To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Siemianowice Śląskie: Przebudowa nawierzchni ulicy Parkowej wraz ze skrzyżowaniem ulic: 1 Maja, PCK i Aleją Sportowców oraz wymiana nawierzchni ulicy Obwodowej- zamówienie uzupełniające (1)
Numer ogłoszenia: 174009 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162211 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulicy Parkowej wraz ze skrzyżowaniem ulic: 1 Maja, PCK i Aleją Sportowców oraz wymiana nawierzchni ulicy Obwodowej- zamówienie uzupełniające (1).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni ulicy Parkowej wraz ze skrzyżowaniem ulic: 1 Maja, PCK i Aleją Sportowców oraz wymiana nawierzchni ulicy Obwodowej w Siemianowicach Śląskich. Realizacja zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni asfaltowej na odcinku Alei Sportowców w obrębie skrzyżowania z ulicą PCK i ulicą 1 Maja oraz nawierzchni chodnika przy ulicy Parkowej 7. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do INDPP jako Załącznik nr 1, w specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do INDPP jako Załącznik nr 2 oraz na Planie sytuacyjnym z zakresem robót do wykonania załączonym do INDPP jako Załącznik nr 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w INDPP wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DROGOPOL-ZW Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 52d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64775,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79674,37
Oferta z najniższą ceną: 79674,37 / Oferta z najwyższą ceną: 79674,37
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1.Uzasadnienie faktyczne: Niniejsze zamówienie spełnia ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do umowy podstawowej nr RR.272.14.2015, zawartej w dniu 22.09.2015r. w postępowaniu o nr RR.271.19.2015, ZP.rp.32.2015 przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia jest mniejsza niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone wykonawcy umowy podstawowej tj. firmie: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DROGOPOL-ZW Sp. z o.o. ul. Siemianowicka 52d, 40-301 Katowice i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. przebudową nawierzchni ulicy Parkowej wraz ze skrzyżowaniem ulic: 1 Maja, PCK i Aleją Sportowców oraz wymianą nawierzchni ulicy Obwodowej. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. 2. Uzasadnienie prawne: Art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. 2013r. poz. 907 z późn. zm.)
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito ul. Matejki 5 w Siemianowicach Ślaskich w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
- Budowa sieci kanal. sanit. ciśnieniowej ul. Szkolnej i ul. Kamiennej w Psarach oraz ul. Granicznej w Strzyżowicach w ramach zadania: "Budowa sieci kanal. na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap I.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 114812E w miejscowości Szczawno
- Modernizacja dwóch wejść do budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Jelczu-Laskowicach
- "Remont chodnika przy Przychodni Miejskiej nr 1, ulica Wołyńska" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.