eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-02

Nasielsk: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk
Numer ogłoszenia: 174799 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313974 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk w technologii pionowych filtrów otwartych w branżach: sanitarnej, budowlanej i elektrycznej. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót dotyczące zakresu robót zawieszona jest na stronie www.umnasielsk.bip.org.pl w zakładce: Przetargi przetarg nieograniczony na: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, sanitarnymi i elektrycznymi, prowadzony będzie przez zespół inspektorów, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez ustawę Prawo budowlane; b) reprezentowanie inwestora na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) współpraca z kierownikiem budowy oraz kierownikami robót w pełnym zakresie realizacji robót i przestrzegania zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) współpracę z nadzorem autorskim, rozwiązywanie problemów technicznych, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, wprowadzanie zmian nie powodujących zwiększenia wynagrodzenia dla wykonawcy robót budowlanych - nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu, e) udział w pracach komisji rozruchowej potwierdzającej osiągnięcie wymaganej jakości wody i prawidłowej pracy SUW, f) pobyty na budowie inspektorów nadzoru, zgodnie z branżą wykonywania robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, (nie rzadziej niż 1 razy w tygodniu, a w miarę potrzeb częściej bądź na każde wezwanie Zamawiającego), weryfikacja realizacji inwestycji w zakresie zgodności z p.t., zasadami sztuki budowlanej i zastosowanych rozwiązań technologicznych; g) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych/różnicowych w zakresie ilości robót, norm, cen oraz pod względem rachunkowym - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty przekazania tych kosztorysów przez Wykonawcę robót oraz przekazywanie sprawdzonych kosztorysów Kierownikowi Budowy. h) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzanie protokołów z narad; i) rozliczanie wykonawców z realizacji robót, sprawdzanie i potwierdzanie kalkulacji szczegółowych, kosztorysów częściowych do faktur; j) opiniowanie wniosków na roboty dodatkowe i zamienne wraz ze sprawdzaniem stosownych kosztorysów; k) przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i w końcowym oraz podlegających zakryciu lub zanikających; l) sprawdzanie zgodności rozliczanych robót z zawartą z Wykonawcą robót umową, m) w przypadku zgłoszenia przez Użytkownika usterek w okresie gwarancyjnym, Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek; n) przekazanie Zamawiającemu zaakceptowanych dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na wbudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji; o) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, określenie szacunkowej wartości robót oraz sprawdzenie kosztorysu ofertowego; p) prowadzenie i kontrola rozliczeń budowy, q) pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej; r) Inspektorzy nadzoru będą uczestniczyć w odbiorze od Wykonawcy robót budowlanych urządzeń SUW przewidzianych do powtórnego wbudowania zgodnie z pt. s) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji elektronicznej. t) wykonywanie innych obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane. u) Inspektor Nadzoru branży sanitarnej koordynował będzie działania pozostałych inspektorów nadzoru. Na zadanie inwestycyjne pn. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk składają się: A. Roboty budowlane 1. Wykonanie fundamentów żelbetowych pod nowe filtry 2. Wymiana istniejącego oblicowania ścian na glazurę 3. Uzupełnienie tynków ścian kat. III 4. Rozbiórka istniejącej posadzki z cegły klinkierowej 5. