eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Nadzór inwestorski branży elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją inwestycji pn. Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z przyłączeniem ogniw do istniejącej sieci elektrycznej Szpitala w ramach projektu pn.Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Suwałki: Nadzór inwestorski branży elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją inwestycji pn. Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z przyłączeniem ogniw do istniejącej sieci elektrycznej Szpitala w ramach projektu pn.Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 126818 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski branży elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją inwestycji pn. Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z przyłączeniem ogniw do istniejącej sieci elektrycznej Szpitala w ramach projektu pn.Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie pełnienia pełnego nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i konstrukcyjno - budowlanej nad realizacją inwestycji pn.: Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na dachach Szpitala Wojewódzkiego im dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wraz z przyłączeniem ogniw do istniejącej sieci elektrycznej Szpitala w ramach projektu pn Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne. Zakres inwestycji znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital.suwalki.pl w zakładce Przetargi. Bezpośredni link do dokumentacji: : http://przetargi.propublico.pl/OgloszeniaSzczegoly.aspx?id=33239 (Numer ogłoszenia: 2015/S 082-145394 ; data zamieszczenia: 28.04.2015 nr postępowania 21/PN/WU/2015) Nadzór inwestorski pełniony będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie m.in.: a) podanie danych inspektorów poszczególnych branż, ich uprawnienia, oświadczenia o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru oraz nr telefonu kontaktowego b) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy c) sprawowanie kontroli przy pracach przygotowawczych, d) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót e) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, g) sprawdzanie i odbiór robót podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w czynnościach odbioru, h) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, j) kontrola zaawansowania prac, k) prowadzenie sukcesywnych spotkań budowlanych z Wykonawcą i Zamawiającym l) udziału w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udziału w naradach technicznych oraz prowadzenia z nich notatek - protokołów m) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, n) zatwierdzanie i egzekwowanie postępu zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym Wykonawcy robót o) uczestniczenie w czynnościach związanych z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi p) udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości Zamawiającego z wdrażania projektu q) przybycie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem oraz udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie realizacji robót. r) W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1) finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy; 2) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 3) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 4) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń sporów; 5) udział w okresowych przeglądach, jakie będą miały miejsce w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę dostawy i montażu instalacji solarnej i pompy ciepła. s) Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe t) Wykonawca w ramach nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do minimum dwóch wizyt na terenie budowy tygodniowo, które muszą być udokumentowane wpisem do Dziennika Budowy lub na liście obecności przekazanej przez Zamawiającego jak również zobowiązany jest do przybycia na każdorazowe wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem oraz udzielaniu Zamawiającemu informacji o stanie realizacji robót. Lista obecności znajdować się będzie u kierownika budowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: co najmniej 1 usługę związaną z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy inwestycji polegającej na montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy min 40 KW na budynkach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, iż dysponować będzie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: minimum 1 osoba z uprawnieniami do nadzorowania robót w branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, - sieci i instalacje elektryczne , spełnia wymogi określone w ustawie Prawo budowlane oraz posiada doświadczenie przy nadzorowaniu robót budowlanych. Osoba ta będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru branży elektrycznej minimum 1 osoba spełniająca następujące warunki: posiada uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, spełnia wymogi określone w ustawie Prawo budowlane oraz posiada doświadczenie przy nadzorowaniu robót budowlanych Osoba ta będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru branży budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Dyspozycyjność - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w poniższych okolicznościach w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: 1) w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się zmianę ceny o zmianę stawki VAT przy zachowaniu ceny jednostkowej netto, 2) konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa, o czas niezbędny na dostosowanie rozwiązań proponowanych przez Wykonawcę do konieczności dostosowania do zmian prawa lub technologii, 3) zmiana warunków płatności spowodowana koniecznością zharmonizowania warunków płatności inwestycji na warunki uwzględniające przyznane środki finansowe na warunkach zawartych w umowie z instytucją przyznającą pomoc, 4) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie robót budowlano - instalacyjnych niezbędnych do realizacji zamówienia - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac, 5) gdy prace objęte umową zostaną wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów, 6) zmiany Wykonawców robót budowlano - instalacyjnych, 7) zmiana osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego na inną osobę legitymującą się co najmniej uprawnieniami wymaganymi do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 8) zmiana terminu realizacji robót budowlano - instalacyjnych przez Wykonawcę robót o czas niezbędny do wykonania prac, 9) zmiana terminu określonego w § 3 10) zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i / lub Wykonawcy, 11) zmiana personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, 12) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 13) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 14) zmiana wartości robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlano-instalacyjnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach Dział Zamówień i Inwestycji Szpitalna 60 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach Szpitalna 60 16-400 Suwałki Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 85 w ramach Projektu pt.: : Odnawialne źródła energii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - wykorzystanie ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne nr WND-RPPD.05.02.00-20-045/14 realizowany w ramach Umowy nr UDA-RPPD.05.02.00-20-045/14-00 z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 ; 15% budżet Województwa Podlaskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.