eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w Nieczajnie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Oborniki: Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w Nieczajnie.
Numer ogłoszenia: 171912 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116538 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Obornicki Ośrodek Kultury, ul. Armii Poznań 18, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 2961424; 605 600 494, faks 61 2965249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w Nieczajnie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w Nieczajnie. Lokalizacja, stan zagospodarowania działki: Przedmiotowa inwestycja znajduje się na działce nr 24/1. Na działce zlokalizowany jest tylko remontowany budynek świetlicy oraz asfaltowa droga dojazdowa do budynku długości 40 [m]. Teren działki jest ogrodzony, wolny od pozostałej zabudowy i zadrzewienia. Teren działki jest ogrodzony, a różnica rzędnych dwóch przeciwległych boków granicy działki wynosi ponad 2,0 [m]. Przewiduje się wykonanie remontu infrastruktury zewnętrznej, tj. asfaltowej drogi dojazdowej i chodnika dojścia do budynku. Dodatkowo przewiduje się wykonanie utwardzonego terenu dla 10 miejsc postojowych oraz wykonanie wydzielonego placu zabaw wraz z jego oświetleniem. Przedmiotowa działka nie jest wpisana do rejestrów zabytków i nie podlega ochronie. Oddziaływanie inwestycji na środowisko tylko w granicach przedmiotowej działki. Działka nie znajduje się w granicach terenu szkód górniczych. Dane ogólne istniejącego obiektu: Istniejący obiekt to parterowy budynek użyteczności publicznej służący potrzebom kulturalno-oświatowym mieszkańcom wsi. W skład budynku wchodzą pomieszczenia: sala główna, blok higieniczno-sanitarny, blok kuchenny i kotłownia oraz wydzielone pomieszczenie dla wozu bojowego Ochotniczej Straży Pożarnej. Pomieszczenia sanitarne z uwagi na niedostosowanie do obowiązujących przepisów, wymagają przeprojektowania w ramach ścianek działowych i zasilania urządzeń sanitarnych instalacji wodno-kanalizacyjnej. Konstrukcję nośną budynku stanowią ściany murowane oraz oparte na nich drewniane kratownice, tworzące dwupołaciową geometrię dachu. Pokrycie wierzchnie dachu dwupołaciowego wykonano z eternitu falistego na łatach drewnianych. Ściany zewnętrzne z uwagi na niedostateczne właściwości termiczne przegrody, wymagają zwiększenia grubości warstwy izolacyjnej. Wierzchnie pokrycie dachu z uwagi na zawartość szkodliwego azbestu podlega całkowitemu usunięciu. Elementy wyposażenia wnętrz, warstwy wykończeniowe, stolarka zewnętrzna i wewnętrzna oraz elementy instalacji budowlanych są zużyte i zniszczone, przejawiają ślady długoczasowej eksploatacji - wymagają wymiany. Podstawowe parametry budynku: długość 27,1 [m], szerokość 12,2 [m], wysokość w kalenicy 7,1 [m], wysokość w okapie 4,1 [m] Zakres robót: Roboty przygotowawcze Przed rozpoczęciem robót podstawowych związanych z remontem budynku świetlicy wiejskiej, koniecznym będzie wykonanie następujących robót przygotowawczych: 1) wygrodzenie placu robót budowlanych na czas remontu; 2) czasowe ciągi komunikacyjne, dojazdy oraz stanowiska pracy sprzętu; 3) place składowe dla czasowego składowania dostaw materiałów budowlanych; 4) zabezpieczenie punktów poboru energii elektrycznej, zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzenia robót; 5) zabezpieczenie zasilania w wodę oraz odprowadzenie ścieków; 6) usunięcie istniejących elementów zabudowy w miejscach kolidujących z prowadzonymi robotami oraz odpowiednim przygotowaniem placu robót budowlanych. Roboty podstawowe Realizacja projektowanego remontu budynku świetlicy wiejskiej wymagać będzie wykonania następujących robót: Roboty demontażowe i rozbiórkowe 1) rozbiórka drewnianego podestu dla orkiestry; 2) rozbiórka ścianek działowych z cegły ceramicznej w pomieszczeniach sanitarnych oraz w pomieszczeniu kotłowni; 3) demontaż posadzki drewnianej wraz z usunięciem polepy; 4) skucie posadzki z płytek na zaprawie cementowej wraz z podłożem betonowym; 5) demontaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych elementów ścian zewnętrznych (np. kratki wentylacyjne, drzwiczki); 6) skucie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; 7) demontaż podsufitki z płyt pilśniowych stropu nad parterem wraz z zasypką; 8) demontaż rynien i rur spustowych oraz obróbek dachowych; 9) demontaż pokrycia dachu z eternitu falistego oraz jego utylizacja; 10) demontaż podbitki zewnętrznej dachu; 11) demontaż łat drewnianych więźby dachowej; 12) demontaż zadaszenia przed wejściem do budynku; 13) demontaż krat okiennnych ścian na ścianach zewnętrznych; 14) demontaż instalacji elektrycznej i odgromowej (wg branży elektrycznej); 15) demontaż bramy wjazdowej pomieszczenia samochodu strażackiego 3,0mx 2,7m. Roboty montażowe i ogólnobudowlane 1) wykonanie ścian działowych kotłowni, murowanych w cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej; 2) zamurowanie otworu okiennego w ścianie wewnętrznej pomiędzy kuchnią, a salą główną; 3) wykonane ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym wraz z warstwą wygłuszającą z wełny mineralnej - Ściany z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5mm w dwóch warstwach na ruszcie stalowym ocynkowanym mocowanym do posadzki i do elementów nośnych stropu. Przestrzeń między płytami wypełniona wełną mineralną. Ściany pomieszczeń higieniczno-sanitarnych pomiędzy pomieszczeniami 2 i 3, 2 i 4 oraz 3 i 4 z profili pionowych CW100x3, natomiast ściany wewnętrzne pomieszczeń sanitarnych z profili pionowych CW50x3. Przy otworach drzwiowych stosować profile wzmocnione. W pomieszczeniach mokrych stosować płytę gipsowo-kartonową (wodoodporną - zieloną - 4) zaimpregnowaną środkiem hydrofobowym). Pod dolny profil (na styku z posadzką) stosować taśmę izolacyjną. Styki płyt (wcześniej nakleić na nie taśmę lub siatkę wzmacniającą) oraz wgłębienia po wkrętach zaszpachlować gipsem. 5) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym w pomieszczeniach sanitarnych - Sufit podwieszany na wysokości 2,5m z płyt gips.-kart. gr. 12,5mm w jednej warstwie na ruszcie stalowym ocynkowanym mocowanym do drewnianej konstrukcji nośnej, za pośrednictwem zawiesi systemowych. 6) wykonanie posadzki z paneli podłogowych na podkładzie z płyt OSB, mocowanych do istniejących legarów - Klasa ścieralności paneli podłogowych - IV, kolor - drewnopodobny (ciemny). 7) wykonanie posadzki z płytek gresowych na zaprawie klejowej wraz z warstwami wyrównawczymi i izolacyjnymi - w pomieszczeniach, obwodowo, wykonać cokoły gresowe; 8) wykonanie w pomieszczeniach mokrych okładzin z płytek ceramicznych na wysokość do 2,0m; 9) wykonanie betonowej posadzki przemysłowej w pomieszczeniu straży pożarnej - posadzka w postaci przemysłowej płyty żelbetowej gr.16cm, wylewanej na warstwie poślizgowej z folii PE, wyłożonej na warstwie zagęszczonej podbudowy z piasków grubych/średnich gr.25cm; 10) montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej - Drzwi wewnętrzne w okleinie laminowanej na płycie drewnopochodnej w kolorze jasnoszarym. Drzwi do pomieszczeń mokrych i szatni wyposażone w tuleje wentylacyjne. Powierzchnia wentylacyjna min. 0,022 m2. Drzwi zaopatrzone w samozamykacz. Futryna stalowa, ocynkowana, malowana, z regulowaną ościeżnicą. Drzwi zewnętrzne, dwuskrzydłowe z PCV, kolor biały, wyposażone w zamki z wkładką patentową, blokady przeciwwyważeniowe i samozamykacze. Stolarka okienna zewnętrzna z PCV, kolor biały. Drzwi wewnętrzne do kotłowni, stalowe, odporności ogniowej EI60. Brama stalowa, dwuskrzydłowa, otwierana na zewnątrz, ocieplana - wg rozwiązania indywidualnego. Ramę skrzydła wykonać z kształtowników stalowych zamkniętych. Skrzydło wypełnić blachą stalową ocynkowaną, profilowaną - trapez T10, powlekaną poliestrem. Bramę ocieplić styropianem, a od wewnątrz ocieplenie wykończyć panelami PCV w kolorze białym. 