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej 6. Wykonanie poziomej izolacji przeciwdźwiękowej ze styropianu na sucho 7. Wykonanie posadzki cementowej zatartej na ostro grub. 6 cm zbrojona siatką stalową 8. Wykonanie posadzki z płytek gres 9. Wymiana przykrycia kanałów z blachy z obramowaniem z kątownika 10. Malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną - ściany i sufity 11. Odgrzybianie powierzchni ścian i sufitów 12. Malowanie farbą olejną tynków oraz powierzchni metalowych (ściany, ślusarka) 13. Dostawa i montaż podestów i konstrukcji pomostów z profili stalowych kwasoodpornych 14. Dostawa i montaż pomostów z blach aluminiowych żeberkowych 15. Termomodernizacja stropodachu poprzez ocieplenie wełną mineralną twardą obróbek blacharskich 16. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem z tynkiem akrylowym w technologii lekko mokrej 17. Oblicowanie cokołów płytkami klinkierowymi 18. Wymiana istniejącej stolarki okiennej na rozwieralno - uchylne PCV B. Montaż urządzeń technologicznych 1. demontaż istniejących aeratorów i filtrów odżelaziaczy i odmanganiaczy 2. demontaż istniejących rurociągów stalowych 3. montaż zbiorników pionowyc kontaktowych Dn 2500 i H całkowite 7200 mm ze stali nierdzewnej V=3503 m3 każdy 4. filtry pionowe kontaktowe I 0 z płuczką wodno powietrzną ze stali nierdzewnej 5. filtr pionowy popłuczyn kontaktowy ze stali nierdzewnej 6. zbiornik pośredni Dn 1500 H całkowita 6000 mm ze stali nierdzewnej 7. zbiornik filtratu popłuczyn ze stali nierdzewnej Dn 1000 H całkowite 5600 mm 8. sprężarka śrubowa z osuszaczem ziębniczym Q 53,64 m3 9. pompa II0 LP 100 - 200/210 z przetwornicą częstotliwości (rosnąca prędkość obrotowa i wydajność pompy) 10. zestaw pomp pośrednich Q 0÷355 m3/h Hp 26÷6 m N 3×5,5 kW 11. pompa dozująca podchloryn sodu ze zbiornikiem o pojemności 60 L 12. montaż rurociągów technologicznych ze stali nierdzewnej 13. montaż armatury sterującej z napędem ręcznym lub pneumatycznym 14. montaż przepływomierza elektromagnetycznego 15. montaż armatury ze stali nierdzewnej w wykonaniu warsztatowym 16. ustawienie filtrów II0 uzyskanych z demontażu 6 szt. o powierzchni filtracji pojedynczego filtra 4,9 m2 z uprzednim oczyszczeniu do trzeciego stopnia czystości i malowaniem farbami chlorokauczukowymi 17. wymiana wyposażenia urządzeń wod - kan 18. wykonanie wentylacji mechanicznej z montażem anemostatów 19. wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wyprowadzeniem ponad dach 20. podłączenie istniejących urządzeń do projektowanej instalacji technologicznej 21. próby szczelności i rozruch urządzeń technologicznych - zgodnie z pt. 22. Dostarczone urządzenia powinny być zunifikowane z pochodzącymi z demontażu i przeznaczonymi do dalszego użytkowania. C. Montaż i wymiana instalacji elektrycznych 1. wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach 2. wymiana rozdzielnic sterująco - zasilających 3. wymiana układów i linii zasilania urządzeń technologicznych z podłączeniem wszystkich urządzeń (projektowanych i istniejących I i II 0) 4. montaż ochrony przepięciowej wewnętrznej 5. montaż instalacji suchobiegów w studniach Nr 1, 2 i 3, CL1-3. D. MONITORING Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również zapewnienie zdalnego monitoringu parametrów wszystkich punktów pomiarowych. Wykonawca musi zapewnić zdalną komunikację z tworzonym systemem wizualizacji i monitoringu danych na stanowisku komputerowym. Zamawiający oczekuje rozwiązania polegającego na dostarczeniu rutera 3G/4G obsługującego połączenia VPN PPTP oraz DynDNS wraz z anteną zewnętrzną zapewniającą jak najlepszy sygnał sieci komórkowej. Wykonawca skonfiguruje połączenie internetowe, jak i kanał VPN i DynDNS oraz klienta VPN na komputerze Zamawiającego. Ruter musi zapewnić automatyczne i realizowane zaraz po włączeniu urządzenia połączenie z internetem. Ruter ma być tak skonfigurowany, że w przypadku zerwania połączenia 3G/4G ruter automatycznie spowoduje podjęcie próby przywrócenia połączenia 3G/4G aż do skutku. Ruter musi być wyposażony w min. 4 porty RJ45 100/100 MB i łączność WiFi min. 802.11n. Minimalne wymagania w zakresie specyfikacji elementów wymaganych do skonfigurowania stanowiska komputerowego przedstawiono w STWiORB Wymagania Szczegółowe WS.08.00 Budynek SUW - Instalacje elektryczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programu Rozwoju Obszarów PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 13, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.