eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów przyuczających do zawodu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-02

Sanok: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów przyuczających do zawodu
Numer ogłoszenia: 175433 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Sanoku , ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655000, 4655015, faks 013 4655002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów przyuczających do zawodu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów przyuczających do zawodu, realizowanych w opisanych niżej punktach wraz z 2 cyklami zajęć aktywizacyjnych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Sanoku, biorących udział w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Kursy i zajęcia są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I - Kurs przyuczający do zawodu : brukarz 1. Liczba kursów : 1 2. W kursie uczestniczy 12 osadzonych. 3. Miejsce kursu: Areszt Śledczy w Sanoku. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2013 r. 5. Kurs realizowany będzie w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 16:00. 6. Kurs należy połączyć z przeprowadzeniem zajęć aktywizacji zawodowej dla grupy 12 osadzonych uczestniczących w kursie. 7. Wymiar godzinowy kursu wynosi łącznie 120 godzin (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna równa się 45 minut), z uwzględnieniem następującego podziału: - zajęcia teoretyczne : 20 godzin - zajęcia praktyczne : 100 godzin 8. Łączny czas zajęć aktywizacji zawodowej wynosi 20 godzin, z uwzględnieniem następującego podziału: - 10 godzin - zajęcia z doradcą zawodowym (posiadającym licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę) - 10 godzin - zajęcia z liderem Klubu Pracy. 9. Program szkolenia winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186), ponadto powinien zawierać: - BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe, - podstawowe wiadomości o robotach ziemnych, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - materiałoznawstwo: rodzaje bruku, kostki brukowej itp., - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - praktyka: wykonywanie robót ziemnych, przygotowanie podłoża, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej zgodnie ze sztuką budowlaną, - egzamin końcowy. Część II - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie 1. Liczba kursów : 1 2. W kursie uczestniczy 12 osadzonych. 3. Miejsce kursu: Areszt Śledczy w Sanoku. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2013 r. 5. Kurs realizowany będzie w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 16:00. 6. Kurs należy połączyć z przeprowadzeniem zajęć aktywizacji zawodowej dla grupy 12 osadzonych uczestniczących w kursie. 7. Wymiar godzinowy kursu wynosi łącznie 100 godzin (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna równa się 45 minut), z uwzględnieniem następującego podziału: - zajęcia teoretyczne : 20 godzin - zajęcia praktyczne : 80 godzin 8. Łączny czas zajęć aktywizacji zawodowej wynosi 20 godzin, z uwzględnieniem następującego podziału: - 10 godzin - zajęcia z doradcą zawodowym (posiadającym licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę) - 10 godzin - zajęcia z liderem Klubu Pracy. 9. Program szkolenia winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186), ponadto powinien zawierać: - BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe, - podstawowe wiadomości o robotach wykończeniowych, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - materiałoznawstwo, - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - praktyka - egzamin końcowy. Wspólne informacje dla Wykonawców kursów: 1. Wykonawca przeszkoli osadzonych biorących udział w kursach w zakresie przepisów BHP. 2. Wykonawca zapewni i przeprowadzi badania lekarskie osadzonych zakwalifikowanych do kursów. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu, ubezpieczy każdego uczestnika danego kursu w niezbędnym zakresie (NNW) , a kopie polis przekaże Zamawiającemu. 4. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca powinien zgromadzić bezpośrednio od osadzonych wraz z chwilą rozpoczęcia kursu. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom kursu: 1) materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem, a które po zakończeniu kursu przechodzą na jego własność. 2) nową odzież roboczą, i środki ochrony indywidualnej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP- dla każdego uczestnika kursu, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem. 3) materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych (tj. materiały zużywalne i narzędzia) w wysokości do 40% kosztu ogólnego kursu. Na koniec kursu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. Zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej zapewnia Wykonawca. Sprzęt i materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. 4) na część praktyczną kursu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć napoje dla skazanych. 6. Zamawiający zapewni miejsce do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt zakupiony w ramach projektu. 