eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tuszy i tonerów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Jasło: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tuszy i tonerów.
Numer ogłoszenia: 176892 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125018 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Jasielski, Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4463189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle materiałów biurowych oraz fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tuszy i tonerów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle materiałów biurowych, (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - formularz cenowy załącznik nr 5 do SIWZ - Zadanie nr 1). Zadanie nr 2 - Jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek, (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - formularz cenowy załącznik nr 6 do SIWZ - Zadanie nr 2)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.73.20 - Zszywacze 22.60.00.00 - Tusz 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 20.12.51.10 - 20.12.51.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą i rozładunkiem do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Sp. z o. o., ul. Pużaka 51, 38-200 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11471,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9091,97

  • Oferta z najniższą ceną: 9091,97 / Oferta z najwyższą ceną: 10043,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MTL SYSTEM Tomasz Lachowicz, ul. Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7657,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3086,07

  • Oferta z najniższą ceną: 2868,36 / Oferta z najwyższą ceną: 8757,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.