nr 29 1020 2791 0000 7002 0104 0690 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, musi zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT; 3)wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia, w szczególności takie jak inne przyczyny obiektywnie niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie przedmiotu udzielonego zamówienia. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych, bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 umowa o dofinansowanie nr POIiŚ.02.01.00-00-035/13-00 Rekultywacja składowisk komunalnych na terenie ZMiGDP oraz gmin sąsiednich. Termin wykonania zamówienia częściowego nr 3: - dla pozycji tablice informacyjne wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy; - na dostawę i montaż tablic pamiątkowych od dnia 1.2.2015r. do dnia 31.8.2015r., zgodnie z harmonogramem przekazanym przez zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów promocyjnych wraz z odpowiednim ich znakowaniem: - Torba bawełniana - 3000 szt. - Koszulka bawełniana - 3000 szt. - Notes z długopisem (komplet) - 3000 kompletów - Długopis i ołówek (komplet) - 3000 kompletów - Pamięć USB - 1000 szt. - Ulotka - 1000 szt. - Plakat - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.33.00.00-1, 18.90.00.00-8, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.23.46.00-4, 79.34.10.00-6, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę pojemników do segregacji odpadów w ilości 400 kompletów wraz z odpowiednim ich znakowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę tablic informacyjnych w ilości 16 szt. oraz tablic pamiątkowych w ilości 16 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KARLINO
więcej: przetargi KARLINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów reklamowych z logo projektu FLEvolution dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wydrukowaniu oraz dostawie albumu pt. "Niezależne zrzeszenie studentów w Śląskiej Akademii Medycznej w latach 1980-1981
- Dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych na potrzeby projektów realizowanych przez Politechnikę Lubelską
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, papieru ksero oraz niszczarek wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: Koszulki i koszule »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.