eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku użytkowym przy ul. Falęckiej 10 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Warszawa: Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku użytkowym przy ul. Falęckiej 10 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 172677 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku użytkowym przy ul. Falęckiej 10 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku użytkowym przy ul. Falęckiej 10 w Warszawie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, wymagania techniczne, materiałowe, jakościowe i ilościowe, określają: - przedmiary robót w branży: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, które stanowią Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót remontowych w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy ul. Falęckiej 10 stanowiące Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają : Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej remontu pomieszczeń sanitarnych usytuowanych na parterze i I piętrze siedziby DOM Wiśniowa przy ul. Falęckiej 10 z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remontu pomieszczeń piwnicznych w siedzibie DOM Wiśniowa przy ul. Falęckiej 10 w Warszawie stanowiące Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Istotne postanowienia umowy, stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., niniejszej specyfikacji mają być wykonywane: - zgodnie z przedmiarami robót w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, które stanowią Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak również w sposób opisany w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w branżach: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, które stanowią Rozdział V specyfikacji. - warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (DZ. U. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), - wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, - zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, - Standard wykonywanych robót budowlanych powinien odbywać się zgodnie z R.M.I z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. Z dnia 19.03.2003r. Dz.U. 03.47.401) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika prac ( na zasadach określonych dla dziennika budowy), dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, Wynagrodzenie ostateczne za wykonany pełen zakres robót, o którym mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, zostanie ustalone kosztorysem zamiennym (po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze robót przez Zamawiającego) - nie może przekroczyć wynagrodzenia ofertowego. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej dotyczącej zakresu robót sanitarnych i elektrycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy Prawo budowlane). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty, że wykonał co najmniej 3 roboty polegające na wykonaniu robót remontowych wielobranżowych w lokalach mieszkalnych lub / i w lokalach użyteczności publicznej, o wartości każdej z robót, nie mniejszej niż przedstawiona w złożonej ofercie, W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót - stanowiący zał. nr 2 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartości wykonanych robót, daty wykonania oraz odbiorców, i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie np.: (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót oraz że będą one zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wśród pracowników wykonujących zamówienie musi być co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych oraz 1 osoba/osoby posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych, posiadająca jednocześnie świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV, posiadająca uprawnienia do wykonywania pomiarów oraz świadectwo kwalifikacyjne E i D. W/wym. osoby muszą posiadać zaświadczenie o wpisie do Izby samorządu zawodowego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu (załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty) który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności jak również oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykaz personelu należy złożyć - na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca do oferty musi dołączyć kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz zaświadczenia o wpisie do izby samorządu zawodowego osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo robót będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo), posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 4 do wzoru formularza oferty) dotyczącego zatrudnionego kierownika wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez niego czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia ww. w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac. - Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1. Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) na czas minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Okres udzielonej gwarancji na wymienione okna oraz drzwi nie może być krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego tych prac. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie okresu gwarancji w formularzu oferty oraz podpisanie załącznika nr 7 wzoru formularzu oferty - Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 19 specyfikacji.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie zobowiązania według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty. - Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz złożenie oświadczenia na załączniku nr 6 do wzoru formularza oferty. - Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. SEKOCENBUD BCR z I półrocza 2007r. wynosząca dla robót: - ogólnobudowlanych: r-g. brutto - 23,53zł. i r-g netto - 12,47zł., - sanitarnych: r-g. brutto - 22,17zł., i r-g. netto 11,67zł., - elektrycznych: r-g. brutto 21,65zł. i r-g. netto 11,41zł. Stawka robocizny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki robocizny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny r-g. brutto = r-g. netto + Kp + Z. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty oraz nie przekroczenie stawek od kosztorysowania. - Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni warszawski określony w wyd. SEKOCENBUD z I półrocza 2007r. i wynoszący dla materiałów: - ogólnobudowlanych Wkz = 9 %, - sanitarnych Wkz = 7,4 %, - elektrycznych Wkz = 6 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. - Ceny materiałów oraz koszty pracy sprzętu użyte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym nie mogą przekroczyć średnich cen warszawskich z I półrocza 2007 r., publikowanych przez Sekocenbud. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. Jeżeli cen materiałów lub cen najmu sprzętu budowlanego nie ma w wydawnictwach informujących o cenach krajowych z I półrocza 2007r. Jako podstawę przyjmuje się następujące wydawnictwa Sekocenbud z I półrocza .2007r.: Informacja o cenach materiałów budowlanych (ceny średnie warszawskie), Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej i cenach najmu sprzętu budowlanego (ceny średnie warszawskie). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna nie przekroczenie w/w cen w kosztorysie ofertowym. Ponadto Wykonawca musi zobowiązać się do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu, faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia i zobowiązania w formularzu oferty - Rozdział II SIWZ i nie przekroczenie w.wym. cen w kosztorysach ofertowych. - Kosztorys ofertowy musi być wykonany ściśle w oparciu o załączony do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza żadnych zmian naniesionych przez Wykonawcę a w szczególności dodania lub pominięcia pozycji przedmiarowych lub zmian ilości jednostek przedmiarowych. - Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony do niniejszej specyfikacji przedmiar robót. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu z uwzględnieniem w końcowym etapie podatku VAT od towaru i usług. - Kosztorys ofertowy musi być parafowany przez Wykonawcę na każdej stronie. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9 będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 8.1. specyfikacji, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty, nie przekroczenie stawek do kosztorysowania, udzielenie gwarancji zgodnie z wymogiem Zamawiającego oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane w formie określonej w postanowieniach SIWZ następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - wykaz robót, o których mowa w pkt 8.1.1. niniejszej specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). - oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, dotyczące personelu Wykonawcy wraz ze wszystkimi wymaganymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami o których mowa w pkt 8.1.2. niniejszej specyfikacji. - oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, dotyczące osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, o której mowa w pkt 8.1.3. niniejszej specyfikacji oraz kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem robót, - zobowiązanie na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzony zgodnie z zapisem pkt. 15.2.4, 15.2.5. i 15.2.6. niniejszej specyfikacji w oparciu o przedmiar robót zawarty w Rozdziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujący całość przedmiotu zamówienia, - aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, o którym mowa w pkt. 14. 1 niniejszej specyfikacji. - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa , o którym mowa w pkt. 9.2. niniejszej specyfikacji , jeśli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 13.5.3 niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji), np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót - oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego określającego zakres gwarancji na załączniku nr 7 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w pkt. 8.1.4. niniejszej specyfikacji, - informacji określonej w pkt 15.2.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22 % stawki podatku od towarów i usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Z.G.N. - DOM Wiśniowa pokój nr 19 w godz. pracy Administracji po dokonaniu opłaty w wysokości 15,00zł. w kasie Z.G.N. - Mokotów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Z.G.N. - DOM Wiśniowa ul. Falęcka 10 w pokoju nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.