7. Każde z przeprowadzonych szkoleń zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. 8. Egzamin sprawdzający, przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Osoba, która ukończy kurs, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, wydane przez Wykonawcę na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186). Koszt przeprowadzenia egzaminu i wydania zaświadczeń pokrywa Wykonawca. Wykonawca może dopuścić do egzaminu tylko te osoby, które mają nie więcej niż 20 % nieobecności nieusprawiedliwionych. 10. Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej uzyskają odpowiednie zaświadczenie. 11. Wykonawca, w ramach realizacji kursów, zapewni instruktorów do praktycznej nauki zawodu w przedmiotowym kursie. Zajęcia prowadzone będą przez osobę posiadającą licencję doradcy zawodowego i lidera Klubu Pracy. Zamawiający dopuszcza sytuację, by doradca zawodowy przeprowadził całość zajęć aktywizacyjnych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursów, znakami zgodnymi z wytycznymi, dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzyć dokumentację w zapis o treści: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 13.Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu - w terminie do 5 dni od zakończenia każdego z kursów - kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: 1) dziennik zajęć, 2) listy obecności uczestników kursu, 3) ewidencję czasu pracy wykładowców, 4) ankiety oceniające kurs, 5) listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej, materiałów szkoleniowych oraz materiałów dydaktycznych. 6) kserokopie wydanych zaświadczeń i innych dokumentów, potwierdzających uczestnictwo w kursie, z zastrzeżeniem, że wydane dokumenty potwierdzają obecność uczestnika w co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych kursem, 7) listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu, 8) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i osób prowadzących kurs, 9) protokół z przeprowadzonego egzaminu końcowego, 10) wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów wykorzystanych do prowadzenia zajęć praktycznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs przyuczający do zawodu : brukarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Kurs przyuczający do zawodu : brukarz 1. Liczba kursów : 1 2. W kursie uczestniczy 12 osadzonych. 3. Miejsce kursu: Areszt Śledczy w Sanoku. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2013 r. 5. Kurs realizowany będzie w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 16:00. 6. Kurs należy połączyć z przeprowadzeniem zajęć aktywizacji zawodowej dla grupy 12 osadzonych uczestniczących w kursie. 7. Wymiar godzinowy kursu wynosi łącznie 120 godzin (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna równa się 45 minut), z uwzględnieniem następującego podziału: - zajęcia teoretyczne : 20 godzin - zajęcia praktyczne : 100 godzin 8. Łączny czas zajęć aktywizacji zawodowej wynosi 20 godzin, z uwzględnieniem następującego podziału: - 10 godzin - zajęcia z doradcą zawodowym (posiadającym licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę) - 10 godzin - zajęcia z liderem Klubu Pracy. 9. Program szkolenia winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186), ponadto powinien zawierać: - BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe, - podstawowe wiadomości o robotach ziemnych, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - materiałoznawstwo: rodzaje bruku, kostki brukowej itp., - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - praktyka: wykonywanie robót ziemnych, przygotowanie podłoża, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej zgodnie ze sztuką budowlaną, - egzamin końcowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie 1. Liczba kursów : 1 2. W kursie uczestniczy 12 osadzonych. 3. Miejsce kursu: Areszt Śledczy w Sanoku. 4. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2013 r. 5. Kurs realizowany będzie w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 16:00. 6. Kurs należy połączyć z przeprowadzeniem zajęć aktywizacji zawodowej dla grupy 12 osadzonych uczestniczących w kursie. 7. Wymiar godzinowy kursu wynosi łącznie 100 godzin (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna równa się 45 minut), z uwzględnieniem następującego podziału: - zajęcia teoretyczne : 20 godzin - zajęcia praktyczne : 80 godzin 8. Łączny czas zajęć aktywizacji zawodowej wynosi 20 godzin, z uwzględnieniem następującego podziału: - 10 godzin - zajęcia z doradcą zawodowym (posiadającym licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę) - 10 godzin - zajęcia z liderem Klubu Pracy. 9. Program szkolenia winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186), ponadto powinien zawierać: - BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe, - podstawowe wiadomości o robotach wykończeniowych, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - materiałoznawstwo, - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - praktyka - egzamin końcowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.