eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sprzedaż, dostarczenie i montaż klimatyzatorów w 20 pomieszczeniach Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Łódź: Sprzedaż, dostarczenie i montaż klimatyzatorów w 20 pomieszczeniach Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer ogłoszenia: 171803 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o. , ul. Sanitariuszek 66, 93-469 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6404776, faks (042) 640 47 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż, dostarczenie i montaż klimatyzatorów w 20 pomieszczeniach Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż, montaż klimatyzatorów w 20 pomieszczeniach Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i dostarczenie do Łodzi, ul. Sanitariuszek nr 70/72. Zakres zamówienia: Klimatyzatory typu split jednego producenta do 5 kW. Klimatyzatory typu podsufitowego jednego producenta od 7 kW. Moc chłodnicza klimatyzatorów została ustalona i podana w Załączniku do Formularza Ofertowego (kolumna 4). W każdym pomieszczeniu dopuszcza się zamontowanie jednego klimatyzatora. Wytyczne montażu: Długość instalacji chłodniczej około 10 mb. Długość instalacji zasilającej do tablic rozdzielczych około 10 mb. Instalacje chłodnicze i zasilania prowadzić w korytkach maskujących. Zabezpieczenie urządzeń różnicowo- prądowe. Temperatura pracy przy chłodzeniu -15 do +50 st. C. Szczegółowy wykaz i ilość klimatyzatorów określa Załącznik do Formularza Ofertowego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. Konieczność udzielenia zamówień uzupełniających polegać będzie na ewentualnym rozszerzeniu dostawy - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości 2 500,00 zł. Wadium należy wnieść do godz.9,00 dnia 15.12.2015r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski nr: 23 1050 1461 1000 0024 1570 2741, IBAN: PL23105014611000002415702741 , SWIFT: ING Bank Śląski: INGBPLPW z dopiskiem: Wadium dot. przetargu na sprzedaż i montaż klimatyzatorów. Wadium musi znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu - musi być wystawione bezwarunkowo, z uwzględnieniem art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy z 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy. Wadium może wnieść tylko Wykonawca (składający ofertę). Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania z ofertą (z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 2 i ust. 3 ustawy. W przypadku wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu ważności wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1. Wykonawcy składają: wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się realizacją głównych dostaw. Za główne dostawy Zamawiający uznaje realizację: dostaw i montażu klimatyzatorów dla minimum dwóch różnych podmiotów, o wartości przekraczającej 100 000,00 zł netto każda, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane. Na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty: wykaz zamówień - według Załącznika nr 3 Specyfikacji oraz dowody (poświadczenia) potwierdzające że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia D i E instalacji energetycznych bez ograniczeń (co najmniej 2 osoby). Na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty: wykaz osób - według Załącznika nr 4 Specyfikacji oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (świadectwa kwalifikacji D i E instalacji energetycznych - według Załącznika nr 5 Specyfikacji (Oświadczenie dot. uprawnień).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić oświadczenia dotyczące posiadania przez Wykonawcę: dokumentu gwarancyjnego (Certyfikatu autoryzacji), wystawionego przez producenta klimatyzatorów, potwierdzającego autoryzację w zakresie montażu i serwisu oraz zielonej karty serwisanta urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych. Na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty Oświadczenia - zgodnie z Załącznikami nr: 10 i 11 do Specyfikacji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Ofertowy, Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem: nazwy firm podwykonawców, wartości lub % udziałem prac powierzonych podwykonawcom - wg Załącznik nr 8 do Specyfikacji. Jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; Dot.podmiotów udostępniających zasoby oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itp.), Lub w przypadku nie korzystania z podmiotów udostępniających zasoby lub nie złożenia oferty wspólnie wpisać: nie dotyczy, Dot. podmiotów udostępniających zasoby: Wypełnioną i podpisaną Tabelę zawierającą: nazwy firm podmiotów udostępniających zasób; opis zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, podanie wartości lub % części (proporcji) zobowiązania podmiotu trzeciego wg Załącznik nr 9 do Specyfikacji (Tabela - Dane podmiotów udostępniających zasoby) Lub w przypadku nie korzystania z podmiotów udostępniających zasoby wpisać: nie dotyczy, Dokumenty podmiotów udostępniających zasoby oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy (oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1) - wg Załącznika nr 2 do Specyfikacji Lub w przypadku nie korzystania z podmiotów udostępniających zasoby lub nie złożenia oferty wspólnie wpisać: nie dotyczy, Dokumenty podmiotów udostępniających zasoby oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wypełnione i podpisane Oświadczenie (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 - wg Załącznika nr 6 do Specyfikacji Lub w przypadku nie korzystania z podmiotów udostępniających zasoby lub nie złożenia oferty wspólnie wpisać: nie dotyczy, Dokumenty podmiotów udostępniających zasoby oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Lub w przypadku nie korzystania z podmiotów udostępniających zasoby lub nie złożenia oferty wspólnie wpisać: nie dotyczy, Dokumenty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Listę podmiotów (nazwę podmiotów oraz ich siedziby) należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. poz. 331 z późn.zm.), którzy złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do Specyfikacji) lub podpisaną Informację (Oświadczenie) Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do Specyfikacji, Podpisane Oświadczenie dot. posiadania przez Wykonawcę dokumentu gwarancyjnego (Certyfikatu autoryzacji), wystawionego przez producenta klimatyzatorów, potwierdzającego autoryzację w zakresie montażu i serwisu - wg Załącznika nr 10 do Specyfikacji, Podpisane Oświadczenie dot. posiadania przez Wykonawcę zielonej karty serwisanta urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych - wg Załącznika nr 11 do Specyfikacji, Dokument świadczący o bezwarunkowym wniesieniu wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu - należy załączyć oryginał bezwarunkowego dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. Oryginał pełnomocnictwa, jeśli oferta wraz z załącznikami została podpisana nie przez członków władz wykonawcy (jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie), Oryginał pełnomocnictwa, do reprezentowania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli - oferta została złożona wspólnie (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu), Wzór podpisu osoby uprawnionej do podpisania oferty i wszystkich złożonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość, w drodze negocjacji, zmian zawartej umowy w następujących przypadkach:o obiektywnym charakterze (np. przekształcenie Firm Wykonawcy, Zamawiającego, zmiany przepisów, innych przypadków nie mających istotnego wpływu na przedmiot zamówienia); zmiana terminu realizacji umowy wynikająca z nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (np. brak możliwości przekazania frontu prac) lub z sytuacji nieprzewidzianych jak np. warunków atmosferycznych, klęski żywiołowej, siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne nie posiadające swojego źródła wewnątrz Firm stron, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane i niemożliwe do zapobieżenia); korzystnych dla Zamawiającego (np. zmiana terminu realizacji umowy, dłuższego okres gwarancji, zmiana rozliczenia); zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy nie wskazanego w postępowaniu. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Każda zmiana musi być wprowadzona aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Spółka z o.o. ul. Sanitariuszek nr 66 93-469 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Spółka z o.o. ul. Sanitariuszek nr 70/72 93-469 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenie za realizację umowy nastąpi jedną fakturą, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.