eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice › Usługa zorganizowania wyjazdu integracyjnego połączonego ze szkoleniami dla 10 osób wychowanków rodzin zastępczych oraz 1 opiekuna - beneficjentów ostatecznych projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Łosice: Usługa zorganizowania wyjazdu integracyjnego połączonego ze szkoleniami dla 10 osób wychowanków rodzin zastępczych oraz 1 opiekuna - beneficjentów ostatecznych projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 172196 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134054 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 0-83 359 05 51, faks 0-83 359 08 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania wyjazdu integracyjnego połączonego ze szkoleniami dla 10 osób wychowanków rodzin zastępczych oraz 1 opiekuna - beneficjentów ostatecznych projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla wychowanków rodzin zastępczych - beneficjentów ostatecznych projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego połączonego z organizacją szkoleń: Pierwsza pomoc i Doradztwo psychospołeczne z zakresu psychodietetyki, wizerunku i motywacji. 1. Miejsce pobytu: miejscowość nadmorska 2. Termin realizacji zamówienia: lipiec 2011r. 3. Długość pobytu: 10 dni (w tym 9 noclegów) 4. Wyżywienie: pełne wyżywienie 3 posiłki (śniadanie, obiad, kolacja) plus catering podczas szkolenia (kawa, herbata, ciastka, zimne napoje, soki). 5. Zamawiający wymaga, aby ośrodek, w którym zamieszkają uczestnicy projektu posiadał: - pokoje 2-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym - w pokojach powinny się znajdować: łazienka z wc, czajnik, telewizor, akcesoria plażowe (leżak, parawan itp.) - obiekt, w którym będą przebywać uczestnicy powinien znajdować się w odległości do 500 m od plaży nadmorskiej, powinien być wyposażony w salę szkoleniową, jadalnię, pomieszczenia rekreacyjne, może posiadać wypożyczalnię rowerów i inne atrakcje. 6. Wymagania dotyczące szkoleń: A) Szkolenie: Pierwsza pomoc: B) Tematyka szkolenia powinna obejmować następujące zagadnienia: Ilość godzin szkolenia 12 godzin lekcyjnych po 45 min. Tematyka szkolenia powinna obejmować następujące zagadnienia: - Definicja pierwszej pomocy - bezpieczeństwo udzielającego pomocy i poszkodowanego - wzywanie pomocy - resuscytacja krążeniowo-oddechowa dzieci i dorosłych - pierwsza pomoc w nagłych przypadkach - pozycja bezpieczna ułożenia poszkodowanego - opatrywanie ran, złamań, krwotoków. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia części zajęć kursu na plaży (np. udzielania pierwszej pomocy topielcom, osobom z poparzeniem termicznym itp.). Wyposażenie szkolenia: min 2 fantomy, w pełni wyposażona apteczka PP, mile widziany pokaz obsługi defibrylatora) C) Szkolenie: Doradztwo psychospołeczne z zakresu psychodietetyki, wizerunku i motywacji Ilość godzin: 24 godz. lekcyjne po 45 min. Tematyka szkolenia powinna obejmować następujące zagadnienia: Psychodietetyka: -psychologia odżywiania się -zaburzenia odżywiania -choroby dietozależne -zdrowe odchudzanie Kreowanie wizerunku i motywacja: - mowa ciała - komunikacja interpersonalna - zasady kreowania wizerunku i motywacji - przełamywanie barier psychologicznych - panowanie nad emocjami 7. Miejscem przeprowadzenia obu szkoleń powinien być lokal, w którym uczestnicy szkolenia będą przebywać podczas wyjazdu integracyjnego wyposażony w salę szkoleniową spełniającą wymogi bhp i dostosowaną do ilości grupy. 8. Zajęcia na szkoleniach powinny odbywać się w godzinach od 8 do 20, maksymalnie 6 godzin dziennie, w tym również w soboty. 9. Wykonawca powinien wyposażyć uczestników w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia danego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy (opis materiałów, które otrzyma uczestnik powinien znaleźć się w ofercie. 10. Wykonawca jest zobowiązany: - prowadzić ewidencję obecności uczestników szkolenia i zobowiązany jest do informowania zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% nieobecności. -do ologowania materiałów szkoleniowych i oznaczenia miejsca szkoleń logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i nazwą projektu Szansa na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim. - do prowadzenia dziennika zajęć oraz do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu szkoleń. - do przygotowania list odbioru materiałów szkoleniowych, list odbioru zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz list odbioru cateringu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników wyjazdu integracyjnego w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie nadzorowała prawidłowość przebiegu pobytu uczestników projektu nad morzem w tym podczas szkoleń. 12. Rozliczenie według terminu płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy po dołączeniu kompletu dokumentów zgodnie z § 4 pkt. 11 wzoru umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL kserokopie imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników szkoleń, terminy realizacji zajęć i ilości godzin, harmonogramy, kserokopie dzienników zajęć, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń, list odbioru wymienionych w rozdziale III, pkt. 10 SIWZ. 13. Zapłata nastąpi po zakończeniu realizacji całego zamówienia w kwocie wskazanej w umowie, po otrzymaniu przez Zamawiającego środków unijnych. Z tytułu ewentualnego przedłużenia terminu płatności Wykonawca nie będzie naliczał odsetek. 14. Wykonawca ponadto powinien: - zapewnić min. 2 wycieczki w tym jedną autokarową podczas całego pobytu. - odpowiednią kadrę szkoleniową; - osobę monitorującą prawidłowość przebiegu szkolenia; - opłacić taksę klimatyczną za wszystkich uczestników wyjazdu. 15. Wykonawca ponosi pełnią odpowiedzialność za właściwą realizację usługi związanej z przebiegiem wyjazdu integracyjnego i realizacją szkoleń. 16. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, w których korzystać będą uczestnicy wyjazdu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy 17. Program szkoleń: Programy szkoleń muszą być opracowane zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Przyszły Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty programy szkoleń. W programach należy uwzględnić metody i techniki nauczania z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych przekazywanych uczestnikom kursu. 18. Harmonogram: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu szkoleń i pobytu uczestników na wyjeździe co najmniej na trzy dni przed dniem jego rozpoczęcia. 19. Ankieta ewaluacyjna: Ankieta powinna być przeprowadzona przed rozpoczęciem szkoleń i na ich zakończenie. Wykonawca jest obowiązany do przekazania zamawiającemu ww. ankiet ewaluacyjnych z każdego szkolenia według wytycznych Zamawiającego. 20. Koszt dojazdu uczestników szkoleń: Zamawiający zapewnia dojazd uczestników na pobyt integracyjny połączony ze szkoleniami w miejsce wskazane w umowie. Wykonawca zapewnia wyjazdy uczestników szkoleń na wycieczki. 21. Materiały dydaktyczne przekazywane na własność każdemu uczestnikowi kursu: Uczestnik kursów powinien otrzymać: książkę lub poradnik w wersji papierowej o tematyce ściśle powiązanej z daną tematyką szkoleń, notatnik, długopis, teczka lub segregator. 22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia podczas wyjazdu i szkoleń naszych beneficjentów z grupami z innych jednostek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa zorganizowania wyjazdu integracyjnego połączonego ze szkoleniami dla 10 osób wychowanków rodzin zastępczych oraz 1 opiekuna - beneficjentów ostatecznych projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ICN Centrum Kompetencji Tomasz Sobkowicz Ul. Związkowa 4 20-148 Lublin, Ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24909,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23203,95

  • Oferta z najniższą ceną: 23203,95 / Oferta z najwyższą ceną: 23203,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.