eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Zagospodarowanie terenu na miejsce spotkań letnich mieszkańców przy ul. Adama Mickiewicza 4 w Reszlu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Reszel: Zagospodarowanie terenu na miejsce spotkań letnich mieszkańców przy ul. Adama Mickiewicza 4 w Reszlu
Numer ogłoszenia: 176648 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113736 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reszel, Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 755 00 31, faks 89 7550031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu na miejsce spotkań letnich mieszkańców przy ul. Adama Mickiewicza 4 w Reszlu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu na miejsce spotkań letnich mieszkańców przy ul. Adama Mickiewicza 4 w Reszlu i obejmuje teren przy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury. 1.2. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, budowa ogrodzenia, wykonanie robót nawierzchniowych: - budowa ciągów pieszych o nawierzchni z kostki granitowej, - budowa placu pod scenę plenerową z kostki betonowej, - budowa nawierzchni biologicznie czynnej utwardzonej płytami betonowymi ażurowymi, budowa kontenera sanitarnego wraz z niezbędnymi przyłączami wodno-kanalizacyjnymi oraz energetycznymi, budowa amfiteatru, widowni, zawierającego ok. 550 miejsc siedzących, nasadzenie zieleni, budowa oświetlenia parkowego z oprawami w systemie LED, budowa monitoringu, budowa rozdzielnic z gniazdami wtykowymi dla obsługi imprez, akustyka, sprzedawców, budowa przyłącza wodociągowego, budowa hydrantu nadziemnego p.poż. Uwaga: Zakup przenośnej sceny oraz podestów scenicznych nie jest objęty niniejszym zamówieniem. 1.2.1. W nawiązaniu do warunków technicznych wydanych przez PWiK Sp. z o.o. w Reszlu, do zakresu rzeczowego wykonywanych prac należeć także będzie przebudowa istniejącego przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej między istniejącą studnią kanalizacji sanitarnej (S-2) o rzędnej posadowienia 116.06/ 114.66 a istniejącą studnią kanalizacji sanitarnej (S-3) o rzędnej 120.03/116.73 i budynku MOK w Reszlu. Nowe przyłącza przebudować należy z materiałów identycznych jak obecne (rury kamionkowe). 1.2.2. Przy sporządzaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego prac, przebudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej należy ująć w odrębnej pozycji. Nie należy jej łączyć z pozostałymi robotami branży sanitarnej. Przebudowa istniejącej kanalizacji nie jest związana z przedmiotowym zadaniem, a jej przebudowanie jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania budynku MOK w Reszlu po zakończeniu jego remontu. Zostawienie sieci w istniejącym stanie może spowodować w przyszłości konieczność jej przebudowy i narazić Gminę na poniesienie niewspółmiernie większych kosztów niż przebudowanie sieci przed realizacją przedmiotowego zadania. 1.3. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do niniejszej SIWZ tj.:1) projekty budowlano - wykonawcze w branżach: a) architektoniczna, b) sanitarna, c) elektryczna. 2) przedmiary robót W wyliczeniu ceny ofertowej należy bezwzględnie ująć wszystkie pozycje przedmiaru robót. W przypadku nie uwzględnienia wszystkich pozycji przedmiaru robót oferta zostanie uznana jako niezgodna z niniejszą SIWZ i odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,1.4. Dokumentacja w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 14.00 1.5. Obszar przez który przebiega planowana inwestycja nie jest objęty formami ochrony przyrody jak również jest poza obszarami specjalnej ochrony NATURA 2000. 1.6. Teren na którym prowadzone będą roboty budowlane znajduje się w otoczeniu budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Reszlu, który w części jest czynny a w części budynek jest w remoncie i mogą być w nim prowadzone równolegle prace remontowe. W związku z tym Wykonawca musi: a) organizować i prowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano - montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401); b) umożliwić dojście pracownikom MOK do pomieszczeń biurowych i sal klubowych, c) organizować tak prace aby umożliwić wykonawcy wykonywanie prac remontowych w budynku MOK. 1.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - w przedmiarze robót lub projekcie budowlanym znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie materiałów budowlanych lub urządzeń to należy je rozumieć jako przykład modelowy. Zaproponowane przez Wykonawcę materiały budowlane lub urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna : art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Zaproponowane przez Wykonawcę materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, wszelkie inne dokumenty wymagane przez odpowiednie w danym zakresie instytucje. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty - karty katalogowe, itp. - na proponowane w ofercie materiały i urządzenia. Uwaga : zgodnie z zapisem art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 1.8. Zamawiający dopuszcza w ofercie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych przez Wykonawcę wymagać będzie uzyskania zgody przez Zamawiającego. Oferent uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany urządzenia lub zaproponowanych materiałów równoważnych - w tym poniesione pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.9. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Materiały proponowane przez Wykonawcę podlegają przed wbudowaniem wcześniejszej ocenie oraz akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do opiniowania i wyboru elementów stanowiących o estetyce obiektu budowlanego. Materiały i roboty zamienne wymagają zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 1.10. Materiały, które wykorzysta Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), wymaganiom przetargowym oraz projektu. 