eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › nadzór inwestorski na budowach1. Budowa środowiskowej sali widowiskowo-sportowej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół Gastronomicznych w Pile, 2. Budowa środowiskowej sali sportowej przy budynkach szkolnych w Nieżychowie, wchodzących w skład Zes



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Piła: nadzór inwestorski na budowach: 1. Budowa środowiskowej sali widowiskowo-sportowej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół Gastronomicznych w Pile, 2. Budowa środowiskowej sali sportowej przy budynkach szkolnych w Nieżychowie, wchodzących w skład Zes
Numer ogłoszenia: 174327 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 156722 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór inwestorski na budowach: 1. Budowa środowiskowej sali widowiskowo-sportowej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół Gastronomicznych w Pile, 2. Budowa środowiskowej sali sportowej przy budynkach szkolnych w Nieżychowie, wchodzących w skład Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej w Brzostowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis podlegających nadzorowi zadań inwestycyjnych: a) Budowa środowiskowej sali widowiskowo-sportowej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół Gastronomicznych w Pile (ul. Sikorskiego) - część pierwsza zamówienia. Przedmiotem tej części zamówienia jest nadzór nad budową środowiskowej sali sportowej z widownią dla ok. 200 osób, w połączeniu z istniejącą salą gimnastyczną, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną. Budynek został zaprojektowany jako jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Działka, na której planowana jest budowa zlokalizowana jest w ścisłym centrum miasta, obok znajdujących się pod ochroną konserwatorską budynków Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kościoła pw. Św. Rodziny. Budynek projektowanej sali zlokalizowano w południowej części działki, jako przylegający krótszym bokiem do istniejącej sali gimnastycznej. Powierzchnia zabudowy nowej sali sportowej - 1599,7 m2, natomiast powierzchnia wewnętrzna - 1550,71 m2, obiekt wyposażony będzie w następujące instalacje: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energetyczne. b) Budowa środowiskowej sali sportowej przy budynkach szkolnych w Nieżychowie, wchodzących w skład Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej w Brzostowie - część druga zamówienia. Przedmiotem tej części zamówienia jest nadzór nad budową sali sportowej w Nieżychowie. Zakres inwestycji - budowa sali sportowej wraz z zapleczem - szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i wykonawczej; powierzchnia zabudowy nowej sali sportowej ograniczona nieprzekraczalnymi liniami zabudowy zgodnie z decyzją o lokalizacji inwestycji i w szczególnym reżimie terenu istniejącego parku wpisanego do rejestru zabytków; obiekt wyposażony będzie w kotłownię zasilaną gazem ziemnym, z tym że do czasu gazyfikacji ziemnej zamienne zasilanie gazem ze zbiorników na gaz propan-butan, ponadto wykonanie elementów zagospodarowania terenu wraz z jego oświetleniem oraz przełożenie istniejącej a kolidującej instalacji wodnej i kanalizacji deszczowej; obiekt wyposażony będzie również w sieci i przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energetyczne i odgromowe, ogrzewania nadmuchowego, wentylacji, alarmowe, telefoniczne oraz nagłośnienia i tablicę wyników; konstrukcja sali - lekka, spełniająca normy cieplne w zakresie przenikania ciepła. Zamawiający oczekuje na w/w budowach pełnego nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: 1/ konstrukcyjno-budowlanej; 2/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Podstawowe obowiązki wybranego inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 25 ustawy Prawo budowlane: a) koordynowanie pracy inspektorów poszczególnych branż w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem inwestycyjnym zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane; b) organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli realizacji zgodności wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) analizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztową i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych uwag oraz zgłaszanie w jego imieniu zastrzeżeń i wad dokumentacji projektowej Projektantowi wyznaczając termin do usunięcia wad; d) każdorazowe uzgadnianie z Zamawiającym i uzyskiwanie jego akceptacji ewentualnych zmian i odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowo-technicznej w trakcie realizacji inwestycji; e) opracowywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu; f) sprawdzanie kosztorysów dla robót dodatkowych pod względem merytorycznym i rachunkowym; g) udział w naradach roboczych na budowie; h) opracowywanie i analizowanie harmonogramów oraz współpraca z kierownikiem budowy; i) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; j) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji technicznych, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazanie ich do użytkowania, uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych oraz w odbiorze ostatecznym. k) kontrolowanie terminowości wykonania robót, w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu prac, w celu dotrzymania terminów określonych w tym harmonogramie oraz ich bieżąca aktualizacja, bez zmiany terminu końcowego harmonogramu; l) udział w komisjach odbiorczych w zakresie wszystkich odbiorów robót budowlanych (częściowych i końcowego), instalacji i urządzeń technicznych przeprowadzanie tych odbiorów oraz zawiadamianie o tym Zamawiającego; m) współpraca z wykonawcą robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji; n) kontrolowanie na bieżąco prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy; o) nadzorowanie poprawności sporządzania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu; p) zgłoszenie wspólnie z wykonawcą robót budowlanych wykonanego obiektu do użytkowania zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane, skompletowanie wymaganej przepisami dokumentacji oraz uzyskanie ostatecznej i bezwarunkowej (w toku administracyjnym) decyzji na jego użytkowanie; q) zarchiwizowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji i korespondencji powstałej w toku realizacji zadania inwestycyjnego; r) udział w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym; s) opracowywanie opinii dotyczących wad wykonania przedmiotu umowy ujawnionych w okresie trwania gwarancji; t) wykonywanie innych czynności w toku realizacji inwestycji niezbędnych do jej prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57832,81 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. U. H. REMIX, ul. Poznańska 13, 62-004 Kicin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 39729.97
  • Oferta z najniższą ceną: 39729.97 / oferta z najwyższą ceną: 82643.24
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Druga część zamówienia.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. U. H. REMIX, ul. Poznańska 13, 62-004 Kicin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18102.84
  • Oferta z najniższą ceną: 18102.84 / oferta z najwyższą ceną: 37656.15
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.