eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Budowa drogi oraz infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do skomunikowania terenów inwestycyjnych Gminy Bieruń - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-09

Bieruń: Budowa drogi oraz infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do skomunikowania terenów inwestycyjnych Gminy Bieruń - etap I
Numer ogłoszenia: 177175 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100799 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi oraz infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do skomunikowania terenów inwestycyjnych Gminy Bieruń - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi oraz infrastruktury towarzyszącej niezbędnej do skomunikowania terenów inwestycyjnych Gminy Bieruń, przy ul. Ekonomicznej, w tym:budowa I etapu drogi niezbędnej do skomunikowania terenów inwestycyjnych gminy Bieruń na odcinku od 0+000 do 0+390 (w tym budowa przepustu P1 w km 0+379,60 ze ścianami czołowymi i odczyszczenie, wyprofilowanie rowu na dł. 137,82 m oraz umocnienie dna i skarp rowu R1 w rejonie wlotu i wylotu) wraz z wykonaniem odwodnienia;budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od wylotu WY-1 do studni DI.8 o łącznej dł. 313,0 mb;budowa oświetlenia ulicznego w zakresie ułożenia rury ochronnej;budowa kanału technologicznego w technologii mikrokanalizacji na odcinku od ul. Ekonomicznej do słupa nr 15 (kanał zakończony studzienką SK1).Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu.Roboty drogowe - przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, konstrukcyjne i nawierzchniowe:Jezdnia ze zjazdami i placem do zawracania z mieszanek min.-bitum .- pow. 3135,00 m2,chodnik z kostki betonowej gr. 8 cm - pow. 1102,90 m2,płytki z wypustkami na chodnikach - pow. 17,10 m2opaska z kostki betonowej gr. 8 cm - pow. 170,00 m2,elementy ulic: krawężniki betonowe - dł. 784,50 m, obrzeża betonowe - dł. 1124,00 m,umocnienie dna i skarp rowu w rejonie wlotów płytami ażurowymi gr.10cm - pow. 98,00 m2,profilowanie dna i skarp rowu R1 - 112,60 m 3,wykonanie przepustu P1 fi600 w km. 0+379,60 ze ścianami oporowymi czołowymi i balustradami - dł. teoretyczna przepust 16,20 m, pow. ścian 23,50 m2Kanalizacja deszczowa:kolektor DN300 PVC-U kl. S SN8 z uszczelką i wydłużonym kielichem- dł. 313,0m, studnie rewizyjne betonowe fi1000 - 7szt., Studnia osadnikowa fi2000 - 1szt., wpusty uliczne klasy D400, średnica DN600 - 9szt., wylot kanalizacyjny monolityczny DN300 - 1szt., Budowa kanału technologicznego w technologii mikrokanalizacji rura osłonowa HDPE fi40 z 12szt. Mikrorurek fi7 - dł. 428,00 m. Studnia teletechniczna SK1 - 4szt.Złączka MCS40/1 - 3 szt.Uszczelka UCST- 40/50 - 3 szt. Zaślepka ZCS 40/1 - 3 szt. Oświetlenie uliczne:ułożenie rury ochronnej typu QRK 75 wraz z pilotem pod przewody oświetleniowe - 415 mZabezpieczenie oraz regulacje urządzeń istniejących.Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Zieleń (wycinki drzew nie przewiduje się).UWAGA.Wykonawca w pierwszej kolejności musi wykonać wszystkie roboty związane z sieciami uzbrojenia podziemnegoSzczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: Projekt budowlany i wykonawczy - branża drogowa.Projekt budowlany i wykonawczy - branża - odwodnienie. Projekt budowlany i wykonawczy - branża elektryczna (oświetlenie uliczne i kanał technologiczny).Projekty docelowej organizacji ruchu. Projekty tymczasowej organizacji ruchu. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Przedmiary robót.Wzór umowy.Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót, i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. Przed przystąpieniem do robót powiadomi właścicieli sieci znajdujących się w pasie drogowym projektowanej drogi o zamiarze i terminie rozpoczęcia robót. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. Wznowi (na swój koszt) zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót. Wykona drogę technologiczną (wg potrzeb) oraz przywróci wykorzystany teren do stanu pierwotnego.Przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, wynikające ze STWiORB oraz dokumentacji, inne. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg, z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót.Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia.Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż pożarna, pogotowie ratunkowe itp.).Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych.Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót.Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć obiektów sąsiadujących z realizowaną inwestycją, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu).Wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż i demontaż oznakowania).Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). Najpóźniej w dniu odbioru robót dostarczy dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (5 egz. oryginałów zaktualizowanych map geodezyjnych wydanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu) oraz 2 egz. oryginału oświadczenia o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonego przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe.Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności:1)europejskie aprobaty techniczne;2)wspólne specyfikacje techniczne;3)normy międzynarodowe;4)inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne.W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności:1)Polskie Normy;2)polskie aprobaty techniczne;3)polskie specyfikacje techniczne.Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2014 poz.1645 z poźn.): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia .Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy.Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania.Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp.W postępowaniu ma zastosowanie przesłanka wykluczenia Wykonawcy zawarta w art. 24 ust. 2a ustawy pzp. Treść art. 24 ustawy pzp stanowi załącznik do SIWZ.Nazwy i kody według słownika CPV: Nazwy i kody według słownika CPV:45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli45233290-8 Instalowanie znaków drogowych45232210-7 Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych45316110-9 Instalowanieurządzeń oświetlenia drogowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.31.30-2, 45.23.31.23-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.25-0, 45.23.20.00-2, 45.23.32.90-8, 45.23.22.10-7, 45.31.61.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: JKM Sp. z o.o. Mikołów ( lider) WPRD w Katowicach Sp. z o.o. (partner), ul. Skalna 6/12, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1533783,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 954140,30

  • Oferta z najniższą ceną: 954140,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1605539,81

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.