eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w Nieczajnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Oborniki: Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w Nieczajnie.
Numer ogłoszenia: 116538 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Obornicki Ośrodek Kultury , ul. Armii Poznań 18, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 2961424; 605 600 494, faks 61 2965249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ook.oborniki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w Nieczajnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja, stan zagospodarowania działki: Przedmiotowa inwestycja znajduje się na działce nr 24/1. Na działce zlokalizowany jest tylko remontowany budynek świetlicy oraz asfaltowa droga dojazdowa do budynku długości 40 [m]. Teren działki jest ogrodzony, wolny od pozostałej zabudowy i zadrzewienia. Teren działki jest ogrodzony, a różnica rzędnych dwóch przeciwległych boków granicy działki wynosi ponad 2,0 [m]. Przewiduje się wykonanie remontu infrastruktury zewnętrznej, tj. asfaltowej drogi dojazdowej i chodnika dojścia do budynku. Dodatkowo przewiduje się wykonanie utwardzonego terenu dla 10 miejsc postojowych oraz wykonanie wydzielonego placu zabaw wraz z jego oświetleniem. Przedmiotowa działka nie jest wpisana do rejestrów zabytków i nie podlega ochronie. Oddziaływanie inwestycji na środowisko tylko w granicach przedmiotowej działki. Działka nie znajduje się w granicach terenu szkód górniczych. Dane ogólne istniejącego obiektu: Istniejący obiekt to parterowy budynek użyteczności publicznej służący potrzebom kulturalno-oświatowym mieszkańcom wsi. W skład budynku wchodzą pomieszczenia: sala główna, blok higieniczno-sanitarny, blok kuchenny i kotłownia oraz wydzielone pomieszczenie dla wozu bojowego Ochotniczej Straży Pożarnej. Pomieszczenia sanitarne z uwagi na niedostosowanie do obowiązujących przepisów, wymagają przeprojektowania w ramach ścianek działowych i zasilania urządzeń sanitarnych instalacji wodno-kanalizacyjnej. Konstrukcję nośną budynku stanowią ściany murowane oraz oparte na nich drewniane kratownice, tworzące dwupołaciową geometrię dachu. Pokrycie wierzchnie dachu dwupołaciowego wykonano z eternitu falistego na łatach drewnianych. Ściany zewnętrzne z uwagi na niedostateczne właściwości termiczne przegrody, wymagają zwiększenia grubości warstwy izolacyjnej. Wierzchnie pokrycie dachu z uwagi na zawartość szkodliwego azbestu podlega całkowitemu usunięciu. Elementy wyposażenia wnętrz, warstwy wykończeniowe, stolarka zewnętrzna i wewnętrzna oraz elementy instalacji budowlanych są zużyte i zniszczone, przejawiają ślady długoczasowej eksploatacji - wymagają wymiany. Podstawowe parametry budynku: długość 27,1 [m], szerokość 12,2 [m], wysokość w kalenicy 7,1 [m], wysokość w okapie 4,1 [m] Zakres robót: Roboty przygotowawcze Przed rozpoczęciem robót podstawowych związanych z remontem budynku świetlicy wiejskiej, koniecznym będzie wykonanie następujących robót przygotowawczych: 1) wygrodzenie placu robót budowlanych na czas remontu; 2) czasowe ciągi komunikacyjne, dojazdy oraz stanowiska pracy sprzętu; 3) place składowe dla czasowego składowania dostaw materiałów budowlanych; 4) zabezpieczenie punktów poboru energii elektrycznej, zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzenia robót; 5) zabezpieczenie zasilania w wodę oraz odprowadzenie ścieków; 6) usunięcie istniejących elementów zabudowy w miejscach kolidujących z prowadzonymi robotami oraz odpowiednim przygotowaniem placu robót budowlanych. Roboty podstawowe Realizacja projektowanego remontu budynku świetlicy wiejskiej wymagać będzie wykonania następujących robót: Roboty demontażowe i rozbiórkowe 1) rozbiórka drewnianego podestu dla orkiestry; 2) rozbiórka ścianek działowych z cegły ceramicznej w pomieszczeniach sanitarnych oraz w pomieszczeniu kotłowni; 3) demontaż posadzki drewnianej wraz z usunięciem polepy; 4) skucie posadzki z płytek na zaprawie cementowej wraz z podłożem betonowym; 5) demontaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych elementów ścian zewnętrznych (np. kratki wentylacyjne, drzwiczki); 6) skucie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; 7) demontaż podsufitki z płyt pilśniowych stropu nad parterem wraz z zasypką; 8) demontaż rynien i rur spustowych oraz obróbek dachowych; 9) demontaż pokrycia dachu z eternitu falistego oraz jego utylizacja; 10) demontaż podbitki zewnętrznej dachu; 11) demontaż łat drewnianych więźby dachowej; 12) demontaż zadaszenia przed wejściem do budynku; 13) demontaż krat okiennnych ścian na ścianach zewnętrznych; 14) demontaż instalacji elektrycznej i odgromowej (wg branży elektrycznej); 15) demontaż bramy wjazdowej pomieszczenia samochodu