eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Oświetlenie świąteczne miasta Rzeszowa z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Rzeszów: Oświetlenie świąteczne miasta Rzeszowa z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
Numer ogłoszenia: 174953 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie świąteczne miasta Rzeszowa z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Rzeszowa z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Montaż oświetlenia dekoracyjnego wraz z podłączeniem do punktów zasilania, do dnia 19.11.2009r. 2. Najem oświetlenia dekoracyjnego w okresie od 20.11.2009 do dnia 31.01.2010r. 3. Bieżące utrzymanie oświetlenia w okresie od 20.11.2009 do 31.01.2010r. W zakres utrzymania wchodzi: objazd zamontowanego oświetlenia min. 2 razy w tygodniu, kontrola świecenia, usuwanie usterek w nie świecących dekoracjach, naprawy usterek po zgłoszeniu ze strony Zamawiającego w ciągu 8 godz. od zgłoszenia (również w niedziele i dni świąteczne). 4. Demontaż elementów dekoracyjnych po 01.02.2010r., w terminie do 14 dni. Miejsca montażu oświetlenia dekoracyjnego i ilość elementów: 1) Płyta Rynku - 52 szt. 2) Płyta Rynku, studnia - 1 kpl. 3) Płyta Rynku, choinka świetlna - 2 kpl. 4) ul. Kościuszki (słupy stylowe, z 1 oprawą) - 11 szt. 5) ul. Kościuszki (słupy stylowe, z 3 oprawami) - 5 szt. 6) Plac Farny (słupy wysokie) - 6 szt. 7) Plac Farny (słupy stylowe, z 3 oprawami) - 3 szt. 8) ul. Grunwaldzka (słupy stylowe, z 1 oprawą) - 12 szt. 9) ul. Grunwaldzka (słupy stylowe, z 4 oprawami) - 10 szt. 10) ul. 3-go Maja (słupy stylowe, z 1 oprawą) - 30 szt. 11) ul. 3-go Maja (słupy stylowe, z 2 oprawami) - 18 szt. 12) ul. Jagiellońska (słupy stylowe, wysokie, z 1oprawą) - 8 szt. 13) ul. Marszałkowska (słupy wysokie) - 40 szt. 14) Wiadukt Tarnobrzeski (słupy wysokie) - 4 szt. 15) Rondo Jana Pawła II - choinka świetlna 1 kpl. 16) ul. Cieplińskiego (słupy wysokie) - 35 szt. 17) ul. Lisa Kuli (słupy wysokie) - 12 szt. 18) Plac Śreniawitów (słupy wysokie) - 10 szt. 19) Trasa Zamkowa (słupy wysokie) - 11 szt. 20) Most Zamkowy (słupy wysokie) - 15 szt. 21) ul. Dąbrowskiego (słupy wysokie) - 32 szt. 22) ul. Grottgera (słupy wysokie stokrotka) - 11 szt. 23) ul. Asnyka (słupy wysokie stokrotka) - 3 szt. 24) ul. Sobieskiego (słupy wysokie) - 14 szt. 25) ul.Piłsudskiego (słupy wysokie) - 22 szt. 26) Most Lwowski (słupy wysokie) - 8 szt. 27) Most Karpacki (słupy wysokie) - 10 szt. Styl i forma elementów oświetlenia dekoracyjnego podobna, zbliżona do zobrazowanych na załącznikach graficznych. Montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Roboty na urządzeniach właściciela sieci prowadzić po uprzednim powiadomieniu i pod jego nadzorem (PGE Dystrybucja Rzeszów RDE Rzeszów Miasto) 6. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określono w załącznikach graficznych do SIWZ. 7. Wykonawca dołączy do oferty przetargowej pisemne oświadczenie, że dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty. 8. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania terenu, na którym będą instalowane dekoracje, w czasie ich użytkowania jak i w trakcie prowadzonych prac montażowych, demontażowych i naprawczych, w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów. 10. Realizacja zamówienia nie może powodować ograniczeń w ruchu kołowym i pieszym. 11. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 12. W przypadku spowodowania awarii lub uszkodzenia urządzeń oświetlenia ulicznego w związku z montażem lub nieprawidłową eksploatacją elementów, Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z usunięciem awarii lub natychmiast przystąpi do ich usunięcia na własny koszt działając w uzgodnieniu z właścicielem urządzeń oświetleniowych, 13. Montaż elementów dekoracyjnych oraz demontaż Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego wykonanych prac. Z wykonanych czynności zostaną sporządzone odpowiednie protokoły. 14. Wykonawca oświadcza, że posiada wyłączność na posługiwanie się zaoferowanymi wzorami dekoracji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca powinien wykazać się realizacją minimum jednego zadania polegającego na montażu i utrzymaniu oświetlenia dekoracyjnego na kwotę 200 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat od daty rozpoczęcia postępowania i popartego dokumentami potwierdzającymi, że zadanie to zostało wykonane należycie. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) minimum 2 osoby z uprawnieniami E do 1 kV, b) osobę z uprawnieniami kontrolno - pomiarowymi w instalacjach elektrycznych, 4. Potencjał techniczny: Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj: a) urządzenia niezbędne do prowadzenia robót elektrycznych - wiertarka - szlifierka kątowa b) samochód z podnośnikiem - 1 szt. c) agregat prądotwórczy - 1 szt. d) samochód dostawczy - 1 szt. e) minimum 2 drabiny przystawne do wysokości 10 m Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.3 Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.4 Wykaz osób (zgodnie z pkt. II ppkt. 2 SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 3. 1.5 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.6 Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na załączniku nr 4. 1.7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 2.1 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2.3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty oryginał lub kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni ul Targowa 3, 35-064 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i iZeleni ul Targowa 1, 35-064 Rzeszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.