To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Świdnica: Oczyszczanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica
Numer ogłoszenia: 176250 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119042 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SZCZEGOŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. ZADANIE A Oczyszczanie jezdni mechaniczne i uzupełniająco ręczne Oczyszczanie jezdni dróg gminnych będzie realizowane poprzez zamiatanie mechaniczne i uzupełniająco ręcznie w sezonie: letnim ( zadanie A1 ) zimowym ( zadanie A2 ) Zamiatanie ręczne będzie stosowane na tych jezdniach gdzie dopuszczono prawo parkowania samochodów oraz tam gdzie geometria jezdni nie pozwala na oczyszczanie mechaniczne. Oczyszczanie będzie realizowane według miesięcznego harmonogramu prac o którym mowa w § 4 umowy. Zakres prac przewidziany na dany dzień będzie realizowany od godzin nocnych dnia poprzedniego do godziny 5 rano dnia następnego. Za zgodą Zamawiającego prace mogą być realizowane w ciągu dnia. 1.1Zadanie A1 oczyszczanie w sezonie letnim W sezonie letnim oczyszczanie będzie realizowane poprzez mechaniczne i uzupełniająco ręczne zamiatanie pasa jezdni wzdłuż krawężnika o szerokości do 3 m w kierunku osi jezdni z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. opady deszczu. W okresie letnim w przypadku długotrwałych opadów deszczu Zamawiający ma prawo zawiesić prace w zakresie oczyszczania. Za okres przerwy w wykonywaniu usługi nie będzie wypłacane wynagrodzenie. Informacja o zawieszeniu lub wznowieniu prac będzie przekazywana niezwłocznie przez Zamawiającego faxem lub e-mailem. Wykaz dróg do oczyszczania wraz z podaną częstotliwością oczyszczania zawiera część II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział 24. 1.2 Zadanie A2 oczyszczanie w sezonie zimowym Wykonywanie prac w okresie zimowym uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych umożliwiających efektywne oczyszczanie jezdni. W okresie zimowym prace w zakresie oczyszczania jezdni będą zawieszone w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych takich jak: występowanie ujemnych temperatur, występowanie obfitych opadów śniegu, zaleganie pokrywy śniegowej O zawieszeniu i wznowieniu prac każdorazowo będzie decydował Zamawiający, informacja o podjętej decyzji będzie przekazywana przez Zamawiającego faxem lub e-mailem. W przypadku zawieszenia prac za okres przerwy w wykonaniu usługi nie będzie wypłacane wynagrodzenie. Zakres prac w sezonie zimowym jest następujący: 1.2.1 mechaniczne i uzupełniająco ręczne zamiatanie pasów jezdni wzdłuż krawężnika o szerokości do 3 m w kierunku osi jezdni przy zawieszeniu akcji zimowe utrzymanie dróg, w sprzyjających warunkach atmosferycznych oraz nie zaleganiu na jezdni środków uszarstniających w ilości większej aniżeli można usunąć poprzez jednorazowe efektywne zamiecenie. Wykaz dróg do oczyszczania wraz z podaną częstotliwością oczyszczania zawiera część II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział 24. 1.2.2 mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczenie wybranych przez zamawiającego pasów jezdni średnio zanieczyszczonych środkami uszarstniającymi i innymi odpadami komunalnymi, które zalegają zarówno przy krawężniku jak również w osi jezdni w przypadku kiedy: zawieszona jest akcja ZUD, stopień zanieczyszczenia jezdni wymaga co najmniej dwukrotnego przejazdu zamiatarki 1.2.3 mechaniczne i uzupełniająco ręczne oczyszczenie wybranych przez Zamawiającego pasów jezdni silnie zanieczyszczonych środkami uszarstniającymi i innymi odpadami komunalnymi, które zalegają zarówno przy krawężniku jak również w osi jezdni w przypadku kiedy: zawieszona jest akcja ZUD, stopień zanieczyszczenia jezdni powoduje konieczność przejazdu zamiatarki powyżej 3 razy. 1.2.4 Wykaz dróg do oczyszczania w ramach zadania A2 pkt. 1.2.2 i 1.2.3 wraz z przedmiarem prac będzie określał Zamawiający. 1.2.5 W przypadku zawieszenia akcji ZUD Zamawiający na podstawie dokonanego wspólnie z Wykonawcą przeglądu stanu czystości jezdni określi: celowość zamiatania, stopień zanieczyszczenia jezdni oraz krotność zamiatania w celu uwolnienia jezdni ze środków uszarstniających i innych odpadów. 1.2.6 Termin wykonania prac o których mowa w zadaniu A2 pkt. 1.2.2 będzie wynosił maksymalnie 9 dni roboczych ( w tym soboty ). 1.2.7 Termin wykonania prac o których mowa w zadaniu A2 pkt. 1.2.3 będzie wynosił maksymalnie 12 dni roboczych ( w tym soboty ). 2. ZADANIE B Usuwanie skutków zdarzeń losowych 2.1 Usuwanie skutków zdarzeń losowych polega na usuwaniu mechanicznym lub ręcznym zanieczyszczenia spowodowanego zdarzeniem losowym ( stłuczki z kolizji drogowej, wysypanie załadunku materiałów sypkich, wyciek substancji ciekłej itp. ). 2.2 Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełną dyspozycyjność w okresie całej doby dla realizacji zadania polegającego na usuwaniu skutków zdarzeń losowych. 2.3 W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu 4 godzin od otrzymania zgłoszenia o zaistnieniu zdarzenia. 2.4 Jednostkami upoważnionymi do zobowiązania Wykonawcy w przedmiocie w/w działań jest Referat Dróg, Straż Miejska, Powiatowa Komenda Policji i Powiatowa Komenda Straży Pożarnej. 3. ZADANIE C Oczyszczanie jezdni na pisemne polecenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( burza, ulewne deszcze ) 3.1 Oczyszczanie jezdni na pisemne polecenie Zamawiającego w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( burza, ulewne deszcze ) powodujących duże zanieczyszczanie jezdni. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia jezdni w ciągu 48 godzin od otrzymania polecenia Zamawiającego. 3.3 Przedmiar prac będzie określany na podstawie dokonanego wspólnie z Wykonawcą przeglądu stanu czystości jezdni. Z dokonanego przeglądu będzie sporządzony protokół konieczności. 4. Prace o których mowa w zadaniu A i C będą wykonywane w dni robocze ( w tym soboty ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BeBa Marcin Bednarz, Witoszów Dolny 149B, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 293920,51
Oferta z najniższą ceną: 293920,51 / Oferta z najwyższą ceną: 293920,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie jezdni na terenie miasta Piły
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.