eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Nadzór inwestorski branży elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją inwestycji pn. Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z przyłączeniem ogniw do istniejącej sieci elektrycznej Szpitala w ramach projektu pn.Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Suwałki: Nadzór inwestorski branży elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją inwestycji pn. Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z przyłączeniem ogniw do istniejącej sieci elektrycznej Szpitala w ramach projektu pn.Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 176588 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126818 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski branży elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją inwestycji pn. Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z przyłączeniem ogniw do istniejącej sieci elektrycznej Szpitala w ramach projektu pn.Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie pełnienia pełnego nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i konstrukcyjno - budowlanej nad realizacją inwestycji pn.: Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z przyłączeniem ogniw do istniejącej sieci elektrycznej Szpitala w ramach projektu pn Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne. Zakres inwestycji znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital.suwalki.pl w zakładce Przetargi. Bezpośredni link do dokumentacji: : http://przetargi.propublico.pl/OgloszeniaSzczegoly.aspx?id=33239 (Numer ogłoszenia: 2015/S 082-145394 ; data zamieszczenia: 28.04.2015 nr postępowania 21/PN/WU/2015) Nadzór inwestorski pełniony będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie m.in.: a) podanie danych inspektorów poszczególnych branż, ich uprawnienia, oświadczenia o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru oraz nr telefonu kontaktowego b) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy c) sprawowanie kontroli przy pracach przygotowawczych, d) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót e) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, g) sprawdzanie i odbiór robót podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w czynnościach odbioru, h) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, j) kontrola zaawansowania prac, k) prowadzenie sukcesywnych spotkań budowlanych z Wykonawcą i Zamawiającym l) udziału w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udziału w naradach technicznych oraz prowadzenia z nich notatek - protokołów m) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, n) zatwierdzanie i egzekwowanie postępu zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym Wykonawcy robót p) udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości Zamawiającego z wdrażania projektu q) przybycie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem oraz udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie realizacji robót. r) W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1) finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy; 2) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 3) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 4) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń sporów; s) Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe t) Wykonawca w ramach nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do minimum dwóch wizyt na terenie budowy tygodniowo, które muszą być udokumentowane wpisem do Dziennika Budowy lub na liście obecności przekazanej przez Zamawiającego jak również zobowiązany jest do przybycia na każdorazowe wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem oraz udzielaniu Zamawiającemu informacji o stanie realizacji robót. Lista obecności znajdować się będzie u kierownika budowy....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 85% w ramach Projektu pt.: : Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne nr WND-RPPD.05.02.00-20-045/14 realizowany w ramach Umowy nr UDA-RPPD.05.02.00-20-045/14-00 z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 ; 15% budżet Województwa Podlaskiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nadzór inwestorski branży elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją inwestycji pn. Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ....

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUMOR Andrzej Morga, ul. Ogrodowa 18, 96-313 Jaktorów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5781,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5781,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27060,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.