eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa do magazynu KWP w Szczecinie ul. Santocka 36 materiałów biurowych oraz tonerów do urządzeń objętych okresem gwarancyjnym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Szczecin: Dostawa do magazynu KWP w Szczecinie ul. Santocka 36 materiałów biurowych oraz tonerów do urządzeń objętych okresem gwarancyjnym.
Numer ogłoszenia: 177237 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97497 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do magazynu KWP w Szczecinie ul. Santocka 36 materiałów biurowych oraz tonerów do urządzeń objętych okresem gwarancyjnym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu KWP w Szczecinie ul. Santocka 36 materiałów biurowych oraz tonerów do urządzeń objętych okresem gwarancyjnym Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części część I - materiały biurowe część II - tonery do maszyn objętych gwarancją. Zamawiający wymaga oryginalnych tonerów . Wyjątkiem mogą być produkty zastępcze, dopuszczone do użytku przez producenta danej maszyny. Za produkt oryginalny i zastępczy uznaje się produkt nieregenerowany, nie poddany procesowi ponownego napełnienia, ani wymiany jakiegokolwiek elementu. W przypadku zaoferowania produktu zastępczego, wykonawca gwarantuje, że produkt spełnia wymogi zawarte w instrukcji urządzeń, zgodnie z zaleceniami producenta i nie spowoduje utraty gwarancji sprzętu, do którego jest przeznaczony. W razie awarii maszyny z przyczyn użycia produktu zastępczego, wykonawca zobowiązuje się do poniesienia kosztów naprawy maszyny. Szczegółowy wykaz materiałów i szacunkową ilość określa załącznik nr 3 i 4 do siwz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00 - 21.12.00.00 21.12.56.92 - 21.12.56.92 21.23.23.00 - 21.23.23.00 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 24.62.00.00 - 24.62.00.00 25.24.70.00 - 25.24.70.00 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 24.33.10.00 - 24.33.10.00 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 24.33.00.00 - 24.33.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. AGA Agnieszka Bukowska, Leszczynowa 4/3, 70-766 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141803,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81960,33

  • Oferta z najniższą ceną: 81960,33 / Oferta z najwyższą ceną: 90483,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: tonery

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Praxis Łódź Pilecka i Petlak Spółka jawna, Wólczańska 66, 90-516 Łodź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44262,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25338,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28954,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.