eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zorganizowanie autokarowej wycieczki do Szwajcarii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Kielce: Zorganizowanie autokarowej wycieczki do Szwajcarii
Numer ogłoszenia: 177099 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246472 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie autokarowej wycieczki do Szwajcarii.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie autokarowej wycieczki do Szwajcarii dla grupy 144 osób w dwóch turach: I tura: 9-14 września 2014 r. dla 98 osób II tura: 16-21 września 2014 r. dla 46 osób Liczba osób, uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu łącznie w dwóch turach o 6 osób, bez zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę. Ostateczna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 4 dni przed planowanym terminem każdej z tur wycieczki. Wymagany minimalny zakres zamówienia tj. program i wymagania Zamawiającego dotyczące wycieczki, zawarty został w Załączniku nr 1 do siwz. 2. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia do: a) zorganizowania i przeprowadzenia autokarowej wycieczki do Szwajcarii, zgodnie z wymaganym zakresem zamówienia, określonym w Załączniku nr 1 do siwz oraz zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę szczegółowym programem wycieczki; b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wycieczki najpóźniej na 4 dni przed terminem wycieczki, zawierającego w szczególności: opis bazy noclegowej - miejsca i warunki zakwaterowania (w tym nazwy hoteli i ich kategorię), opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokaru/autokarów), program wycieczki, uwzględniający wymagany zakres zamówienia, określony w Załączniku nr 1 do siwz; c) rezerwacji i opłacenia biletów wstępów do obiektów/miejsc; d) zapewnienia transportu autokarem/autokarami uczestnikom wycieczki oraz niezwłocznego podstawienia (do 4 godzin), w przypadku awarii, autokaru zastępczego o parametrach określonych w załączniku nr 1 do siwz; e) zapewnienia transportu w trakcie wycieczki do zwiedzanych obiektów (w tym ew. biletów na komunikację miejską w zwiedzanych miastach); f) zapewnienia uprawnionego pilota w każdym z autokarów, realizującego program wycieczki, g) zapewnienia uprawnionych przewodników ze znajomością języka polskiego w obiektach, w których zwiedzanie przez grupę wymaga uprawnionego przewodnika lub zapewnienie audioprzewodników w języku polskim (o ile są dostępni/dostępne w zwiedzanych obiektach), h) pakietu ubezpieczenia KL i NNW dla każdego uczestnika wycieczki na kwotę co najmniej: 10.000 euro- KL, 7.000 PLN - NNW, 200 euro - bagaż..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży Good Luck! Dorota Jacyniak, ul. Grota Roweckiego 44, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222912,00

  • Oferta z najniższą ceną: 222912,00 / Oferta z najwyższą ceną: 449280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.