eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA OSK WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Wrocław: DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA OSK WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 172973 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, faks 071 3732569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA OSK WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: POSTĘPOWANIU PROWADZONE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8 USTAWY PZP tj. 206 tys. euro 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy implantów ortopedycznych (Endoprotezy stawu biodrowego, endoprotezy stawu kolanowego, systemy do artroskopowej rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana i szycia łąkotek, systemy gwoździ śródszpikowych, płytki do zespoleń złamań dalszej nasady kości promieniowej, implanty ortopedyczne różne - wkręty podkładki, płytki, implanty biowchłanialne do zespoleń kostnych) do siedziby zamawiającego wraz z udostępnieniem na czas trwania umowy kompletnego instrumentarium oraz utworzenie Magazynu Depozytowego dla potrzeb Oddziału Ortopedycznego Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław zwanego dalej Zamawiającym. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części - 9 pakietów. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybrane pakiety, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. 4.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik nr 2.1 do 2.9 niniejszej SIWZ, który jest jej integralną częścią). 5.Zamawiający zastrzega sobie, że określone ilości w załączniku Nr 2.1 - 2.9 stanowią wielkości szacunkowe. W związku z tym, że ilość środków jest ściśle uwarunkowana z ilością hospitalizowanych pacjentów podane wyliczenia są szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości wyrobów. 6.Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert równoważnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ. Z uwagi na przeznaczenie zamawianego asortymentu Zamawiający wskazuje nazwy handlowe towarów, które chce otrzymać (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu oraz w zakresie wskazanym w art. 30 ust. od 1 do 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a)wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy podobne do objętej niniejszym przedmiotem zamówienia. 2.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 ustawy PZP. Każda oferta, podlega indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17). 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku; 2)W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony; 3)W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony; 4.Wykluczenie Wykonawcy 1)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zawartych w art. 24 Ustawy PZP. 2)Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1)dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólną ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów; 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem; 3)Oświadczenie lub Aktualne Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. (w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument); 2. Ponadto Wykonawcy maja obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ oraz dołączony do niej formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr .2.1 do 2.9 niniejszej SIWZ; 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 Ustawy PZP sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 3)Wykaz co najmniej dwóch wykonanych / wykonywanych dostaw - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ; 4)Wypełniony projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ; 5)Do oferty należy załączyć dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz spis treści; 6)Odpowiednie Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone; 7)Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą; 8)Do każdego rodzaju zaoferowanych produktów należy dołączyć dokumenty, zgodne z Ustawą o Wyrobach Medycznych z opisem dotyczy zadania Nr..... poz. ........; 9)dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przez zamawiającego co do przedmiotu zamówienia w formie np. katalogów, folderów, ulotek opisujących przedmiot zamówienia; 10)W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki. W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert a przed terminem związania z ofertą Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego. Jeżeli wygaśniecie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy - Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenia do obrotu oraz zobowiązanie, że wyżej wymienione dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu i złożonych w ofercie. 2.Do oferty należy załączyć spis treści (z wykorzystaniem załącznika Nr 1 do Formularza Ofertowego). WYKONAWCA ZAMIESZKAŁY POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast dokumentu wymienionego w rozdz. V pkt.1 ppkt.1) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt.1 ppkt.3) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (daty wystawienia zgodne z wymaganiami do tych punktów). OFERTY WSPÓLNE: 1.Zgodnie z przepisem art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy składający ofertę wspólną, będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. DOKUMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ NALEŻY TRAKTOWAĆ JAKO OBLIGATORYJNE. Brak któregokolwiek z dokumentów, dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji spowoduje odrzuceniem oferty lub skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania /podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt.10 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 art. 89 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych/. FORMA DOKUMENTÓW 1)Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2)W stosunku do dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowanie maja przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 3)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób; 4)Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy prawo zamówień publicznych, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). ZMIANA, WYCOFANIE OFERTY. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać ofertę wyłącznie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty musi zostać złożone w sposób i w formie przewidzianej do złożenia oferty z zastrzeżeniem, że opakowanie (koperta) będzie zawierała dodatkowe oznaczenie ZMIANA lub WYCOFANIE..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju 202 II piętro Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.1 / PAKIET NR 1 /ZADANIE 1 i 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy całkowite, nie-cementowane stawu biodrowego - 15 kpl. Endoprotezy całkowite, nie-cementowane stawu biodrowego - 20 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.2 / PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy całkowite cementowane stawu biodrowego - 20 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.3 / PAKIET NR 3 / ZADANIE 1 i 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza połowicza bipolarna biodra, cementowana - 25 kpl. Endoproteza połowicza stawu biodrowego typu Austin-Moore - 10 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.4 / PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy cementowane stawu kolanowego - 15 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.5 / PAKIET NR 5 /ZADANIE 1,2,3,4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - System do rekonstrukcji artroskopowej więzadła krzyżowego przedniego kolana z użyciem przeszczepu ze ścięgien zginaczy /STG/ - 20 kpl. Zadanie 2 - System do artroskopowej rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego kolana z użyciem przeszczepu ze ścięgien zginaczy /STG/ - 20 kpl. Zadanie 3 - System do rekonstrukcji artroskopowej więzadła krzyżowego przedniego kolana z użyciem przeszczepu z centralnego pasma wiązadła właściwego rzepki z fragmentami kostnymi /BTB/ - 10 kpl. Zadanie 4 - Implanty do szycia uszkodzeń łąkotek typu strzałka - 10 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.6 / PAKIET NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Systemy gwoździ śródszpikowych do zespoleń złamań bliższej nasady kości udowej, bliższej nasady kości ramiennej, trzonu kości ramiennej, trzonu kości udowej, trzonu kości piszczelowej, dalszej nasady kości udowej wprowadzany odkolanowo, dalszej nasady kości promieniowej; Płytka do zespolenia dynamicznego złamań szyjki kości udowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.7 / PAKIET NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do zespoleń złamań dalszej nasady kości promieniowej - 20 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.8 / PAKIET NR 8/ ZADANIE 1, 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY ORTOPEDYCZNE RÓŻNE - Wkręty, druty - ZADANIE NR 1. IMPLANTY ORTOPEDYCZNE RÓŻNE - Płytki do zespoleń kości met. AO - ZADANIE NR 2:.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAŁĄCZNIK Nr 2.9 / PAKIET NR 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty biowchłanialne do zespoleń kostnych - 20 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.