eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1-5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Krotoszyn: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1-5
Numer ogłoszenia: 173284 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1-5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ Krotoszyn, według załącznika nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 1 - 5..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4, 31.71.11.40-6, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Pakiet nr 2 - jednorazowy sprzęt ginekologiczny - oświadczenie producenta o braku ftalanów w składzie chemicznym zaoferowanych wzierników ginekologicznych. b) Pakiet nr 5 - elektrody do elektrochirurgii - do każdej pozycji z pakietu dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować (dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować dotyczy wykonawców, którzy oferują produkty nieoryginalne, zamienne);

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 Projektu umowy:2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. §13 Projektu umowy: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Ostrza wymienne , ze stali nierdzewnej, rysunek ostrza na opakowaniu w skali 1:1 , roz 10 - 24 ( 1 op. a 100 szt.) op. 210.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - jednorazowy sprzęt ginekologiczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wziernik ginekologiczny bardzo mały sterylny jednorazowy typ CUSCO szerokość łyżki 1,8 - 2,1 cm (szerokość łyżki mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi dolnej łyżki) szt. 800 2 Wziernik ginekologiczny - mały sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. S szt. 3 000 3 Wziernik ginekologiczny - średni sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. M szt. 3 000 4 Wziernik ginekologiczny - duży sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. L 300 5 Pinceta jednorazowego użytku plastikowa dł. 20 - 25 cm pakowana pojedyńczo, sterylna. szt. 300 6 Utrwalacz cytologiczny 150 ml szt. 20 7 Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu CERVEX BRUSH COMBI, pakowana pojedyńczo, sterylna do wymazów cytologicznych. szt. 300 8 Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu CERVEX BRUSH, pakowana pojedyńczo, sterylna do wymazów cytologicznych. szt. 2 800 9 Paski ph - do badania pH pochwy w zakresie pH 0,0-14,0, lub 0,0-12,0. (op. a 100 pasków) op. 4 Zamawiający wymaga: aby wzierniki ginekologiczne posiadały oświadczenie producenta o braku ftalanów w swoim skladzie chemicznym. Wymagane oświadczenie należy dołączyć do oferty. Zamawiający w poz. 8 Szczoteczka do wymazów ma na myśli szczoteczki umożliwiające pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji, które to szczoteczki według rekomendacji Ministerstwa Zdrowia zalecane są w programie profilaktyki raka szyjki macicy. Zamawiający w poz. 8 /Szczoteczka do wymazów wymaga szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych zgodnych z zaleceniami Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy. Zamawiający w poz.7 i 8 Szczoteczka do wymazów nie żąda dołączenia do oferty wymaganych przez Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia i Polskie Towarzystwo Ginekologiczne wykazu badań klinicznych oraz rekomendacji instytucji i towarzystw specjalistycznych dla szczoteczek do wymazów cytologicznych, Zamawiający chcąc prowadzić badania cytologiczne w ramach Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy zgodnie z oficjalnym stanowiskiem jego Organizatorów (Ministerstwo Zdrowia / Centralny Ośrodek Koordynujący) zaprezentowanym m.in. w opisie tego programu złożonym do Europejskiego Stowarzyszenia Raka Szyjki Macicy i zastosować się do Dyrektywy Europejskiej, wymaga szczoteczek cytologicznych wymienionych w tej Dyrektywie. Zamawiający wymaga aby wzierniki były jedngo producenta i pakowane pojedyńczo, a także żeby zaoferowane wzierniki z poz. 1 - 4 nie pokrywały się rozmiarem, oraz żąda dołączenia do oferty 2 szt. asortymentu z poz. 1, 2, 7 i 8. Zamawiający dopuszcza aby wzierniki ginekologiczne były w opakowaniu typu: folia-papier,lub folia-folia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Urologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Foley pediatryczny silikonowany,znakowany kolorem ch 6 - ch 10 szt. 60 2 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5-10 lub 5-15 ml, znakowny kolorem, opakowanie podwójne sterylne ch 12, ch 14, ch 16 szt. 1 000 3 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5-10 lub 15-30 ml, znakowany kolorem, opakowanie podwójne sterylne ch 18, ch 20, ch 22, ch 24, ch 26 szt. 4 100 4 Cewnik Foley trójdrożny, balon 5-10 lub 5-30 ml, silkonowany, znakowany kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 20, ch 22, ch 24, ch 26 szt. 20 5 Cewniki dopęcherzowe typ Tiemann ch 8 - 26 szt. 140 6 Cewnik Nelaton ch 8 - 22 szt. 800 7 Cewnik Pezzera Ch 26 - 36 Cewnik musi posiadać minimum 2 otwory drenujące zwiększające efektywność drenażu. szt. 10 8 Worek do zbórki moczu, z zastawką antyrefluksową i zaworem spustowym, skalowany poj. 2000 ml ,łącznik schodkowy/stożkowy z zatyczką/nasadką, sterylny oraz dopuszcza się z bezigłowym portem do próbek szt. 12 000 9 Worek do próbek moczu dla dzieci uniwersalny (chłopców i dziewczynek) szt. 1 400 10 Zatyczka do cewników, sterylna, pakowana pojedyńczo posiadająca uchwyt motylkowy ( 1op. A 100 szt.) op. 15 11 Cewnik silikonowy zewnętrzny dla mężczyzn 1 - częściowy typu ULTRA FLEX roz.25, 29, 32, 36, 41mm szt. 30 12 Wieszak uniwersalny z tworzywa do worków urologicznych szt. 500 Przez opakowanie podwójne Zamawiajacy rozumie pakowanie w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia - papier..