eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › . Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji urządzeń srk na linii WKD.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Grodzisk Mazowiecki: . Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji urządzeń srk na linii WKD.
Numer ogłoszenia: 172773 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 127529 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., ul. Batorego, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, fax 022 7552085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: . Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji urządzeń srk na linii WKD..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlano - montażowych: Modernizacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym na linii 47 zarządzanej i eksploatowanej przez Spółkę Warszawska Kolej Dojazdowa. Modernizacja ma uwzględniać możliwość włączenia drugiego toru, na odcinku Podkowa Leśna - Grodzisk Mazowiecki Radońska linii 47, po jego wybudowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne i wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót zawarte są w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik nr 13 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Realizacja zadania obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej (w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia formalności związanych z rozpoczęciem robót oraz ich wykonaniem) z zapewnieniem nadzoru autorskiego; 2) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) opracowanie rachunku ilościowego (wypełnionego); 4) uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót; 5) wykonanie robót budowlano - montażowych w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych z obsługą geodezyjną, w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót, a także dostarczenie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej sporządzonej zgodnie z wymogami prawa budowlanego. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, za których wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność; 2) wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uzyska stosowne pozwolenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wymagane przez przepisy Prawa budowlanego, Prawa ochrony środowiska oraz Ustawy o odpadach; 3) wykonawca zobowiązuje się do organizowania w toku realizacji zamówienia narad koordynacyjnych z udziałem zamawiającego, celem oceny postępu prac projektowych i dokonania uzgodnień niezbędnych dla sprawnego i terminowego przebiegu procesu projektowego; 4) wykonawca zobowiązuje się do organizowania narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli zamawiającego niezbędnych dla prawidłowego przebiegu realizacji robót; 5) zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót w toku realizacji lub ich przerwania bez żadnych roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu ze strony wykonawcy. PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY Adres obiektu budowlanego: Linia nr 47 Warszawa Śródmieście WKD - Grodzisk Mazowiecki Radońska 1. Część opisowa programu funkcjonalno - użytkowego. Celem inwestycji jest zmodernizowanie systemu zdalnego sterowania ruchem kolejowym typu BUSZ-16 wraz z jego zasilaniem . 1.1 Stan istniejący. Aktualnie na linii nr 47 zarządzanej i eksploatowanej przez Spółkę Warszawska Kolej Dojazdowa sterowanie ruchem kolejowym oparte jest na działaniu: 1) urządzeń stacyjnych przekaźnikowych typu E (cztery stacje tj. Warszawa Śródmieście WKD, Komorów, Podkowa Leśna Główna i Grodzisk Mazowiecki Radońska), zabudowane w latach 1970 - 1972; 2) urządzeń samoczynnej blokady liniowej dwustawnej, jednokierunkowej typu E na dwutorowych szlakach W-wa Śródmieście WKD - Komorów i Komorów - Podkowa Leśna Główna; 3) półsamoczynnej blokady liniowej przekaźnikowej na szlaku jednotorowym Podkowa Leśna Główna - Grodzisk Mazowiecki Radońska; 4) systemu zdalnego sterowania ruchem typu BUSZ-16 (zabudowanego w latach 1991 - 1992) z centrum zlokalizowanym na stacji Komorów i czterech stanowisk sterowanych na poszczególnych stacjach odcinka zdalnego prowadzenia ruchu pociągów tj. Warszawa Śródmieście WKD, Komorów, Podkowa Leśna Główna i Grodzisk Mazowiecki Radońska. Główne elementy wyposażenia centrum to: wyposażenie stanowiska dyżurnego ruchu odcinkowego (klawiatura, monitory zobrazowania, zestaw drukarek), zestaw komputerowy, urządzenia teletransmisji i zasilania. W skład wyposażenia stanowiska sterowanego wchodzą: zespół komputerowy, pakiety