eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 1 Remont drogi gminnej Niedźwiada - Rzeki na długości 1650 mb w km od 0

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Ropczyce: Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 1 Remont drogi gminnej Niedźwiada - Rzeki na długości 1650 mb w km od 0+000 do 1+270 i 1+420 do 1+ 800 . CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 2 Remont drogi gminnej Niedźwiada - Budy na odcinku o długości 600 mb w km od 5+350 do 5+950 .CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 3 Remont drogi gminnej Gnojnica Budy - Na Guzika na odcinku o długości 500 mb w km od 0+000 do 0+500. CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 4
Numer ogłoszenia: 172585 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, fax (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 1 Remont drogi gminnej Niedźwiada - Rzeki na długości 1650 mb w km od 0+000 do 1+270 i 1+420 do 1+ 800 . CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 2 Remont drogi gminnej Niedźwiada - Budy na odcinku o długości 600 mb w km od 5+350 do 5+950 .CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 3 Remont drogi gminnej Gnojnica Budy - Na Guzika na odcinku o długości 500 mb w km od 0+000 do 0+500. CPV 45-23-31-42-6 Zadanie Nr 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane na istniejących odcinkach dróg gminnych na łącznej długości 4810 mb polegające na przywróceniu do wymaganego stanu technicznego. Zakres robót obejmuje : 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej -7 godz 2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 7790 m2 3.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 16890 m2 4.Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 3600 m2 5.Wyrwnanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 50g/m2 - 1480 m2 6 Mchaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 5080 m2 7Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 465 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia: -pracownicy sprawujący samodzielne funkcje techniczne posiadają stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane (branża drogowa) i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy - w układzie zgodnym z przedmiarem robót. 3. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożnie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresów wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich stosownych uprawnień budowlanych (branża drogowa) a także aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ropczyce.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1. 39-100 Ropczyce, Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Sekretariat pokój nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej Niedźwiada - Rzeki na długości 1650 mb w km od 0+000 do 1+270 i 1+420 do 1+ 800 . CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 3 godz 2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 5150 m2 3.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 5150 m2 4.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 148 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Niedźwiada - Budy na odcinku o długości 600 mb w km od 5+350 do 5+950 .CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 2700 m2 2.Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 2700 m2 3.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 3000 m2 4.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) -42 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej Gnojnica Budy - Na Guzika na odcinku o długości 500 mb w km od 0+000 do 0+500. CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1500 m2 2.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 45 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej Ropczyce Granice - Borki Chechelskie na odcinku o długości 360 mb w km od 3+000 do 3+360 . CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej -2 godz 2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1440 m2. 3. Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1440 m2. 4. Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV (uzupełnienie poboczy) - 54 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej Ropczyce Granice - Poręby Chechelskie na odcinku o długości 700 mb w km od 0+000 do 0+700 . CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rogót obejmuje : 1.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm- 2150 m2. 2.Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 100 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi gminnej Brzezówka - Skrzyszów na odcinku o długości 400 mb w km od 0+700 do 1+100 . CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : 1. Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1480 m2. 2. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 50 kg/m2 - 1480 m2. 3. Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1550 m2. 4. Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 20 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont drogi gminnej Łączki Kucharskie - Na Regułę na odcinku o długości 400 mb w km od 0+400 do 0+800 . CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : 1. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej 2 godź. 2. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1200 m2. 3. Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1200 m2. 4. Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 36 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont drogi gminnej Łączki Kucharskie - Na Marcia na odcinku o długości 200 mb w km od 0+000 do 0+200. CPV 45-23-31-42-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : 1. Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 900 m2. 2. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 900 m2. 3. Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 900 m2. 4. Ręczne formowanie i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 20 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.