strażackiego 3,0mx 2,7m. Roboty montażowe i ogólnobudowlane 1) wykonanie ścian działowych kotłowni, murowanych w cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej; 2) zamurowanie otworu okiennego w ścianie wewnętrznej pomiędzy kuchnią, a salą główną; 3) wykonane ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym wraz z warstwą wygłuszającą z wełny mineralnej - Ściany z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5mm w dwóch warstwach na ruszcie stalowym ocynkowanym mocowanym do posadzki i do elementów nośnych stropu. Przestrzeń między płytami wypełniona wełną mineralną. Ściany pomieszczeń higieniczno-sanitarnych pomiędzy pomieszczeniami 2 i 3, 2 i 4 oraz 3 i 4 z profili pionowych CW100x3, natomiast ściany wewnętrzne pomieszczeń sanitarnych z profili pionowych CW50x3. Przy otworach drzwiowych stosować profile wzmocnione. W pomieszczeniach mokrych stosować płytę gipsowo-kartonową (wodoodporną - zieloną - 4) zaimpregnowaną środkiem hydrofobowym). Pod dolny profil (na styku z posadzką) stosować taśmę izolacyjną. Styki płyt (wcześniej nakleić na nie taśmę lub siatkę wzmacniającą) oraz wgłębienia po wkrętach zaszpachlować gipsem. 5) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym w pomieszczeniach sanitarnych - Sufit podwieszany na wysokości 2,5m z płyt gips.-kart. gr. 12,5mm w jednej warstwie na ruszcie stalowym ocynkowanym mocowanym do drewnianej konstrukcji nośnej, za pośrednictwem zawiesi systemowych. 6) wykonanie posadzki z paneli podłogowych na podkładzie z płyt OSB, mocowanych do istniejących legarów - Klasa ścieralności paneli podłogowych - IV, kolor - drewnopodobny (ciemny). 7) wykonanie posadzki z płytek gresowych na zaprawie klejowej wraz z warstwami wyrównawczymi i izolacyjnymi - w pomieszczeniach, obwodowo, wykonać cokoły gresowe; 8) wykonanie w pomieszczeniach mokrych okładzin z płytek ceramicznych na wysokość do 2,0m; 9) wykonanie betonowej posadzki przemysłowej w pomieszczeniu straży pożarnej - posadzka w postaci przemysłowej płyty żelbetowej gr.16cm, wylewanej na warstwie poślizgowej z folii PE, wyłożonej na warstwie zagęszczonej podbudowy z piasków grubych/średnich gr.25cm; 10) montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej - Drzwi wewnętrzne w okleinie laminowanej na płycie drewnopochodnej w kolorze jasnoszarym. Drzwi do pomieszczeń mokrych i szatni wyposażone w tuleje wentylacyjne. Powierzchnia wentylacyjna min. 0,022 m2. Drzwi zaopatrzone w samozamykacz. Futryna stalowa, ocynkowana, malowana, z regulowaną ościeżnicą. Drzwi zewnętrzne, dwuskrzydłowe z PCV, kolor biały, wyposażone w zamki z wkładką patentową, blokady przeciwwyważeniowe i samozamykacze. Stolarka okienna zewnętrzna z PCV, kolor biały. Drzwi wewnętrzne do kotłowni, stalowe, odporności ogniowej EI60. Brama stalowa, dwuskrzydłowa, otwierana na zewnątrz, ocieplana - wg rozwiązania indywidualnego. Ramę skrzydła wykonać z kształtowników stalowych zamkniętych. Skrzydło wypełnić blachą stalową ocynkowaną, profilowaną - trapez T10, powlekaną poliestrem. Bramę ocieplić styropianem, a od wewnątrz ocieplenie wykończyć panelami PCV w kolorze białym. 11) montaż zadaszeń przed wejściem do budynku - rozwiązanie systemowe: łukowe daszki z poliwęglanu w kolorze brązowym (płyta komorowa dymna (brązowa), na profilach aluminiowych malowanych proszkowo na kolor brązowy, mocowanych do konstrukcji murowej budynku. Głębokość zadaszenia, w rzucie poziomym 1,0m, szerokość zadaszenia 1,8m. Wysokość łuku 0,75m 12) montaż krat okiennych na ścianach zewnętrznych; 13) uzupełnienie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach - przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą, oczyszczenie mechaniczne. W przypadku stwierdzenia, w trakcie wykonywania prac budowlanych, spękań ścian zewnętrznych budynku, wykonać uzupełnienia szczelin systemowym rozwiązaniem, tj. zaprawą naprawczą o szczególnych właściwościach niskoskurczowych. 14) wykonanie warstw izolacyjnych z płyt styropianowych ścian zewnętrznych budynku wraz z tynkami zewnętrznymi i malowaniem farbami silikonowymi - Warstwę izolacji termicznej stanowi styropian ekspandowany samogasnący PSE - FS15 gr.10[cm] na zaprawie klejowej. Tynk zewnętrzny cienkowarstwowy (mineralny lub akrylowy) wykonać wg typowego rozwiązania systemowego. Płyty styropianowe należy wykończyć materiałami uzupełniającymi tj. kołki rozporowe, podkładki wyrównujące pod profile cokołowe, złącza profili cokołowych, profile cokołowe, profile narożnikowe, profile przyościeżnicowe, taśmy i masy uszczelniające. Powierzchnie ościeży okiennych i drzwiowych ocieplać pasami styropianu o grubości nie mniejszej niż 3,0[cm]. Styropian ocieplający ościeża powinien dokładnie przylegać do płyt styropianowych ocieplających ścianę. 