eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy E. Orzeszkowej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej w Ełku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Ełk: Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy E. Orzeszkowej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej w Ełku
Numer ogłoszenia: 172125 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139779 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy E. Orzeszkowej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej w Ełku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji p.n.: Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy E. Orzeszkowej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej w Ełku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt wykonawczy oraz przedmiary. W zakres prac do wykonania wchodzi: Branża sanitarna: 1. Wykonanie prac przygotowawczych na placu budowy; 2. Wykonanie projektu organizacji ruchu wraz z jego zaopiniowaniem i uzgodnieni em w odpowiednich instytucjach; 3. Budowa instalacji tymczasowej do ewentualnego przepompowywania ścieków deszczowych, w celu zabezpieczenia ulic oraz budynków przed zalaniem; 4. Przebudowa istniejących wpustów deszczowych wraz z likwidacją istn. przykanal ików 5. Wymiana studni betonowych ujętych w dokumentacji; 6. Renowacja istniejących studni betonowych; 7. Wykopy wąskoprzestrzenne oszalowane po trasie kanalizacji - w zakresie wymiany kolektorów; 8. Montaż przewodów grawitacyjnych kanalizacji deszczowej w raz z wykonaniem podsypki i obsypki; 9. Montaż przy udziale dźwigu elementów prefabrykowanych - studnie betonowe; 10. Zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem do odpowiednich parametrów - wymiana gruntu; 11. Przebudowanie kolizji na istniejącym uzbrojeniu zg odnie z dokumentacją projektową; 12. Renowacja kanałów deszczowych w zakresie zgodnym z projektem - rękaw CIPP metodą inwersji; 13. Wcinka do istniejącej studni kanalizacji deszczowej. 14. Dokumentowanie całego procesu oraz finalnej oceny jakości wykonania za pomocą kamerowania całego odcinka sieci deszczowej podlegającego renowacji i wymianie; 15. Badania laboratoryjne pobranych próbek wykonanego rękawa; 16. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Branża drogowa: 1. Wyfrezowanie pozostałego zakresu asfaltu w całej szerokości jezdni; 2. Regulacja istniejącego uzbrojenia w zakresie asfaltu (skrzynki zasuw, hydranty podz., włazy i in.); 3. Odtworzenie nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni - zgodnie z dok umentacją. Wykonawca powinien przeanalizować załączoną dokumentację projektową oraz przedmiary i przygotować ofertę cenową opartą o analizę własną. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu of ertowego opracowanego na podstawie analizy załączonego projektu. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych, które w całości składać się mają na cenę ofertową. Przedmiary robót zostały s porządzone tylko w celu zobrazowania ogólnego zakresu przewidzianych do wykonania robót budowlanych. Niedoszacowanie zakresu prac ujętych w niniejszej specyfikacji, dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach, nie stanowi podstawy do późniejszej zmiany ce ny kontraktu. Umowa jest ryczałtowa tj jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. 1. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH. Zamówieniem objęte jest wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie wykonawczym Kanalizacja deszczowa odc. od ul. A. Mickiewic za do ul. Armii Krajowej: 1. wymiana kolektora deszczowego fi 500mm i fi 400mm (beton i kamionka) na kanał o następujących parametrach: - kanał PVC DN500; około L=146mb, - studnia kanalizacji deszczowej - nowa DN1500 (dn5, dn6); =2szt, - studnia kanalizacj i deszczowej - wymiana DN1500 (D16, D17); =2szt, - studnia kanalizacji deszczowej - renowacja DN1500 (D18,D19, D20); =3szt, 2. renowacja bezwykopowa kolektora deszczowego fi 500mm (beton i kamionka) na kanał o następujących parametrach: - rękaw samonośny - wykładzina z rur z żywic poliestrowych utwardzanych na miejscu (CIPP); około L=117mb Prace te wiążą się z wykonaniem następujących czynności: wyczyszczenie urządzeniem wysokociśnieniowym (wraz z utylizacją usuniętego osadu), usunięcie za pomocą zautomatyz owanych urządzeń frezujących ewentualnych trudno usuwalnych osadów, kamerowanie dokumentujące stopień oczyszczenia, montaż prelinera uszczelniającego, montaż elastycznego rękawa samonośnego filcowego nasączonego termoutwardzalną żywicą poliestrową (CIPP) o odpowiedniej nośności, podgrzew wody w celu utwardzenia żywicy, diagnostyka efektów renowacji - kamerowanie, wycinka przykanalików oraz kinet w rękawie, pobór próbek wraz z wykonaniem badań laboratoryjnych; - studnia kanalizacji deszczowej - nowa DN1500 ( dn4); =1szt, - studnia kanalizacji deszczowej - renowacja DN1500 (D13, D14, D15, D21, D22, D23, D24); =7szt, Prace te wiążą się z wykonaniem następujących czynności: oczyszczenie (piaskowanie lub woda pod ciśnieniem >600bar), reprofilacja i wzmocnienie pod łoża, iniekcje uszczelniające, wypełnianie ubytków (szybkosprawne zaprawy wodoszczelne elastyczne), wyprofilowanie kinety, wymiana stopni złazowych i korony z włazem D400, nałożenie powłoki ochronnej w klasie XA1; 3. Odtworzenie nawierzchni bitumicznej - f rezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni i na całej długości sieci, - badania laboratoryjne zagęszczenia przed odtworzeniem konstrukcji i przed masą asfaltową w zakresie wykopów otwartych - wykonanie podbudowy z kruszywa o u warstwieniu zgodnym z dokumentacją w zakresie wykopów otwartych. - regulację wysokościową istniejącego uzbrojenia nawierzchniowego, - odtworzenie konstrukcji mas bitumicznych (beton asfaltowy grubości ok. 5 cm) zgodnie z dokumentacją, na całości jezdni w u l. Orzeszkowej. 4. Przykanaliki oraz kolizje - demontaż istniejących przykanalików deszczowych =5szt, - wymiana istniejących wpustów deszczowych (W2, W4, W5, W6, W7)=5szt, - przebudowa kolizji z uzbrojeniem wodociągowym =3szt, 5. Roboty towarzyszące - mont aż instalacji tymczasowej do przetłaczania ścieków deszczowych, - inspekcja TV całego procesu renowacji, - regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia w zakresie odtwarzanej nawierzchni, - organizacja ruchu (projekt, uzgodnienia, oznakowanie, kładki i i n.). Materiały z rozbiórki tj włazy na studniach istn., kraty wpustów oraz destrukt z frezowania, podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie działania i wydatki poboczne i nieprzewidziane oraz ryzyko każdego rodzaju, niezbędne do wybudowania, ukończenia i uruchomienia całości zadania. W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu oraz do wykonania i utrzymani a dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wyrys terenu przedstawiający aktualny sposób zagospodarowania i uzbrojenia terenu. W realiz acji można stosować materiały firm, które odpowiadają zakładanemu standardowi lub ten standard podwyższają. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie i odpowiednie certyfikaty i atesty jeżeli technologia tego wymaga, a przed ich wbudowaniem należy je przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego w ramach złożonej ofert y oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN. Wymagany minimalny okres gwarancji to: 36 miesięcy. W okresie dwóch tygodn i od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo - finansowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.25.21.24 - Przepompowywanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjne PRESS S.A., ul. piaskowa 7, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 549880,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 479700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 479700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 599284,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.