eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy E. Orzeszkowej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej w Ełku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Ełk: Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy E. Orzeszkowej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej w Ełku
Numer ogłoszenia: 139779 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy E. Orzeszkowej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji p.n.: Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy E. Orzeszkowej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej w Ełku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt wykonawczy oraz przedmiary. W zakres prac do wykonania wchodzi: Branża sanitarna: 1. Wykonanie prac przygotowawczych na placu budowy; 2. Wykonanie projektu organizacji ruchu wraz z jego zaopiniowaniem i uzgodnieniem w odpowiednich instytucjach; 3. Budowa instalacji tymczasowej do ewentualnego przepompowywania ścieków deszczowych, w celu zabezpieczenia ulic oraz budynków przed zalaniem; 4. Przebudowa istniejących wpustów deszczowych wraz z likwidacją istn. przykanalików 5. Wymiana studni betonowych ujętych w dokumentacji; 6. Renowacja istniejących studni betonowych; 7. Wykopy wąskoprzestrzenne oszalowane po trasie kanalizacji - w zakresie wymiany kolektorów; 8. Montaż przewodów grawitacyjnych kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem podsypki i obsypki; 9. Montaż przy udziale dźwigu elementów prefabrykowanych - studnie betonowe; 10. Zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem do odpowiednich parametrów - wymiana gruntu; 11. Przebudowanie kolizji na istniejącym uzbrojeniu zgodnie z dokumentacją projektową; 12. Renowacja kanałów deszczowych w zakresie zgodnym z projektem - rękaw CIPP metodą inwersji; 13. Wcinka do istniejącej studni kanalizacji deszczowej. 14. Dokumentowanie całego procesu oraz finalnej oceny jakości wykonania za pomocą kamerowania całego odcinka sieci deszczowej podlegającego renowacji i wymianie; 15. Badania laboratoryjne pobranych próbek wykonanego rękawa; 16. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Branża drogowa: 1. Wyfrezowanie pozostałego zakresu asfaltu w całej szerokości jezdni; 2. Regulacja istniejącego uzbrojenia w zakresie asfaltu (skrzynki zasuw, hydranty podz., włazy i in.); 3. Odtworzenie nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni - zgodnie z dokumentacją. Wykonawca powinien przeanalizować załączoną dokumentację projektową oraz przedmiary i przygotować ofertę cenową opartą o analizę własną. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie analizy załączonego projektu. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych, które w całości składać się mają na cenę ofertową. Przedmiary robót zostały sporządzone tylko w celu zobrazowania ogólnego zakresu przewidzianych do wykonania robót budowlanych. Niedoszacowanie zakresu prac ujętych w niniejszej specyfikacji, dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach, nie stanowi podstawy do późniejszej zmiany ceny kontraktu. Umowa jest ryczałtowa tj jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. 1. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH. Zamówieniem objęte jest wykonanie robót budowlanych określonych w projekcie wykonawczym Kanalizacja deszczowa odc. od ul. A. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej: 1. wymiana kolektora deszczowego fi 500mm i fi 400mm (beton i kamionka) na kanał o następujących parametrach: - kanał PVC DN500; około L=146mb, - studnia kanalizacji deszczowej - nowa DN1500 (dn5, dn6); =2szt, - studnia kanalizacji deszczowej - wymiana DN1500 (D16, D17); =2szt, - studnia kanalizacji deszczowej - renowacja DN1500 (D18,D19, D20); =3szt, 2. renowacja bezwykopowa kolektora deszczowego fi 500mm (beton i kamionka) na kanał o następujących parametrach: - rękaw samonośny - wykładzina z rur z żywic poliestrowych utwardzanych na miejscu (CIPP); około L=117mb Prace te wiążą się z wykonaniem następujących czynności: wyczyszczenie urządzeniem wysokociśnieniowym (wraz z utylizacją usuniętego osadu), usunięcie za pomocą zautomatyzowanych urządzeń frezujących ewentualnych trudno usuwalnych osadów, kamerowanie dokumentujące stopień oczyszczenia, montaż prelinera uszczelniającego, montaż elastycznego rękawa samonośnego filcowego nasączonego termoutwardzalną