15) impregnacja kratownic drewnianych metodą malowania po uprzednim oczyszczeniu konstrukcji szczotkami stalowymi - drewniane elementy dachu należy zabezpieczyć środkami przeciwgrzybicznymi i ognioochronnymi do klasy odporności ogniowej NRO. W przypadku stwierdzenia, w trakcie wykonywania prac budowlanych, złego stanu technicznego elementów drewnianej konstrukcji nośnej, należy przewidzieć możliwość lokalnego wzmocnienia lub częściowej wymiany konstrukcji drewnianej. 16) przemurowanie kominów murowych cegłą klinkierową; 17) wykonanie pokrycia dachu blachą powlekaną dachówkową wraz z łatami drewnianymi; 18) wykonanie warstw izolacyjnych dachu; 19) wykonanie warstw izolacyjnych ścian fundamentowych od strony zewnętrznej budynku - izolacje przeciwwilgociowe pionowe, wykonywane na zimno, powłokami asfaltowymi. W przypadku stwierdzenia, w trakcie wykonywania prac budowlanych, spękań ścian fundamentowych, ław fundamentowych budynku, wykonać wzmocnienia podłoża gruntowego pod ławą fundamentową w postaci podbicia mieszanką betonową. Prace należy wykonywać odcinkowo, wykopami o szerokości max 1,0m. 20) prace naprawcze dojścia i dojazdu do budynku oraz utwardzenia powierzchniowego przyległego terenu - wykonanie parkingu na 10 miejsc postojowych, warstwa wierzchnia z betonowych płyt ażurowych; 21) wykonanie placu zabaw wraz przygotowaniem terenu, wykonaniem ogrodzenia oraz montażu wyposażenia placu zabaw i oświetlenia - urządzenie przeznaczone dla grupy wiekowej 3-12 lat: mały zestaw ze zjeżdżalnią, huśtawka pojedyńcza i wagowa, piaskownica, bujak, 2-ławeczki, kosz na śmieci; 22) wykonanie drewnianego podestu dla orkiestry w miejscu demontowanego; 23) wykonanie boiska do piłki z montażem bramek i koszy; 24) wykonać wymiany wyposażenia kuchni: osprzęt, szafki stojące i wiszące, stoły. Roboty związane z likwidacją placu robót budowlanych 1) zdemontować czasowe wygrodzenia oraz znaki i tablice ostrzegawcze; 2) zdemontować czasowe elementy zagospodarowania placu np. przewoźne pomieszczenia zapleczowe (kontenery), stanowiska pracy sprzętu, czasowe drogi dojazdowe i montażowe, place utwardzone płytami drogowymi itp.; 3) odtworzyć elementy dróg, placów, chodników, itp., które w czasie prowadzenia robót zostały uszkodzone lub zniszczone; 4) odtworzyć i zrekultywować teren po placu budowy i zapleczu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, 2) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 1) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, 2) zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy zamówienia, których przedmiotem była przebudowa/budowa/remont budynku o wartości każdej z robót co najmniej 700.000,00 zł netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Kierownik Budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych); b) Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). c) Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). Zamawiający nie dopuszcza łączenia (pełnienia) funkcji, o których mowa w niniejszym punkcie przez jedną osobę. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Wszystkie wymienione powyżej osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ponadto przedkłada: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń lub wyposażenia, 3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany terminów określonych w § 6 umowy, 5) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, dostaw i usług, 6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT), 7) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 8) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany - jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt 1-6 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiany obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 8) zaistnienie nieprzewidzialnych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) wykonanie robót dodatkowych koniecznych do wykonania przedmiotu niniejszej umowy, 10) siła wyższa. 7. Podstawę obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3 w związku z pkt 6 stanowi kosztorys opracowany na podstawie cen jednostkowych oraz danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych przez Wykonawcę do sporządzenia oferty zamówienia podstawowego, ale nie większych niż ostatnie aktualne średnie ceny publikowane w SEKOCENBUD. 8. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-6 wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ook.oborniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Obornicki Ośrodek Kultury ul. Armii Poznań 18 64-600 Oborniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 13:30, miejsce: siedziba Zamawiającego-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie finansowane będzie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.