eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE OBIEKTU PRZY UL. MAŁACHOWSKIEGO 9 W RAMACH ZADANIA PN. BUDUJEMY MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE OBIEKTU PRZY UL. MAŁACHOWSKIEGO 9 W RAMACH ZADANIA PN. BUDUJEMY MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO
Numer ogłoszenia: 173262 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128210 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE OBIEKTU PRZY UL. MAŁACHOWSKIEGO 9 W RAMACH ZADANIA PN. BUDUJEMY MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE OBIEKTU PRZY UL. MAŁACHOWSKIEGO 9 W RAMACH ZADANIA PN. BUDUJEMY MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz za-sadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Zakres prac objętych zleceniem: Nadzór inwestorski robót budowlanych opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym w szczególności wykonanie i zamontowanie: 1.1 Jezdni, ścieżek rowerowych i chodników - ok.1940 m2 n1- 750mb x 2.0m =1500 m2 - jezdnie n2- 160mb x 1.5m = 240 m2 - ścieżki rowerowe n3- 250mb x 0.8m = 200 m2- chodniki 1.2 Znaki drogowe -240 szt. 1.3 Sygnalizatory - 7szt. 1.4 Próg zwalniający L=2.00 m, szt.1 1.5 Wymalowanie znaków poziomych zgodnie z projektem 1.6 Oświetlenie terenu Oświetlenie terenu lampami typu parkowego na slupach stalowych zasilanych linią podziemną o długości ok. 200 m. - Kabel ziemny YKY 5x10mm2, YKY 5x6mm2, YKY 3x6mm2 ułożony na gł.0.7mm w gruncie kat. III. - Słupy parkowe ocynkowane sześciokątne - 5 szt. - Oprawy oświetleniowe ozdobne parkowe - 5 szt. - Żarówki energooszczędne - 5 szt. 1.7 Elementy małej architektury - ławki 4szt ( 5 miejscowe tworzywowe ) - kosze na śmieci 2szt. - stojaki na rowery 2 szt.( 5 miejscowe )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM Pilarski Miśkiewicz Sp. z o. o., al. Piłsudskiego 135 lok. 127, 92-318 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9102,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.