sprzężenia z urządzeniami warstwy podstawowej, urządzenia teletransmisji i zasilania; 5) transmisja realizowana jest przy wykorzystaniu kabla TKM; 6) urządzeń samoczynnych sygnalizacji przejazdowych na 10 przejazdach kategorii C, które nie są powiązane z urządzeniami stacyjnymi i zdalnego sterowania; 7) urządzeń zasilających wykorzystujących zasadniczo dwa źródła: wydzieloną sieć WKD i przyłącza zakładów energetycznych. Długość linii nr 47, na której odbywać się będzie modernizacja, wynosi 32,614 km, w tym: - 25,089 km dwutorowa (na odcinku Warszawa Śródmieście WKD - Podkowa Leśna), - 7,525 km jednotorowa (na odcinku Podkowa Leśna - Grodzisk Mazowiecki Radońska). Odległość od centrum sterowania w Komorowie do poszczególnych stacji: - Komorów - Warszawa Śródmieście WKD - 18,089 km, (km 18,130) (km 0,041) - Komorów - Podkowa Leśna Główna - 6,830 km, (km 18,130) (km 24,960) - Komorów - Grodzisk Mazowiecki Radońska - 14,525 km, (km 18,130) (km 32,655) 1.2 Zakres inwestycji. Zakłada się, iż modernizacja dotyczyć będzie systemu zdalnego sterowania bez zmian w urządzeniach stacyjnych (za wyjątkiem tylko tych, które będą wynikały z budowy drugiego toru pomiędzy stacjami Podkowa Leśna Główna a Grodzisk Mazowiecki Radońska) i budowy nowej blokady liniowej półsamoczynnej na powyższym szlaku. Modernizacja nie obejmuje urządzeń SSP wraz z ich powiązaniami z urządzeniami stacyjnymi i zdalnego sterowania. 1) W zakresie sterowania ruchem kolejowym należy: - opracować dokumentację projektową; - wykonać nową konfigurację systemu z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących warunków i wymagań stawianych systemom zdalnego sterowania ruchem a dotyczących awaryjności i bezpieczeństwa; - wykonać nową konfigurację systemu dotyczącą odwzorowania diagnostyki, rejestracji zdarzeń, automatycznego tworzenia dokumentów; - zabudować nową blokadę liniową półsamoczynną wraz z układami powiązań z urządzeniami zdalnego sterowania, na szlaku Podkowa Leśna Główna - Grodzisk Mazowiecki Radońska (uwzględniając docelową budowę drugiego toru na tym szlaku); - opracować nową konfigurację sprzętową wraz z wymianą sprzętu na nowy i wyposażenia na stanowiskach (stacjach) sterowanych, centrum zdalnego sterowania, układów powiązań urządzeń srk z urządzeniami ZS (układy wejść - wyjść), układów transmisji i zasilania (uwzględniając przebudowę urządzeń stacyjnych przekaźnikowych na stacjach Podkowa Leśna Główna i Grodzisk Mazowiecki Radońska); - likwidacja aktualnie eksploatowanych szaf BUSZ zabudowanych w pomieszczeniach przekaźnikowni (dot. stacji W-wa Śródmieście i Komorów), nowe należy zabudować w pomieszczeniach nastawni (dyżurnych ruchu). Na stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska urządzenia są zabudowane na stojaku przekaźnikowym, należy je zabudować w szafie i ustawić w nastawni; - opracować dokumentację powykonawczą sporządzoną zgodnie z wymogami prawa budowlanego; - opracować instrukcję obsługi i utrzymania; - przeszkolić personel obsługi i utrzymania. 2) W zakresie energetyki: - modernizacja istniejących urządzeń zasilających BUSZ-16, wprowadzić system awaryjnego zasilania składający się z UPS, który zapewni ciągłą pracę urządzeń zdalnego sterowania przez co najmniej 4 godziny, zarówno w centrum jak i na stanowiskach sterowanych. 3) W zakresie teletechniki należy: - przewidzieć i zaprojektować układy umożliwiające transmisję sygnałów pomiędzy stacjami sterowanymi a centrum sterowania, liniami światłowodowymi (w przyszłości planowane jest ułożenie światłowodu na linii nr 47); - opracować dokumentację projektową i przekazać Zamawiającemu. 2. Uzasadnienie potrzeby podjęcia inwestycji. Doświadczenia eksploatacyjne pokazały w ostatnim czasie znaczną awaryjność zasadniczego systemu tj. systemu zdalnego sterowania BUSZ-16. Przyczynami powyższego są min. trudności z zapewnieniem niezbędnych podzespołów zapasowych, przestarzały typ zabudowanego sprzętu, mankamenty oprogramowania, wrażliwość systemu na oddziaływanie czynników zewnętrznych (wyładowania atmosferyczne), brak gwarantowanego zasilania w energię elektryczną. Jednocześnie w bliskiej perspektywie czasowej planowana jest budowa drugiego toru pomiędzy stacjami Podkowa Leśna Główna a Grodzisk Mazowiecki Radońska, co wiąże się z koniecznością przebudowy stacyjnych systemów sterowania i blokady liniowej na szlaku pomiędzy tymi stacjami. Uwzględniając powyższe Zamawiający stoi przed koniecznością przebudowy i modernizacji systemu zdalnego sterowania typu BUSZ-16 funkcjonującego od 18 lat na linii WKD. 3. Wymagania Zamawiającego. 