żywicą poliestrową (CIPP) o odpowiedniej nośności, podgrzew wody w celu utwardzenia żywicy, diagnostyka efektów renowacji - kamerowanie, wycinka przykanalików oraz kinet w rękawie, pobór próbek wraz z wykonaniem badań laboratoryjnych; - studnia kanalizacji deszczowej - nowa DN1500 (dn4); =1szt, - studnia kanalizacji deszczowej - renowacja DN1500 (D13, D14, D15, D21, D22, D23, D24); =7szt, Prace te wiążą się z wykonaniem następujących czynności: oczyszczenie (piaskowanie lub woda pod ciśnieniem >600bar), reprofilacja i wzmocnienie podłoża, iniekcje uszczelniające, wypełnianie ubytków (szybkosprawne zaprawy wodoszczelne elastyczne), wyprofilowanie kinety, wymiana stopni złazowych i korony z włazem D400, nałożenie powłoki ochronnej w klasie XA1; 3. Odtworzenie nawierzchni bitumicznej - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni i na całej długości sieci, - badania laboratoryjne zagęszczenia przed odtworzeniem konstrukcji i przed masą asfaltową w zakresie wykopów otwartych - wykonanie podbudowy z kruszywa o uwarstwieniu zgodnym z dokumentacją w zakresie wykopów otwartych. - regulację wysokościową istniejącego uzbrojenia nawierzchniowego, - odtworzenie konstrukcji mas bitumicznych (beton asfaltowy grubości ok. 5 cm) zgodnie z dokumentacją, na całości jezdni w ul. Orzeszkowej. 4. Przykanaliki oraz kolizje - demontaż istniejących przykanalików deszczowych =5szt, - wymiana istniejących wpustów deszczowych (W2, W4, W5, W6, W7)=5szt, - przebudowa kolizji z uzbrojeniem wodociągowym =3szt, 5. Roboty towarzyszące - montaż instalacji tymczasowej do przetłaczania ścieków deszczowych, - inspekcja TV całego procesu renowacji, - regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia w zakresie odtwarzanej nawierzchni, - organizacja ruchu (projekt, uzgodnienia, oznakowanie, kładki i in.). Materiały z rozbiórki tj włazy na studniach istn., kraty wpustów oraz destrukt z frezowania, podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie działania i wydatki poboczne i nieprzewidziane oraz ryzyko każdego rodzaju, niezbędne do wybudowania, ukończenia i uruchomienia całości zadania. W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wyrys terenu przedstawiający aktualny sposób zagospodarowania i uzbrojenia terenu. W realizacji można stosować materiały firm, które odpowiadają zakładanemu standardowi lub ten standard podwyższają. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie i odpowiednie certyfikaty i atesty jeżeli technologia tego wymaga, a przed ich wbudowaniem należy je przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego w ramach złożonej oferty oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN. Wymagany minimalny okres gwarancji to: 36 miesięcy. W okresie dwóch tygodni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo - finansowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.25.21.24 - Przepompowywanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej: - jednej roboty o wartości minimum 300 000 zł (brutto), polegającej na wykonaniu bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej o średnicy min.300mm, - jednej roboty o wartości minimum 300 000 zł (brutto), polegającej na budowie sieci kanalizacji deszczowej. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym : - osobę o uprawnieniach kierownika robót drogowych, - osobę o uprawnieniach kierownika robót sanitarnych, Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 400 000 zł. Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej: - jednej roboty o wartości minimum 300 000 zł (brutto), polegającej na wykonaniu bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej o średnicy min.300mm, - jednej roboty o wartości minimum 300 000 zł (brutto), polegającej na budowie sieci kanalizacji deszczowej. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego, b) w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej. 2. Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku: a) wydłużonego postępowania przetargowego, b) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa w pkt. 1, c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym, d) postojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, nie oznakowanych w projekcie i aktualnym wyrysie geodezyjnym, e) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy którejkolwiek ze stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.