eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi trzech dwudniowych spotkań we Wrocławiu, Szczecinie i Katowicach dla uczestników Sieci PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju. Postępowanie nr 9/GDOŚ/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Warszawa: świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi trzech dwudniowych spotkań we Wrocławiu, Szczecinie i Katowicach dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju. Postępowanie nr 9/GDOŚ/2013
Numer ogłoszenia: 172566 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120434 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi trzech dwudniowych spotkań we Wrocławiu, Szczecinie i Katowicach dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju. Postępowanie nr 9/GDOŚ/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: w przypadku Pakietu nr 1 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu noclegu we Wrocławiu podczas dwudniowego spotkania w dniach 22-24.05.2013r. dla 38 osób będących Dyrektorami Regionalnych Dyrekcji Ochrony Środowiska i członkami Grupy Roboczej ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko funkcjonującej w ramach Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju; w przypadku Pakietu nr 2 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w Katowicach w dniach 06-08.05.2013r. dla 50 osób będących uczestnikami dwudniowego spotkania organizowanego dla Grupy Roboczej ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko funkcjonującej w ramach Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju; w przypadku Pakietu nr 3 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w Szczecinie w dniach 03-05.09.2013r. dla 50 osób będących uczestnikami dwudniowego spotkania organizowanego dla Grupy Roboczej ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko funkcjonującej w ramach Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POPT.03.01.00-00-304/12 Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju, współfinan. przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, Priorytet III - Wsparcie realizacji operacji funduszy strukturalnych; Działanie 3.1-Funkcjonowanie instytucji zaangażowanych w realizację NSRO.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych na potrzeby dwudniowego spotkania we Wrocławiu w dniach 22-24.05.2013r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hot-Tur Hotele - Konferencje - Szkolenia Rafał Klimek, Złockie 106, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9889,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31920,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi dwudniowego spotkania w Katowicach w dniach 06-08.05.2013r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hot-Tur Hotele - Konferencje - Szkolenia Rafał Klimek, Złockie 106, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29484,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25925,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi dwudniowego spotkania w Szczecinie w dniach 03-05.09.2013r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hot-Tur Hotele - Konferencje - Szkolenia Rafał Klimek, Złockie 106, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29484,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63929,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.