11) montaż zadaszeń przed wejściem do budynku - rozwiązanie systemowe: łukowe daszki z poliwęglanu w kolorze brązowym (płyta komorowa dymna (brązowa), na profilach aluminiowych malowanych proszkowo na kolor brązowy, mocowanych do konstrukcji murowej budynku. Głębokość zadaszenia, w rzucie poziomym 1,0m, szerokość zadaszenia 1,8m. Wysokość łuku 0,75m 12) montaż krat okiennych na ścianach zewnętrznych; 13) uzupełnienie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach - przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą, oczyszczenie mechaniczne. W przypadku stwierdzenia, w trakcie wykonywania prac budowlanych, spękań ścian zewnętrznych budynku, wykonać uzupełnienia szczelin systemowym rozwiązaniem, tj. zaprawą naprawczą o szczególnych właściwościach niskoskurczowych. 14) wykonanie warstw izolacyjnych z płyt styropianowych ścian zewnętrznych budynku wraz z tynkami zewnętrznymi i malowaniem farbami silikonowymi - Warstwę izolacji termicznej stanowi styropian ekspandowany samogasnący PSE - FS15 gr.10[cm] na zaprawie klejowej. Tynk zewnętrzny cienkowarstwowy (mineralny lub akrylowy) wykonać wg typowego rozwiązania systemowego. Płyty styropianowe należy wykończyć materiałami uzupełniającymi tj. kołki rozporowe, podkładki wyrównujące pod profile cokołowe, złącza profili cokołowych, profile cokołowe, profile narożnikowe, profile przyościeżnicowe, taśmy i masy uszczelniające. Powierzchnie ościeży okiennych i drzwiowych ocieplać pasami styropianu o grubości nie mniejszej niż 3,0[cm]. Styropian ocieplający ościeża powinien dokładnie przylegać do płyt styropianowych ocieplających ścianę. 15) impregnacja kratownic drewnianych metodą malowania po uprzednim oczyszczeniu konstrukcji szczotkami stalowymi - drewniane elementy dachu należy zabezpieczyć środkami przeciwgrzybicznymi i ognioochronnymi do klasy odporności ogniowej NRO. W przypadku stwierdzenia, w trakcie wykonywania prac budowlanych, złego stanu technicznego elementów drewnianej konstrukcji nośnej, należy przewidzieć możliwość lokalnego wzmocnienia lub częściowej wymiany konstrukcji drewnianej. 16) przemurowanie kominów murowych cegłą klinkierową; 17) wykonanie pokrycia dachu blachą powlekaną dachówkową wraz z łatami drewnianymi; 18) wykonanie warstw izolacyjnych dachu; 19) wykonanie warstw izolacyjnych ścian fundamentowych od strony zewnętrznej budynku - izolacje przeciwwilgociowe pionowe, wykonywane na zimno, powłokami asfaltowymi. W przypadku stwierdzenia, w trakcie wykonywania prac budowlanych, spękań ścian fundamentowych, ław fundamentowych budynku, wykonać wzmocnienia podłoża gruntowego pod ławą fundamentową w postaci podbicia mieszanką betonową. Prace należy wykonywać odcinkowo, wykopami o szerokości max 1,0m. 20) prace naprawcze dojścia i dojazdu do budynku oraz utwardzenia powierzchniowego przyległego terenu - wykonanie parkingu na 10 miejsc postojowych, warstwa wierzchnia z betonowych płyt ażurowych; 21) wykonanie placu zabaw wraz przygotowaniem terenu, wykonaniem ogrodzenia oraz montażu wyposażenia placu zabaw i oświetlenia - urządzenie przeznaczone dla grupy wiekowej 3-12 lat: mały zestaw ze zjeżdżalnią, huśtawka pojedyńcza i wagowa, piaskownica, bujak, 2-ławeczki, kosz na śmieci; 22) wykonanie drewnianego podestu dla orkiestry w miejscu demontowanego; 23) wykonanie boiska do piłki z montażem bramek i koszy; 24) wykonać wymiany wyposażenia kuchni: osprzęt, szafki stojące i wiszące, stoły. Roboty związane z likwidacją placu robót budowlanych 1) zdemontować czasowe wygrodzenia oraz znaki i tablice ostrzegawcze; 2) zdemontować czasowe elementy zagospodarowania placu np. przewoźne pomieszczenia zapleczowe (kontenery), stanowiska pracy sprzętu, czasowe drogi dojazdowe i montażowe, place utwardzone płytami drogowymi itp.; 3) odtworzyć elementy dróg, placów, chodników, itp., które w czasie prowadzenia robót zostały uszkodzone lub zniszczone; 4) odtworzyć i zrekultywować teren po placu budowy i zapleczu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot umowy dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTM Artur Musiał, ul. Armii Krajowej 3/15, 64-600 Oborniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 842670,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 575225,49

  • Oferta z najniższą ceną: 575225,49 / Oferta z najwyższą ceną: 575225,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.