3.1 Wstęp. 1) Przedmiotem niniejszych wymagań ogólnych są warunki dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z: - wykonaniem nowej konfiguracji systemu; - zabudową nowej blokady liniowej półsamoczynnej; - wykonaniem nowej konfiguracji sprzętowej wraz z wymianą urządzeń; - modernizacją zasilania systemu ZS; - modernizacją układów teletransmisji. 2) Urządzenia muszą posiadać bezterminowe świadectwa dopuszczenia do eksploatacji wydane przez UTK lub GIK. 3) Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji urządzeń srk powinno obejmować całą strukturę systemu. 3.2 Zakres robót. Powyższe obejmują swoim zakresem całość robót związanych z przebudową istniejącej infrastruktury tj.: 1) robotami montażowymi i demontażowymi występującymi w czasie modernizacji; 2) przebudową łączności przewodowej, urządzeń srk w ramach wykonywanej modernizacji; 3) uporządkowaniem terenu budowy. 3.3 Określenia podstawowe (terminologia). 1) DTR - Dokumentacja Techniczno Ruchowa - dokument opracowany przez producenta określający zasady stosowania, montażu i utrzymania danego urządzenia. 2) Urządzenia zasilające - urządzenia zasilania i rozdziału energii elektrycznej doprowadzające ją do urządzeń automatyki kolejowej i stanowiące część urządzeń wewnętrznych systemu urządzeń automatyki kolejowej (urządzeń srk). 3) GIK - Główny Inspektor Kolejnictwa. 4) UTK - Urząd Transportu Kolejowego. 3.4 Ogólne wymagania dotyczące robót. 1) Roboty będą prowadzone w czynnych urządzeniach srk w czasie prowadzenia ruchu pociągów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymagań instrukcji o zasadach utrzymania, sprawdzania i prowadzenia robót w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym, oraz warunków ustalonych w tymczasowym regulaminie prowadzenia ruchu pociągów w czasie robót. 2) W przypadku konieczności wyłączenia całości lub części czynnych urządzeń srk istnieje taka możliwość ale pod warunkiem każdorazowo opracowania dodatkowych regulaminów i uzgodnień z Zamawiającym. 3) Urządzenia stacyjne pozostają bez zmian typu. 4) Zabudowane nowe urządzenia muszą posiadać odpowiednie świadectwa dopuszczenia bezterminowe. 5) Opracowaniem dokumentacji projektowej winni kierować i je prowadzić pracownicy posiadający uprawnienia projektowe wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. 6) Robotami winni kierować i je prowadzić pracownicy posiadający uprawnienia do prowadzenia robót budowlano - montażowych wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. 7) Osoby wykonujące czynności automatyka powinny posiadać uprawnienia wydane przez pracodawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury nr 2152 z dnia 16 sierpnia 2004r., a przed przystąpieniem do robót uzyskać autoryzację na obszar prowadzonych robót. 8) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dostarczy do Spółki WKD Grodzisk Mazowiecki Wydział Infrastruktury wykaz osób, które będą pracowały na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem ruchu pociągów wraz z upoważnieniami i dokumentacją na podstawie której je wydano, w celu przeprowadzenia autoryzacji i pisemnego zgłoszenia dyżurnym ruchu pracowników uprawnionych do pracy w czynnych urządzeniach. 9) Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - organizacji robót budowlanych, - warunków bezpieczeństwa pracy, - zabezpieczeniem robót przed dostępem osób trzecich. 10) Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonanych robót budowlanych. 11) Dla potrzeb zapewnienia współpracy z Wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonanych robót Zamawiający przewiduje ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. 12) Zamawiający ustala następujące odbiory techniczne: - odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, - odbiory częściowe, - odbiór techniczny i przekazanie do eksploatacji, - odbiór pogwarancyjny (ostateczny). 13) Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia prób eksploatacyjnych i przekazania protokołów z ich wynikami. 14) Przed zgłoszeniem robót do odbioru technicznego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - protokół wewnętrznych sprawdzeń urządzeń wykonanych przez Wykonawcę, - spisu użytych urządzeń, materiałów i części wraz z ich świadectwami jakości, protokołami odbiorów technicznych, metrykami oraz licencje na zastosowane programy oraz same programy. 3.5 Obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość robót oraz zgodność ich wykonania z dokumentacją projektową i poleceniami Zamawiającego. 2) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i wykonywania tymczasowych konstrukcji, urządzeń, instalacji niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, utrzymywania ich we właściwym stanie oraz zlikwidowania po ustaniu potrzeby ich dalszego stosowania bez dodatkowych opłat. 3) Wykonawca jest zobowiązany dokonać demontażu istniejących, zastępczych lub tymczasowych urządzeń, które nie będą wykorzystywane po zakończeniu modernizacji. Urządzenia te muszą być zdemontowane w sposób umożliwiający ich dalsze przeznaczenie i przekazane do siedziby Spółki WKD tj. Grodzisk Maz. ul. Batorego 23. 4) W trakcie wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów i instrukcji obowiązujących w WKD a w szczególności Instrukcji o zasadach eksploatacji i prowadzenia robót w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym WKD A-3. 3.6 Materiały. 1) Wszystkie użyte do wykonania materiały powinny być zgodne z dokumentacją projektową. 2) Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. 3) Wszystkie materiały budowlane i urządzenia winny być nowe, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji i aprobaty techniczne. 4) Materiały i urządzenia należy dostarczyć na budowę w stanie nieuszkodzonym oraz dokonać ich oględzin. 5) Dostarczone na miejsce budowy materiały i urządzenia należy sprawdzić pod względem kompletności wraz z materiałami załączonymi (np. śruby konstrukcyjne). Należy też sprawdzić ich zgodność z danymi producenta i z dokumentacją (DTR). 6) Składowanie materiałów oraz urządzeń na placu budowy i ich zabezpieczenie leży po stronie Wykonawcy i na jego koszt. 7) Demontaż urządzeń należy przeprowadzić w sposób umożliwiający wyodrębnienie elementów przeznaczonych do dalszego wykorzystania i przeznaczonych na złom. 8) Wykonawca jest zobowiązany do przewiezienia, załadunku i rozładunku materiałów po demontażu. Koszty transportu w/w urządzeń obciążają Wykonawcę. 9) Zdemontowane materiały należy dostarczyć do siedziby Spółki WKD tj. Grodzisk Mazowiecki ul. Batorego 23. 10) Przed rozpoczęciem robót Zamawiający wspólnie z Wykonawcą przeprowadzą przegląd obiektów i dokonają wstępnej kwalifikacji w zakresie przewidywanych odzysków, z czego sporządzą protokół i dołączą do protokółu przekazania placu budowy. 3.7 Sprzęt. Dobór sprzętu do wykonania robót przewidzianych w kontrakcie musi gwarantować jakość robót określoną w dokumentacji projektowej. Dobór sprzętu Wykonawca przedstawia do akceptacji Zamawiającego. 3.8 Transport. 1) Materiały na i z budowy powinny być przewożone odpowiednimi środkami transportu i zabezpieczone przed uszkodzeniem. 2) Materiały na i z budowy powinny być przewożone zgodnie z przepisami BHP i ruchu drogowego obowiązującymi w Polsce. 3) Transport wewnętrzny na budowie z miejsca składowania do miejsca montażu winien odbywać się ręcznie lub przy użyciu środków transportowych oraz zgodnie z wymaganiami przepisów BHP obowiązującymi w Polsce i w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4) Sposób załadowania i wyładowania materiałów oraz urządzeń na środki transportowe, a także warunki samego transportu powinny odpowiadać wymaganiom producenta tych materiałów i urządzeń. 5) Za przechowanie materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca. 6) Koszty transportu ww urządzeń, załadunek, magazynowanie i wyładunek obciążają Wykonawcę. 3.9 Wykonanie robót. 1) Harmonogram i organizacja robót powinny być zgodne z projektami wykonawczymi oraz obejmować warunki i ograniczenia wynikające z konieczności zachowania ciągłości działania istniejących urządzeń. 2) Organizacja robót musi uwzględniać czas przeznaczony na próby techniczne, sprawdzenie urządzeń przez Wykonawcę oraz odbiór końcowy, które to czynności wykonane zostaną w oparciu o opracowany wcześniej tymczasowy regulamin prowadzenia ruchu pociągów w czasie prowadzonych robót. 3) Wykonanie robót polegających na montażu aparatury oraz połączeń pomiędzy elementami musi być zgodne z: - instrukcjami montażu producenta (DTR), - odpowiednimi normami, - przepisami obowiązującymi w PKP Warszawskiej Kolei Dojazdowej Sp. z o.o., - projektem wykonawczym. 3.10 Kontrola jakości robót. Sprawdzenie jakości wykonanych robót i działania urządzeń należy do obowiązków Wykonawcy i powinno być przeprowadzone zgodnie z : 1) Instrukcjami montażu producenta (DTR), oraz Warunkami Technicznymi Odbioru (WTO); 2) Wymogami instrukcji i przepisów obowiązujących przy odbiorze urządzeń w Spółce PKP Warszawskiej Kolei Dojazdowej. 