eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inwałd › Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Inwałd: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
Numer ogłoszenia: 173267 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych w Inwałdzie , ul. Wadowicka 79, 34-120 Inwałd, woj. małopolskie, tel. 0-33 875 13 22, faks 0-33 875 13 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych (zupy oraz drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie oraz ( zupy i drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla dzieci 3-6 letnich Przedszkola w Zespole Szkół Samorządowych w Inwałdzie Wykaz zestawów zup dla Przedszkola: Zestaw 1: Zupa ziemniaczana z kiełbasą - 250 ml Zupa grysikowa z warzywami - 250 ml Zupa kalafiorowa z ziemniakami - 250 ml Rosół z makaronem - 250 ml Barszcz czerwony czysty z fasolą - 250 ml Zestaw 2: Zupa jarzynowa z ziemniakami - 250 ml Zupa pomidorowa z makaronem - 250 ml Barszcz czerwony zabielany z ziemniakami - 250 ml Rosół z lanym ciastem - 250 ml Zupa brokułowa z groszkiem ptysiowym - 250 ml Zestaw 3: Żurek z ziemniakami - 250 ml Krupnik z warzywami - 250 ml Rosół z ryżem - 250 ml Zupa koperkowa z grzankami - 250 ml Zupa kminkowa z groszkiem ptysiowym - 250 ml Zestaw 4: Rosół z makaronem - 250 ml Żurek z ziemniakami i białą kiełbasą - 250 ml Zupa ogórkowa z ryżem - 250 ml Zupa grochowa z grzankami - 250 ml Barszcz ukraiński z kiełbasą - 250 ml Zestaw 5: Zupa kalafiorowa z ziemniakami - 250 ml Zupa jarzynowa z makaronem - 250 ml Zupa gulaszowa z ziemniakami - 250 ml Zupa pomidorowa z ryżem - 250 ml Zupa szczawiowa z ryżem - 250 ml Zestaw 6 : Zupa fasolowa z grzankami - 250 ml Zupa szpinakowa z ziemniakami - 250 ml Barszcz biały z ziemniakami - 250 ml Zupa neapolitańska - 250 ml Zupa krem z dyni z groszkiem ptysiowym - 250 ml Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla Przedszkola ZESTAW I: Pierogi ruskie 200 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW II: Klopsy 80 g + sos koperkowy 80 g + ziemniaki 100 g + ogórek kiszony 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW III: Gołąbki z mięsem i ryżem 200 g + sos pomidorowy 80 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW IV: Kotlet schabowy 70 g + ziemniaki 100 g + kapusta biała zasmażana 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW V: Klopsy rybne 70 g + sos śmietanowy 80 g + ziemniaki 100 g + surówka z kiszonej kapusty 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW VI: Łazanki z kapustą słodką i mięsem 200 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW VII: Filet z kurczaka duszony 70 g + ziemniaki 100 g +mizeria ze śmietaną 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW VIII: Pierogi z mięsem 200 g + cebulka 10g z tłuszczem + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW IX: Schab duszony w rękawie 70 g + sos pieczeniowy 80 g + ziemniaki 100g + sałatka z kapusty czerwonej 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW X: Filet rybny panierowany 70 g + ziemniaki 100 g + surówka z kapusty kiszonej 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XI: Leczo 100 g + makaron 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XII: Kluski z mięsem 200 g + sos pieczeniowy 80 g + surówka z marchwi i jabłka 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XIII: Łopatka duszona w rękawie 70 g + sos własny 80 g + ziemniaki 100g + buraki z chrzanem 100g+ kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XIV: Kotlet mielony 70 g + ziemniaki 100 g + marchew z groszkiem zasmażana 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XV: Kopytka 200 g + sos koperkowy 80 g + sałatka szwedzka 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XVI: Kotlet devolay 70 g + ziemniaki 100 g + sałatka z buraków 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XVII: Pierogi leniwe 200 g + jogurt owocowy 80 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XVIII: Kurczak gotowany 100 g + ziemniaki 100 g + surówka z pora 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XIX: Roladka duszona z marchwią, szynką, ogórkiem 80 g + ziemniaki 100 g + sałatka z kapusty czerwonej 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XX: Pierogi z truskawkami 200g + jogurt owocowy 80 ml + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXI: Filet z drobiu duszony 70 g + sos własny 80 g + ryż 100 g+ surówka z selera 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXII: Gulasz wieprzowy 100g + kasza 100g + ogórek kiszony 100g + kompot 150ml + porcja owocu ZESTAW XXIII: Kluski na parze z owocami 200 g + jogurt owocowy 80 ml + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXIV: Indyk duszony w rękawie 70 g + sos własny 80 g + ziemniaki 100 g + sałatka z kapusty białej, marchewki i jabłka 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXV: Kotlet mielony rybny 70 g + ziemniaki 100 g+ surówka z kapusty kiszonej 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXVI: Spagetti boloneze z serem żółtym 200 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXVII: Potrawka warzywno-drobiowa 100 g + ryż 100 g + kasza 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXVIII: Wątróbka drobiowa duszona z cebulką 100 g + ziemniaki 100 g + kapusta po litewsku 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXIX: Pulpety z łopatki 70 g + sos pomidorowy 80 g + ziemniaki 100 g +surówka z włoskiej kapusty + kompot 150 ml + porcja owocu ZESTAW XXX: Rolada z dorsza na parze 70 g + ziemniaki 100 g + sałatka z buraków 100 g + kompot 150 ml + porcja owocu Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania porcji różnorodnych owoców tzn. jednego dnia są to np. jabłka, drugiego dnia gruszki, mandarynki lub inne owoce sezonowe. Porcja nie może być mniejsza niż 100 g owocu. Wykaz zestawów zup dla stołówki szkolnej : Zestaw 1: Rosół z makaronem - 350 ml Zupa jarzynowa z ziemniakami - 350 ml Zupa pomidorowa z grubym makaronem - 350 ml Barszcz czerwony z ziemniakami - 350 ml Żurek z ziemniakami i jajkiem - 350 ml Zestaw 2: Zupa jarzynowa - 350 ml Zupa brokułowa z grzankami - 350 ml Krupnik z warzywami - 350 ml Rosół z makaronem - 350 ml Zupa koperkowa z ryżem - 350 ml Zestaw 3: Kapuśniak z kiszonej i słodkiej kapusty z ziemniakami - 350 ml Barszcz biały z ziemniakami i jajkiem - 350 ml Rosół z ryżem - 350 ml Zupa z grochu omielanego z grzankami - 350 ml Zupa ogórkowa z ryżem - 350 ml Zestaw 4: Zupa kalafiorowa z ziemniakami - 350 ml Rosół z lanym ciastem - 350 ml Zupa gulaszowa z ziemniakami - 350 ml Zupa pomidorowa z makaronem - 350 ml Krupnik z warzywami - 350 ml Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla stołówki szkolnej ZESTAW I: Gołąbki w sosie pomidorowym 400g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW II: Filet z kurczaka w płatkach 100 g + ziemniaki 190 g + mizeria 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW III: Kluski z mięsem z sosem pieczeniowym 300 g + sałatka szwedzka 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW IV: Schab duszony 100 g + kluski śląskie 190 g + kapusta czerwona 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW V: Makaron z serem i polewą truskawkową 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW VI : Filet z kurczaka duszony 100 g + ziemniaki 190 g + warzywa na parze 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW VII: Łopatka duszona w rękawie 100 g + ziemniaki 190 g + sałatka z pomidorów 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW VIII: Makaron peene z sosem Alla bolonez z i serem 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW IX: Zraziki duszone z sosem 100 g + ziemniaki 190 g + ogórek kiszony 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW X: Filet z dorsza 100g + ziemniaki 190 g + surówka z kiszonej kapusty 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XI: Devolay 100 g + ziemniaki 190 g + sałatka wielowarzywna 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XII: Gotowane bioderko z kurczaka 100 g + ziemniaki 190 g + buraczki czerwone 150 g + kompot 200 ml + porcja owoców ZESTAW XIII: Makaron z kawałkami kurczaka z serem i sosem 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XIV: Pulpety w sosie koperkowym 100 g + ziemniaki 190 g + marchewka z groszkiem 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XV : Pierogi z truskawkami polane masełkiem 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XVI: Filet z indyka duszony w sosie 100 g + ziemniaki 190 g + mizeria 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XVII : bitki wieprzowe 100 g + kasza jęczmienna 190 g + ogórek kiszony 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XVIII : kopytka z sosem pieczeniowym 300 g + sałatka z buraczków 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XIX : kotlet mielony 100 g + ziemniaki 190 g + sałatka z kapusty białej, marchewki 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XX : filet rybny na parze 100 g + ziemniaki 190 g + surówka z kiszonej kapusty 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTWA XXI: Kotlet schabowy 100 g + ziemniaki 190 g + kapusta biała zasmażana 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XXII: Łazanki z kapustą słodką i kiszoną z mięsem 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XXIII: Rolada z kurczaka na parze z sosem pieczeniowym 100 g + ziemniaki 190 g + kapusta czerwona 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XXIV: Filet z kurczaka duszony 100 g + ziemniaki 190 g + surówka z pora 150 g + kompot 200 ml + porcja owocu ZESTAW XXV: Pierogi leniwe polane jogurtem owocowym 400 g + kompot 200 ml + porcja owocu Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania porcji różnorodnych owoców tzn. jednego dnia są to np. jabłka, drugiego dnia gruszki, mandarynki lub inne owoce sezonowe. Porcja nie może być mniejsza niż 100 g owocu. Wykonawca będzie dostarczał posiłki dla szkoły w poszczególnych dniach żywienia zgodnie z kolejnością zestawów zup oraz zestawów drugiego dania obiadowego oraz zestawów dla Przedszkola z pkt I niniejszej SIWZ. W przypadku większej liczby dni żywienia w danym miesiącu wydawane będą kolejne zestawy obiadowe poczynając od pierwszego w wykazie. Raz w tygodniu (piątek) serwowana jest potrawa bezmięsna. Zamawiający zastrzega możliwość korekty jadłospisu za zgodą Wykonawcy. A)Zamawiający planuje, że: - dziennie do Szkoły należy dostarczyć 85 obiadów (drugie danie obiadowe wraz z kompotem) oraz 55 zup. Do końca roku 2016 należy dostarczyć 15385 obiadów (drugie danie obiadowe wraz z kompotem )tj. 85 obiadów x 181 dni, oraz 9955 zup tj. 55 zup x 181 dni, - dziennie do Przedszkola należy dostarczyć 50 obiadów (drugie danie obiadowe wraz z kompotem), oraz 50 zup. Do końca roku 2016 należy dostarczyć 10450 zestawów tj. 50 obiadów x 209 dni i 50 zup x 209 dni. Miesiąc dostawy Ilość dni usługi - stołówka szkolna Ilość dni usługi - Przedszkole Styczeń 9 19 Luty 21 21 Marzec 19 22 Kwiecień 21 21 Maj 18 20 Czerwiec 17 22 Wrzesień 20 22 Październik 19 21 Listopad 20 20 Grudzień 17 21 B) Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. Zamawiający danego dnia do godz. 9.00 poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. C) Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 21 poz. 105 z późn. zm. ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. - Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych). - Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. - Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej, z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP lub systemu równoważnego dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. D) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. - Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach transportowych - termosach wykonanych z polipropylenu z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. - Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczenia dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. - Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu szkoły wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt. - Koszty związane z myciem zastawy obiadowej, sprzątaniem kuchni ponosić będzie Zamawiający. - Wykonawca przyuczy na swój koszt obsługę stołówki Zamawiającego do wydawania posiłków ( porcjowanie posiłków ) przez pierwszy tydzień żywienia . E) Koszty związane z myciem termosów - pojemników transportowych ponosić będzie Wykonawca i zobowiązuje się do ich mycia w swojej siedzibie. Koszty te są ujęte przez Wykonawcę w cenie obiadu. F) Posiłki dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum będą wydawane na zastawie obiadowej (120 sztuk dużych talerzy i 70 talerzy głębokich na zupy, sztućce: widelce, noże po - 120 szt. oraz łyżki 70 sztuk, szklanki na kompot - 120 