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dren Kehra ch 8, ch 10, ch 12, 30 x 13 szt. 35 2 Dren Kehra ch 14, ch 16, ch 18, ch 20, ch 22, ch 24 , 50 x 16 szt. 35 3 Dreny sterylne typ REDON ch 10 - 18 o dł. 700-750 mm. szt. 1 000 4 Łącznik do przerywanego odsysania - sterylny szt. 1 300 5 Zestaw do odsysania pola operacyjnego z końcówką typ Yankauer. Kanka zgięta, perforowana z 4 otworami, wyposażona w przezroczystą, użebrowaną rączkę.Dren o długości min. 200 cm, średnicy 8 mm, profilowany, antyzagięciowy z uniwersalnymi łącznikami. Zestaw sterylny pakowany podwójnie. szt. 1 500 6 Zestaw do odsysania pola operacyjnego, sterylny, z końcówka typ Pool, kanka zgięta o średnicy zewn. 8/6 mm i długości min.250 mm. Dren łączący o średnicy zewn.6 mm i długości min. 200 cm. Dren profilowany, zabezpieczajacy przed jego załamaniem. szt. 30 7 Wąż do ssaka /dren łączący do odsysania/ - o długści od 1,5 - 2 m., średnicy wew. 5-8 mm, profilowany, antyzgięciowy z uniwersalnymi łącznikami, sterylny opakowanie podwójne. Wyposażony dodatkowo w męski, prosty łącznik. szt. 1 300 8 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 150 ml wysokociśnieniowy z drenem. Uniwersalne zakończenia drenów Redona o CH 06-18. szt. 1 100 9 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 600 ml wysokociśnieniowy z drenem.Uniwersalne zakończenia drenów Redona o CH 06-18. szt. 400 10 Dren do jamy otrzewnej lateks ch. 22 - 24 szt. 30 11 Dren do jamy otrzewnej silikonowany lub silikonowy ch. 20 - 36 szt. 600 12 Cewnik do karmienia niemowląt ch 6 - 12 szt. 100 13 Zgłębnik żołądkowy długość 125 cm ze znacznikami głębokości 12 - 22 ch szt. 700 14 Zgłębnik PUR z prowadnicą i wielofunkcyjnym łącznikiem ch 10 - 12/110 cm szt. 50 Zamawiający wymaga : poz.3 drenu Redona pakowanego na wprost. poz. 12 do 14 zaoferowania asortymentu bez ftalanów. Zamawiający dopuszcza : poz.8 wysokociśnieniowe butelki do ssania o poj. 150ml wykonane z nietłukącego się, przeźroczystego tworzywa oraz posiadające kolorową, adekwatną do pomiaru skale pomiarową, z drenem. poz. 9 wysokociśnieniowe butelki do ssania o poj. 600 ml wykonane z nietłukącego się, przeźroczystego tworzywa oraz mogą posiadać kolorową, adekwatną do pomiaru skale pomiarową, z drenem. poz. 12 cewniki do długoterminowego utrzymania oraz cewniki które mogą posiadać linię kontrastową RTG wzdłuż całej swej długości oraz znaczniki głębokości min. od 5 do 35cm, co ułatwia prawidłową identyfikację ich położenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- elektrody do elektrochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektroda neutralna NESSY jednorazowego użytku dzielona pow 85 cm2,pierścień ekwipotencjalny 23 cm2 szt. 1 800 2 Elektroda neutralna NESSY jednorazowego użytku dzielona pow 168 cm2 szt. 50 3 Elektroda neutralna z przewodzącego silikonu powierzchnia kontaktowa 500 cm2 z gniazdem do podłączenia EKG, z kablem o długości 40 cm i 2 paskami gumowymi do mocowania elektrody szt. 2 4 Uchwyt elektrod monopolarnych wielorazowego użytku z 2 przyciskami szt. 6 5 Kabel do instrumentu laparoskopowego Hook dł 4 m. wtyczka od strony narzędzi średnica 4mm szt. 1 6 Kabel do uchwytu monopolarnego o dł. 4 m szt. 12 7 Kabel łączący do elektrod neutralnych jednorazowych NESSY min .4 m szt. 4 8 Kabel łączący do pęset bipolarnych dł 4 m szt. 1 9 Przedłużenie uchwytu O 4mm izolowane długość 15 cm szt. 1 10 Przedłużenie uchwytu O 4mm izolowane długość 10 cm szt. 1 11 Elektroda szpatułkowa 3,0 x 24 mm - prosta szt. 2 12 Elektroda szpatułkowa 3,4 x 24 mm elastyczna - prosta szt. 2 13 Elektroda szpatułkowa 2 x 6 mm prosta elastyczna długość 45 mm szt. 2 14 Instrument BiClamp długość 27cm, zakrzywiona część robocza z zewnątrz pokryta warstwą ceramiczną, kabel dł. 4m podłączony na stałe, identyfikacja instrumentu przez generator szt. 1 15 Aplikator argonowy z wysuwaną i chowaną elektrodą szpatułkową, dł. trzpienia 10cm, sztywny, średnica 5mm szt. 1 16 Uchwyt argonowy z przyciskami zintegrowany z kablem dł. 3m, przyciski cięcie i koagulacji, dodatkowy przycisk do zmiany programu szt. 1 Uwaga! Wszystkie produkty z pakietu nr 5, które są wielorazowego użytku powinny się nadawać do sterylizacji parowej. Zamawiający dopuszcza : W.w. asortyment Zamawiający dopuszcza pod warunkiem jego kompatybilności z diatermią firmy ERBE, którą posiada Zamawiający. Wykonawca powinien posiadać i dołączyć do oferty do każdej pozycji z pakietu stosowne dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować. Dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować dotyczy wykonawców, którzy oferują produkty nieoryginalne, zamienne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.