eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Roboty budowlane - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Zawiercie: Roboty budowlane - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4
Numer ogłoszenia: 174336 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112524 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zawierciu, ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6497901, faks 32 6497903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - związane ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na biurowe wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz roboty dodatkowe w zakresie malowania trzech pomieszczeń biurowych, wymiany dwóch okien i drzwi ewakuacyjnych. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Projekt budowlany - załącznik nr 2.A, 2.B do SIWZ; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 2.C, 2.D do SIWZ; Przedmiary robót - załączniki nr 2.E i 2.F do SIWZ. Dodatkowo Zamawiający uszczegóławia następujące informacje, wynikające z przedmiotowej dokumentacji: a) Niniejsze zmówienie publiczne nie obejmuje robót budowlanych wymienionych w Projekcie budowlanym (Załącznik nr 2.A) a dotyczących pomieszczeń biurowych: 5 i 6 zaznaczonych na rysunku nr 6 Projektu budowlanego (rzut parteru - stan projektowany) b) Niniejsze zamówienie publiczne obejmuje dodatkowe prace remontowe (nie wykazane w Projekcie budowlanym), których zakres ujęty został dodatkowo w punktach 5, 6, 7, 8, 9, 10 przedmiaru robót (w załączniku 2.E) Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, przedmiary robót i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie wykonywania robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 3) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu robót. 4) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową, stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały i urządzenia) - 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe REG-POL Włodzimierz Wisłocki, ul. G. Bacewicz 7 m 36, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163368,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95774,37

  • Oferta z najniższą ceną: 95774,37 / Oferta z najwyższą ceną: 148200,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.