eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Zamówienie uzupełniające - remont chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2014-08-09

Pabianice: Zamówienie uzupełniające - remont chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 172599 - 2014; data zamieszczenia: 09.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - remont chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: a) ulica ŻEROMSKIEGO (odcinek: ulica Zamkowa - posesja nr. 5, strona wschodnia) o długości ok. 82 m i powierzchni łącznie z wjazdami ok. 238 m2, b) ulica PONIATOWSKIEGO (odcinek: ulica Zamkowa - na wys. SP nr 5, strona zachodnia) o długości ok. 50 m i powierzchni ok. 211 m2, c) ulica JANA PAWŁA II (odcinek: od ulicy Bardowskiego - wjazd do garaży, strona południowa) o długości ok. 64 m i powierzchni ok. 376 m2, d) ulica KOŚCIUSZKI (odcinek: ulica Zamkowa - ulica Kolbego, strona wschodnia) o długości ok. 89 m i powierzchni ok. 177 m2, e) ulica KOLBEGO (odcinek: ulica Kościuszki - ulica Kilińskiego, strona północna) o długości 133 m i powierzchni łącznie z miejscami postojowymi i wjazdami ok. 416 m2, f) ulica GROTA ROWECKIEGO (odcinek: ulica Nawrockiego - ulica 20 Stycznia, strona południowa) o długości 320 m i powierzchni ok. 660 m2, g) ulica PIOTRA SKARGI (odcinek: ulica Dobra - ulica Myśliwska, strona północna i południowa) o długości 228 m i powierzchni 451 m2, h) wjazd publiczny do Parku im. J.Słowackiego o powierzchni 55 m2, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. a) ulica ŻEROMSKIEGO (odcinek: ulica Zamkowa - posesja nr. 5, strona wschodnia) - rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm I 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - rozebranie wjazdów z trylinki gr. 15 cm, - transport gruzu samochodem samowyładowczym na odległość do 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm (wjazdy) - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy) - obrzeża betonowe o wymiarach 6x20 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa, spoiny wypełnione piaskiem, - ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, szarej, gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, (stabilizacja 5 Mpa) - remont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną gr. 5 cm, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. b) ulica PONIATOWSKIEGO (odcinek: ulica Zamkowa - na wys. SP nr 5, strona wschodnia) - rozebranie chodników z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie krawężnika 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - wywóz gruzu na odl. 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa) - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno - bitumiczną gr. 5 cm, c) ulica JANA PAWŁA II (odcinek: od ulicy Bardowskiego - wjazd do garaży, strona południowa) - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, - wywóz gruzu na odległość do 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm, - obrzeża betonowe o wymiarach 6x20 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 MPa), spoiny wypełnione piaskiem, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, szarej, gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), d) ulica KOŚCIUSZKI (odcinek: ulica Zamkowa - ulica Kolbego, strona wschodnia) - rozebranie krawężnika 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - rozebranie chodnika z płyt 50x50x7 cm cm na podsypce piaskowej, - wywóz gruzu na odległość 5 km. - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm, - ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa) - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa) - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. e) ulica KOLBEGO (odcinek: ulica Kościuszki - ulica Kilińskiego, strona północna) - rozebranie chodnika z płyt 50x50 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie krawężnika 15x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - rozebranie wjazdów z płyt YOMB, - wywóz gruzu na odległość 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie na gł. 10 cm, - warstwa odsączająca gr. 10 cm (miejsca postojowe + wjazdy) - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (miejsca postojowe + wjazdy) - ustawienie obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, f) ulica GROTA ROWECKIEGO (odcinek: ulica Nawrockiego - ulica 20 Stycznia, strona południowa) - rozebranie chodnika z płyt 50x50 cm na podsypce piaskowej, - rozebranie obrzeży 6x20x100 cm, - wywóz gruzu na odległość 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm, - podbudowa z kruszywa gr. 10 cm (ścieżka rowerowa), - ustawienie obrzeży 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - ułożenie kostki gr. 8 cm (szara) na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa - chodnik), - ułożenie kostki gr. 8 cm (czerwona) na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa - ścieżka rowerowa) - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych. - ustawienie obrzeży 8x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa), - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna gr. 5 cm g) ulica PIOTRA SKARGI (odcinek: ulica Dobra - ulica Myśliwska, strona północna i południowa) - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 10 cm (wjazdy i chodnik), - wywóz ziemi, - warstwy odsączające gr. 10 cm (wjazdy) - podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy), - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - ustawienie obrzeża o wymiarach 6x20x100 cm, - ułożenie chodników z używanych płyt chodnikowych o wym. 50X50x7 cm na podsypce piaskowej (płyty Zamawiającego). h) wjazd publiczny do Parku im. J. Słowackiego - rozebranie krawężników 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - rozebranie nawierzchni z kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - wywóz gruzu na odległość 5 km, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm, - wywóz ziemi, - ustawienie krawężnika 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - warstwa odsączająca gr. 15 cm, - podbudowa z kruszywa gr. 23 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum: 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany i odebrany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego zakresu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót. 5. Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w zaproszeniu do negocjacji, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 6. Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. 7. Odbiór dokonywany będzie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy. 8. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. 9. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 14 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego. 10. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów. 11. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. 12. Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek. 13. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego. 14. Termin realizacji zamówienia: do dnia 17.10.2014 roku. 15. Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU TISTRA-BRUK Tadeusz Dłubak, ul. Sienna 21A, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360134,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248721,99

  • Oferta z najniższą ceną: 248721,99 / Oferta z najwyższą ceną: 248721,99

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Prawne - art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Faktyczne - Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. W treści ogłoszenia o zamówieniu oraz siwz zawarł zapis umożliwiający udzielenie w okresie trzech lat zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających musi mieć charakter zbliżony do zamówienia podstawowego. Dozwolona zapisami ogłoszenia oraz siwz wartość nie może przekroczyć kwoty 251.909,35 zł. Zaoszczędzona w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty kwota środków zostanie przeznaczona na wykonanie remontu kolejnych chodników. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.