szt.) - użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. G) Posiłki dla Przedszkola będą wydawane na zastawie obiadowej (60 sztuk dużych talerzy i 60 głębokich talerzy na zupy, sztućce: widelce, noże po - 60 szt. oraz łyżki 60 sztuk, szklanki na kompot - 60 szt.) - użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. - Wykonawca użyczy także nieodpłatnie Zamawiającemu: dwukomorowy podgrzewacz (z niezależną regulacją temperatur na każdą komorę wraz z piekarnikiem do pojemników transportowych z posiłkami - 1 szt., zamawiający będzie wydawał obiady na kilku przerwach międzylekcyjnych ) elektroniczną wagę do warzenia dostarczanych posiłków, termometr do mierzenia temperatury potraw, kulkownicę metalową do wydawania ziemniaków, oraz lodówkę - 1 szt. , na okres obowiązywania umowy. Ponadto w razie awarii Wykonawca użyczy nieodpłatnie zmywarki Zamawiającemu. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności finansowej za zniszczenie i uszkodzenie termosów pojemników i podgrzewaczy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz za stłuczenie w trakcie użytkowania 10% zastawy użyczonej przez Wykonawcę. - Braki w zastawie powyżej 10% uzupełni Zamawiający na swój koszt. H) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, a mianowicie: Dostarczone posiłki muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu dostawy. I) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania posiłków w okresie od 04.01.2016 r. do 22.12.2016 r. w dniach pracy szkoły z wyłączeniem: ferii zimowych i letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach przerwy międzylekcyjnej od godz. 10.50 do godz. 11.00 wraz z wniesieniem do stołówki szkolnej. J) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania i wydawania posiłków dla Przedszkola w okresie od 04.01.2016 r. do 31.12.2016 r. w dniach pracy przedszkola z wyłączeniem: ferii letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach: od 10.50-11.00 wraz z wniesieniem do dwóch sal Przedszkola. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niezgorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. K) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie ilości dostarczonych posiłków przez Wykonawcę i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i rachunkowym faktury VAT. Do faktury należy dołączyć wartości kaloryczne oraz normy dostarczonych posiłków.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 ust. Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żada wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: A. wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę cateringową (przygotowywanie i transport ciepłego posiłku) trwającą co najmniej dwanaście miesięcy dla minimum 30 dzieci przedszkolnych lub młodzieży szkolnej. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony dokumentem, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1. wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł. brutto (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy opłaty należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ). 2. listę pomiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U . Nr 50 poz.331 z późn . zm. )w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej . Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, należy załączyć do oferty w oryginale, zawierające podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia . Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów za zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w SIWZ w Dziale III.2 pkt A 1, 2, 3 oraz pkt. C 1, składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik. Dokumenty, o których mowa w SIWZ w Dziale III.2 pkt B 1, 2 oraz C 2 składa we własnym imieniu każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Odległość miejsca przygotowywania posiłków od miejsca ich dostarczania - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrychow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie, ul. Wadowicka 79, 34-120 Andrychów, w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach pracy szkoły lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:15, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Inwałdzie, ul. Wadowicka 79, w gabinecie Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.