1.11. Wykonawca stwierdzając błędy, braki, niezgodności projektu budowlanego określającego przedmiot zamówienia z przedmiarem robót, powinien niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego, który w porozumieniu z projektantem utrzyma zatwierdzony przedmiar robót z odpowiednim uzasadnieniem lub dokona zmiany przedmiaru. Uwaga : Samowolna korekta przedmiaru robót spowoduje odrzucenie oferty. 1.12. Proponuje się dokonania, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 1.13. Wykonawca na własną odpowiedzialność i na swój koszt podejmie wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelna praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy i uniknąć powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń i szkód. 1.14. Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami osób trzecich przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy w którym prowadzone są roboty budowlane w zakresie w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 1.15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji. 1.16. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych, odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 1.17.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ, projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgłoszenia o przystąpieniu do wykonania robót wymagających pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, wzorze umowy i przedmiarach robót. 1.18. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013. 1.19. Informacje dodatkowe dla Wykonawcy: 1) Przy sporządzaniu oferty cenowej należy przyjąć we wszystkich pozycjach przedmiaru robót w których występuje beton klasy C12/15 (dawny B15) klasę betonu C16/20 (dawna B20). Zmiana ta została ustalona z projektantem i jest wiążąca dla całej dokumentacji projektowej i będzie obowiązująca przy składaniu ofert i realizacji przedmiotu zamówienia. 2) W pozycji nr 31 przedmiaru robót zmienia się grubość płyt betonowych ażurowych o grubości 60 mm i zastępuje się płytami o grubości 80 mm (projektant w przedmiarze przyjął przez analogię budowę nawierzchni z płyt betonowych ażurowych, grubość 80 mm z wypełnieniem piaskiem/ glebą żyzną/humus (50%/30%/20%) oraz mieszanką traw). 3) Centrum nadzoru wizyjnego znajdować się będzie w budynku MOK w Reszlu. 4) W przedmiarach robót (branża arch.-bud.) w poz. 24,25,26 działu roboty nawierzchniowe, grubości warstw przyjęto przez analogię. Przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego należy przyjąć grubości warstw jak w dokumentacji projektowej. 5) Uzupełnia się opis w dokumentacji projektowej - branża elektryczna: Oprawa liniowa do zastosowania w podłożu. Z przeznaczeniem do iluminacji. O stopniu ochrony IP67 oraz stopień odporności na uderzenie IK09. Obudowa aluminiowa układ optyczny - poliwęglan matowy . Źródła światła typu LED, moc maksymalna oprawy 10 W. Barwa światła neutralna (4100K). 6) Pozycja nr 11 przedmiaru robót (branża elektryczna) uwzględnia kabel zasilający oraz transmisyjny, w jednej pozycji ujęte są dwa kable: zasilający i transmisyjny, obydwa o długości 191m, biegnące w tym samym wykopie. 7) W przedmiarach robót (branża elektryczna) nie występuje instalacja elektryczna budynku socjalnego (kontener) ponieważ budynek socjalny zostanie dostarczony wraz z instalacją elektryczną. 8) W przedmiarze robót (branża arch.-bud.) działu roboty nawierzchniowe - obrzeża betonowe podane są o wymiarach 30x8 natomiast w dokumentacji podane zostały wymiary 10x30x100. Pozycja ta jest przyjęta przez analogię - należy przyjąć obrzeża 10x30x100. Obmiary dot. ilości obrzeży w przedmiarze robót oraz w projekcie są identyczne i wynoszą 1157 mb; w przedmiarze robót zostały rozbite na pozycje: 23- dot. parkietu scenicznego oraz nr 29. 9) Ponieważ w dokumentacji jest kostka granitowa natomiast w przedmiarze (branża arch.-bud.) jest kostka brukowa, należy przyjąć do wyceny: w przedmiarze robót kostka betonowa występuje w pozycji nr 27 (jest to suma kostki betonowej w kolorze szarym wynosząca 231,6 m2 oraz kostki betonowej w kolorze grafitowym 84,4 m2), natomiast kostka granitowa, kolor jasnoszary, niepłomieniowana 6x6x6 cm ujęta jest przez analogię w pozycji nr 30. 10) Wielkości przyjęte w przedmiarach robót uwzględniają zmienioną erratą głębokość fundamentów. Errata wprowadza zmiany tylko do dokumentacji projektowej. 1.20. Wykonawca pokrywa koszty : 1) obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2) zajęcia pasa drogowego, 3) oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 4) dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) urządzenia terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 6) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 7) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 8) wykonania projektu organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, 9) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 10) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz napraw innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 11) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i doprowadzenie go do stanu pierwotnego, 12) inne, mogące wyniknąć w trakcie realizacji zadania, związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania, Odnowa i rozwój wsi, objętego PROW na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., ul. Dąbrowskiego 5, 11-440 Reszel, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 980774,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 781710,99

  • Oferta z najniższą ceną: 781710,99 / Oferta z najwyższą ceną: 781966,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.