eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowiec › Budowa chodników na terenie Gminy Grabowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Grabowiec: Budowa chodników na terenie Gminy Grabowiec
Numer ogłoszenia: 175536 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowiec , Rynek 3, 22-425 Grabowiec, woj. lubelskie, tel. 84 651 24 74, faks 84 651 24 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników na terenie Gminy Grabowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników na terenie Gminy Grabowiec, który składa się z 2 części: - część I obejmuje budowę chodnika w miejscowości Ornatowice, po prawej stronie jezdni o długości 96 m w km 0+235,00 do km 0+331,00, - część II obejmuje budowę chodnika w miejscowości Grabowiec-Góra, po prawej stronie jezdni o długości 205 m w km 0+535,00 do km 0+740,00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające do 50% wartości zamówienia, polegającego na wykonaniu dalszej części chodnika w części I i II

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - wykazać się wykonanym, w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednym odcinkiem chodnika o długości 100 m o wartości minimum 70 tys. zł brutto. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o załączony przez Wykonawcę wykaz wykonanych robót budowlanych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające korzystanie z wiedzy i doświadczenia tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni dysponować odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie. Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające korzystanie z potencjału tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie. Wykonawca może dysponować osobami innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające dysponowanie tymi osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie. Wykonawca może dysponować zasobami finansowymi innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające dysponowane tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające korzystanie z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystania z nich przez Wykonawcę. 2. Dokumenty potwierdzające korzystanie z potencjału technicznego innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystania z niego przez Wykonawcę 3. Dokumenty potwierdzające dysponowanie osobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystania z nich przez Wykonawcę 4. Dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami finansowymi innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystania z tych zasobów praz Wykonawcę 5. Kosztorysy ofertowe

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: - zostanie zmieniona stawka podatku VAT dla robót przewidzianych dla przedmiotu zamówienia - zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych elementów przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w przedmiarze robót ani nie wynikały z dokumentacji budowlanej, a których konieczność wykonania, przy zachowaniu staranności, wiedzy i doświadczenia, Wykonawca nie mógł przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabowiec.pl/bip1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Grabowcu ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Grabowcu ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, sekretariat, pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa chodnika w miejscowości Ornatowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w miejscowości Ornatowice w ciągu drogi powiatowej nr 3233 L Uchanie-Grabowiec, po prawej stronie jezdni, o długości 96 m w km 0+235,00 do km 0+331,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika w miejscowości Grabowiec-Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w miejscowości Grabowiec-Góra w ciągu drogi powiatowej nr 3238 L Grabowiec-Góra - Rogów - Miączyn, po prawej stronie jezdni, o długości 205 m w km 0+535,00 do km 0+740,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.