eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Lublin: Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej.
Numer ogłoszenia: 171720 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie , al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 29 00, faks 81 466 29 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej. 2.Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie przedmiotu zamówienia wg podanego podziału: 3.1. Część I obejmuje: 3.1.1. Wykonanie i dostarczenie plakatów, druków urzędowych i wizytówek. 3.2. Część II obejmuje: 3.2.1. Wykonanie i dostarczenie naklejek. 3.3. Część III obejmuje: 3.3.1.Przygotowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych. 3.4. Część IV obejmuje: 3.4.1.Przygotowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych. 3.5.Część V obejmuje: 3.5.1. Organizacja wystawy plenerowej. 3.6. Część VI obejmuje: 3.6.1. Dostawa systemu wystawienniczego. 3. Część IV, część V i część VI realizowane są w ramach promocji projektu pn. Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu. Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego. Projekt Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie, o którym mowa powyżej zakłada inwestycje w: 1. Infrastrukturę -budowa trakcji trolejbusowej - w tym budowa nowych tras dwukierunkowej trakcji trolejbusowej o długości 25 km, budowa nowych tras jednokierunkowej trakcji trolejbusowej o długości 1,4 km, rozbudowa układu zasilania oraz budowa dziewięciu nowych podstacji zasilających, -budowa/modernizacja ulic i skrzyżowań na których zostaną ustanowione priorytety dla pojazdów komunikacji publicznej oraz zostanie poprowadzona komunikacja trolejbusowa, -budowa zajezdni trolejbusowej przy ul. Grygowej/Pancerniaków 2. Tabor -zakup 70 nowoczesnych trolejbusów z dodatkowym autonomicznym układem jazdy awaryjnej, -zakup 100 nowoczesnych autobusów spełniających normę emisji spalin EURO 5 oraz EEV, -zakup 3 wozów technicznych, 3. Zarządzanie ruchem -budowa systemu zarządzania ruchem, -budowa systemu zarządzania transportem publicznym W wyniku realizacji projektu, podniesie się atrakcyjność systemu transportu publicznego w Lublinie. Zużyty i przestarzały tabor zostanie zastąpiony przez nowoczesny, komfortowy i proekologiczny spełniający obowiązujące normy emisji spalin EURO i EEV, co przyczyni się do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń oraz hałasu. Wymieniony tabor będzie odpowiadał na potrzeby wszystkich grup użytkowników, w tym osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Część skrzyżowań i ulic, która jest dzisiaj nieprzystosowana do poprowadzenia przez nie komunikacji trolejbusowej, zostanie przebudowana do wymaganych parametrów. Na potrzeby obsługi nowoczesnych trolejbusów, powstanie nowa zajezdnia trolejbusowa. W ramach projektu zostanie wprowadzony System Zarządzania Ruchem, który pozwoli na upłynnienie ruchu w skali miasta, a tym samym spowoduje ograniczenie emisji spalin. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla: 4.1. części I stanowi Załącznik nr 5a do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6a, 4.2. części II stanowi Załącznik nr 5b do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6b, 4.3. części III stanowi Załącznik nr 5c do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6c, 4.4. części IV stanowi Załącznik nr 5d do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6d, 4.5. części V stanowi Załącznik nr 5e do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6e, 4.6. części VI stanowi Załącznik nr 5f do do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6f..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9, 22.90.00.00-9, 79.95.60.00-0, 39.13.30.00-3, 66.51.50.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. 1. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty ( wg Załącznika nr : 1a dla części I, 1b dla części II, 1c dla części III, 1d dla części IV, 1e dla części V, 1f dla części VI) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych 6. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 4 i 5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2008 roku Nr 189, poz. 1158 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany zawiera zawiera Załącznik nr: 6a dla części I, 6b dla części II, 6c dla części III, 6d dla części IV, 6e dla części V, 6f dla części VI do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzory umów dla poszczególnych części.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, sekretariat pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część IV, część V i część VI realizowane są w ramach promocji projektu pn. Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu. Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego. Projekt Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie i dostarczenie plakatów, druków urzędowych i wizytówek 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi Załącznik nr 5a do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6a..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.82.20.00-8, 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie i dostarczenie naklejek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi Załącznik nr 5b do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6b..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III stanowi Załącznik nr 5c do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6c.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV stanowi Załącznik nr 5d do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6d..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja wystawy plenerowej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V stanowi Załącznik nr 5e do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6e.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.95.60.00-0, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Druk i dostawa materiałów poligraficznych, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i systemu wystawienniczego oraz zorganizowanie wystawy plenerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa systemu wystawienniczego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI stanowi Załącznik nr 5f do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy nr 6f..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.