To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Zielona Góra: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych w Międzyrzeczu dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 176334 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102760 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3270215, 3284870, faks 68 3284871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych w Międzyrzeczu dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych w Międzyrzeczu dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami szkolenia jest młodzież zagrożona wykluczeniem społecznym w wieku 15-17 lat, uczestnicy OHP jak i spoza OHP, zaniedbująca obowiązki szkolne, zagrożona wypadnięciem z systemu oświaty, bądź nierealizująca obowiązku nauki. Uczestnik warsztatów powinien prawidłowo realizować przy pomocy komputera podstawowe zadania, takie jak: edycja tekstów, wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego, przeglądanie stron internetowych i komunikacja. Warsztaty swoim zakresem powinny obejmować podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera, korzystania z programów biurowych, a także użytkowania Internetu jako źródła wiedzy i rozrywki. Warsztaty maja zapewnić elementarne przygotowanie do pracy z komputerem. Zajęcia mają pokazać różne zastosowania programów komputerowych, dostosowanych do wieku uczestników m.in. do tworzenia rysunków, obróbki zdjęć, tekstów i muzyki, wyszukiwania, gromadzenia i przedstawiania informacji, wykonywania obliczeń i symulacji procesów. Wskazane jest dostosowanie tematyki zajęć do umiejętności oraz zainteresowań uczestników. Zajęcia należy przeprowadzić w dwóch grupach 10-osobowych, w wymiarze 25h/grupę. Jedna godzina wynosi 45 minut. Warsztaty mają się odbywać w Międzyrzeczu Wykonawca wybrany do wykonania zadania zobowiązany jest do posiadania programu i konspektu zajęć, uwzględniając je w dokumentacji projektu. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2013 r. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Wykonawca w swojej ofercie uwzględni wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją warsztatów, w szczególności: - koszt wynagrodzenia instruktora/ów, - koszt materiałów dydaktycznych, - koszt zapewnienia sali i niezbędnego sprzętu do przeprowadzenia zajęć. Zamawiający jednocześnie informuje, iż istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatów w Sali komputerowej OSiW OHP w Międzyrzeczu. Wykonawca zobowiązany jest do: - przedłożenia Zamawiającemu konspektu i szczegółowego harmonogramu zajęć, podpisanego przez Wykonawcę i koordynatora projektu w danej jednostce w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy; - prowadzenia list obecności zgodnie z kartą przeprowadzonych zajęć i harmonogramem; - pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników, w przypadku przekroczenia 10% absencji; - prowadzenia kart czasu pracy wykładowcy zgodnie z kartą przeprowadzonych zajęć; - wykonania ankiety końcowej zajęć dydaktycznych w ostatnim dniu spotkań z uczestnikami projektu wg wzoru dostarczonego przez opiekuna grupy; - wystawienia uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu warsztatów. Płatności będą realizowane po zakończeniu kursu i przedstawieniu pełnej dokumentacji z jego realizacji, zatwierdzonej przez lokalnego koordynatora projektu. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych przyznanych w rezerwie celowej budżetu państwa w ramach projektu Nowe perspektywy, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie min. 90 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejska Grupa Konsultingowa Anna Kazimierczak, ul. Żwirki 1c/4, 90-448 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4474,00
Oferta z najniższą ceną: 3628,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa wyposażenia do szatni dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze.
- Remont dachu oraz remont i renowacja klatki schodowej w budynku położonym przy ul. Reja 2 w Zielonej Górze
- Remont sanitariatów w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze, ul. Spokojna 1
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 1B
- USŁUGA WYWOZU ŚCIEKÓW BYTOWO-GOSPODARCZYCH Z DZIAŁU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 73
- Remont elewacji i dachu budynku położonego przy ul. Zamkowej 16A w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.