eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych w Międzyrzeczu dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Zielona Góra: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych w Międzyrzeczu dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 176334 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102760 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3270215, 3284870, faks 68 3284871.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych w Międzyrzeczu dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych w Międzyrzeczu dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami szkolenia jest młodzież zagrożona wykluczeniem społecznym w wieku 15-17 lat, uczestnicy OHP jak i spoza OHP, zaniedbująca obowiązki szkolne, zagrożona wypadnięciem z systemu oświaty, bądź nierealizująca obowiązku nauki. Uczestnik warsztatów powinien prawidłowo realizować przy pomocy komputera podstawowe zadania, takie jak: edycja tekstów, wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego, przeglądanie stron internetowych i komunikacja. Warsztaty swoim zakresem powinny obejmować podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera, korzystania z programów biurowych, a także użytkowania Internetu jako źródła wiedzy i rozrywki. Warsztaty maja zapewnić elementarne przygotowanie do pracy z komputerem. Zajęcia mają pokazać różne zastosowania programów komputerowych, dostosowanych do wieku uczestników m.in. do tworzenia rysunków, obróbki zdjęć, tekstów i muzyki, wyszukiwania, gromadzenia i przedstawiania informacji, wykonywania obliczeń i symulacji procesów. Wskazane jest dostosowanie tematyki zajęć do umiejętności oraz zainteresowań uczestników. Zajęcia należy przeprowadzić w dwóch grupach 10-osobowych, w wymiarze 25h/grupę. Jedna godzina wynosi 45 minut. Warsztaty mają się odbywać w Międzyrzeczu Wykonawca wybrany do wykonania zadania zobowiązany jest do posiadania programu i konspektu zajęć, uwzględniając je w dokumentacji projektu. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2013 r. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Wykonawca w swojej ofercie uwzględni wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją warsztatów, w szczególności: - koszt wynagrodzenia instruktora/ów, - koszt materiałów dydaktycznych, - koszt zapewnienia sali i niezbędnego sprzętu do przeprowadzenia zajęć. Zamawiający jednocześnie informuje, iż istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatów w Sali komputerowej OSiW OHP w Międzyrzeczu. Wykonawca zobowiązany jest do: - przedłożenia Zamawiającemu konspektu i szczegółowego harmonogramu zajęć, podpisanego przez Wykonawcę i koordynatora projektu w danej jednostce w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy; - prowadzenia list obecności zgodnie z kartą przeprowadzonych zajęć i harmonogramem; - pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników, w przypadku przekroczenia 10% absencji; - prowadzenia kart czasu pracy wykładowcy zgodnie z kartą przeprowadzonych zajęć; - wykonania ankiety końcowej zajęć dydaktycznych w ostatnim dniu spotkań z uczestnikami projektu wg wzoru dostarczonego przez opiekuna grupy; - wystawienia uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu warsztatów. Płatności będą realizowane po zakończeniu kursu i przedstawieniu pełnej dokumentacji z jego realizacji, zatwierdzonej przez lokalnego koordynatora projektu. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych przyznanych w rezerwie celowej budżetu państwa w ramach projektu Nowe perspektywy, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie min. 90 dni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europejska Grupa Konsultingowa Anna Kazimierczak, ul. Żwirki 1c/4, 90-448 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4474,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3628,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.