eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa zamkniętego aspiracyjno-próżniowego systemu do pobierania krwi oraz materiałów zużywalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Wrocław: Dostawa zamkniętego aspiracyjno-próżniowego systemu do pobierania krwi oraz materiałów zużywalnych
Numer ogłoszenia: 173900 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7747790, faks 071 7747790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętego aspiracyjno-próżniowego systemu do pobierania krwi oraz materiałów zużywalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego zamkniętego aspiracyjno-próżniowego systemu do pobierania krwi oraz materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis określają zał. nr 1.1 do 1.3 do niniejszej SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 m-ce od daty podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa), b) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z dokumentem rejestrowym; c) złożenie kompletu dokumentów potwierdzających łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisem w rozdz. IV oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełnioną i podpisaną OFERTĘ stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 (pakiety zamknięte) do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS (zał. nr 2). 4) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 2). 5) Zamawiający wymaga Deklaracji Zgodności lub certyfikatu CE (jeśli dotyczy - w zależności od klasy) lub wpisu (zgłoszenia) do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy) zgodnie z ustawą z dn. 20 kwietnia 2004r. dla wyrobów medycznych. 6) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 7) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (zał. nr 5 do SIWZ). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. W przypadku dołączenia do oferty pełnomocnictwa potwierdzonego notarialnie, nie wypełnia się zał. nr 5. 8) Oświadczenie o zobowiązaniu dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (zał. nr 2). 9) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 2). Forma składanych dokumentów. a) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każdą stronę) przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Wykonawca określi na formularzu oferty, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje zastrzeżone powinny być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których odczytanie podczas otwarcia ofert jest obowiązkowe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, Dział Logistyki p.421.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:15, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, Sekretariat p.411.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 1 - Układ zamknięty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego - asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 2 - Materiały zużywalne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego - asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 3 - Materiały zużywalne cz. II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego - asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.