3.11 Obmiar robót. Obmiar robót obejmuje ustalenie wszystkich czynności koniecznych do prawidłowego wykonania robót związanych z: 1) montażem i demontażem; 2) uruchomieniem i regulacją; 3) szkoleniem. 3.12 Odbiór robót. Odbiór i sprawdzenie działania urządzeń srk należy dokonać po zakończeniu każdej fazy przebudowy urządzeń zgodnie z Instrukcją o zasadach eksploatacji i prowadzenia robót w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym WKD A-3 oraz Wytycznymi odbioru technicznego oraz przekazywania do eksploatacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym WKD A-4. 3.13 Dokumentacja. 1) Dokumentacja winna posiadać wszystkie opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia wymagane ustawą Prawo Budowlane, Prawo Ochrony Środowiska i innymi przepisami. 2) Zastosowane rozwiązania techniczne podczas projektowania Wykonawca konsultował będzie z Zamawiającym. Przedstawione rozwiązania muszą być zgodne z programem funkcjonalno-użytkowym i nie mogą przekraczać kosztów podpisanej umowy. 3) Wykonawca zobowiązuje się do organizowania w toku realizacji zamówienia narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego, celem oceny postępu prac projektowych i dokonania uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia. 4) Po zakończeniu zadania należy opracować dokumentację powykonawczą. 5) Wykonawca przekaże zamawiającemu 4 komplety dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej zapisanej w formacie DGW odczytywanych w programach typu CAD bez zabezpieczeń przed edycją, a także w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF. 4. Część informacyjna. 4.1 Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego. 1) Uchwała Zarządu PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. 4.2 Zamawiający oświadcza że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 4.3 Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego. 1) Wytyczne techniczne budowy urządzeń sterowania ruchem kolejowym w przedsiębiorstwie Polskie Koleje Państwowe WTB-E10. 2) Wytyczne odbioru technicznego oraz przekazania do eksploatacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym WKD A-4. 3) Wytyczne badania urządzeń sterowania ruchem po wypadkach kolejowych WKD A-8. 4) Instrukcja sygnalizacji na WKD WKD A-1. 5) Instrukcja o zasadach eksploatacji i prowadzenia robót w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym WKD A-3. 6) Instrukcja obsługi przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym WKD A-5. 7) Instrukcja konserwacji i przeglądów urządzeń sterowania ruchem kolejowym WKD A-6. 8) Instrukcja diagnostyki technicznej urządzeń sterowania ruchem kolejowym WKD A-10. 9) Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów WKD R-1. 10) Instrukcja o użytkowaniu urządzeń radiołączności pociągowej WKD R-5. 11) wszelkie instrukcje dot. bezpieczeństwa i higieny pracy. 12) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133). 13) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury nr 2152 z dnia 16 sierpnia 2004r. w sprawie wykazu stanowisk bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego i warunkami , jakie powinny spełniać osoby zatrudnione na tych stanowiskach oraz prowadzący pojazdy kolejowe. 14) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 4.4 Inne informacje dotyczące zaprojektowania i wykonania robót budowlanych. 1) Wszelkie niezbędne pomiary do zaprojektowania i wykonania zadania oraz po zakończeniu budowy przed odbiorem Wykonawca wykona we własnym zakresie, a wyniki pomiarów przekaże Zamawiającemu. 2) Aktualna dokumentacja techniczna obiektu niezbędna do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych znajduje się i jest dostępna w WKD Sp. z o.o.. 3) Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na koszt własny. Projekt zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, wniosek o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę w raz z załącznikami należy przedłożyć do wglądu Zamawiającemu przed złożeniem w urzędzie wojewódzkim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.15 - Roboty w zakresie sygnalizacji kolejowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.15 - Roboty w zakresie sygnalizacji kolejowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 650000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe ELESTER-PKP Sp. z o.o., ul. Pogonowskiego 81, 90-569 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 606000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 606000.00 / oferta z najwyższą ceną: 606000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.