eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Budowa oświetlenia drogowego w Kuklicach i Pełczycach na terenie Gminy Kobierzyce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Kobierzyce: Budowa oświetlenia drogowego w Kuklicach i Pełczycach na terenie Gminy Kobierzyce.
Numer ogłoszenia: 1743 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172733 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w Kuklicach i Pełczycach na terenie Gminy Kobierzyce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p/n /Budowa oświetlenia drogowego w Kuklicach i Pełczycach na terenie Gminy Kobierzyce/ która obejmuje budowę oświetlenia zgodnie z załączoną niżej dokumentacją projektowo-techniczną w następujących lokalizacjach: 1) Kuklice ul. Spokojna - (dz. nr 32/2, 88) - łączna długość linii kablowej ok. 78,00 m, 3 szt. słupów, 2) Pełczyce ul. Parkowa - (dz. nr 131) - łączna długość linii kablowej ok. 341,00 m, 11 szt. słupów. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: a) Projekt budowlany - wykonawczy - Kuklice ul. Spokojna, ul. Wiosenna, ul. Kasztanowa b) STWiOR c) Projekt budowlany - wykonawczy - Pełczyce ul. Parkowa i ul. Ogrodowa d) STWiOR. UWAGA! Zakres zamówienia jest ograniczony w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowo-technicznej. Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Tadeusza Waszaka prowadzącego działalność pod firmą Zakład Nadzoru Budowlanego Tadeusz Waszak z siedzibą 50-559 Wrocław ul. Świeradowska 47/3 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Oświetlenie należy wykonać zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, Ustawą Prawo Energetyczne oraz aktami wykonawczymi wydanymi do w/w aktów prawnych, odpowiednimi normami - PN-IEC 60364-42/1999, PN-IEC 60361-4-43/1999, PN-IEC 60364-4-442/1999, PN-IEC 60364-4-443/1999, PN-IEC 60364-4-47/2001, PN-IEC 60364-4-473/1999, PN-IEC 60364-4-482/1999, PN-IEC 60364-5-51/2000, PN-IEC 60364-5-52/2002, PN-IEC 60364-5-523/2001, PN-IEC 60364-5-53/2000, PN-IEC 60364-5-534/2003, PN-IEC 60364-5-54/1999, PN-IEC 60364-6-61/2000, PN-IEC 60364-7-715/2004, N.SEP-E001 Norma SEP, PN/E-05003, PN-84/E-0851, PN-EN 1838/2002(U), PN-EN 50146/2002 (U), PN-EN 50146-1/2002 (U), PN-EN 60529/2003, PN-EN 61140/2002 (U), PN-IEC 61024-1/2001 AP 1/2002, PN-IEC 61024-1-1/2001 AP 1/2002, PN-IEC 61024-1-2/2002, PN-IEC 60364-1.2000, PN-E-05100-1, PN-76/E-05125; oraz wytycznymi koordynacyjnymi Urzędu Gminy Kobierzyce Słupy i oprawy oświetleniowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Do Wykonawcy należy ponadto (w pełnym zakresie zadania): 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl. 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: - wytyczenie projektowanych elementów w terenie - kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych) - w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów - pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasów dróg, 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. np. wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznej jak również inne koszty towarzyszące np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, itd., 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych działkach. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 1-tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami, 7) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, 8) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów (wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczające będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oraz dostarczenia Zamawiającemu: 1) harmonogramu rzeczowo - finansowego uwzględniającego informacje zawarte w projekcie umowy dotyczące możliwości finansowania i SIWZ oraz uzgodni go z Zamawiającym, 2) kosztorysu ofertowego (kosztorys sporządzony będzie przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznej, STWiOR oraz wyceny własnej. Z kosztorysu winna wynikać cena ryczałtowa wpisana do formularza ofertowego. W przypadku pominięcia w kosztorysie ofertowym pewnych robót, czynności lub materiałów wynikających z technologii wykonania robót, Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach podanej ceny ryczałtowej, a ich koszt został ujęty w ramach innych pozycji ofertowych. Kosztorys sporządzany jest pomocniczo dla potrzeb upewnienia się co do poprawności wyliczenia ceny oferty oraz późniejszej prawidłowej realizacji i rozliczenia inwestycji.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wacław Michał Druć prowadzący firmę pod nazwą PB Fon-Druć Wacław Michał Druć, ul. Letnia 13, 55-200 Marcinkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126825,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93357,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93357,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127389,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.