eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO CMKP W WARSZAWIE (nr sprawyZP- 3/13)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Warszawa: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO CMKP W WARSZAWIE (nr sprawy: ZP- 3/13)
Numer ogłoszenia: 17156 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505838 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO CMKP W WARSZAWIE (nr sprawy: ZP- 3/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do CMKP w Warszawie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.19.21.13-6 Wkłady drukujące, 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe. 5.W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych, wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, w pozycjach: 11 -144, 146-194 Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy produktów fabrycznie nowych i opakowanych hermetycznie, w sposób chroniący kasetę z tonerem/tuszem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne), nieużywanych, wolnych od wad, nie regenerowanych, nie podanych procesowi ponownego napełniania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Kaseta oraz opakowanie z tonerem/tuszem muszą być wyposażone w zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy toner/tusz był już otwierany/używany; 2)dostawy produktów, których wszystkie elementy nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, pochodzących z bieżącej produkcji, wytworzonych seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 (potwierdzającą, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami jakościowymi) oraz ISO 14001 (pozwalającą zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska) lub normami równoważnymi; 3)dostawy produktów zawierających etykietę z numerem katalogowym i terminem ważności; 4)dostawy produktów kompatybilnych z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, w tym odpowiadającym kolorystyce materiału oznaczonego symbolem producenta sprzętu; 5)dostawy produktów opatrzonych etykietą ze znakiem firmowym ich producenta, wraz z listą modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz informacją o terminie ważności; 6)zagwarantowania jakości wydruku tzn. polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowym nasyceniu barw na całym wydruku, braku szarych/kolorowych smug na papierze w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli w miejscach niezadrukowanych); 7)zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania, w przypadku gdy usterka sprzętu zostanie wywołana przez materiał eksploatacyjny dostarczony przez Wykonawcę; 8)dostawy produktów posiadających min. 12 miesięcy gwarancji od momentu dostawy, jeżeli gwarancja ma zastosowanie i nie określono inaczej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania ww. wymagań, Wykonawca winien przedstawić oświadczenie, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ. 6.W odniesieniu do artykułów, wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, w pozycjach: 1-10 i 145 Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy produktów fabrycznie nowych i opakowanych, w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem, umożliwiający rozpoznanie czy asortyment był już otwierany/używany, nieużywanych i wolnych od wad; 2)dostawy produktów zawierających etykietę z numerem katalogowym i terminem ważności; 3)dostawy produktów posiadających oznaczenie handlowe umożliwiające jednoznaczną identyfikację danego towaru; 4)dostawy produktów posiadających min. 12 miesięcy gwarancji od momentu dostawy, jeżeli gwarancja ma zastosowanie i nie określono inaczej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania ww. wymagań, Wykonawca winien przedstawić oświadczenie, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ. 7.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Za przedmiot zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych do materiałów eksploatacyjnych, wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, w pozycjach: 11 - 144, 146-194, Zamawiający uzna produkt: 1)kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, kserokopiarki informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, tuszu itp., w tym odpowiadającym kolorystyce materiału oznaczonego symbolem producenta sprzętu); 2)o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony; 3)nie będący produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów; 4)nie naruszający praw patentowych producentów oryginalnych produktów. W celu wykazania spełnienia tych wymagań Wykonawca winien przedstawić oświadczenie, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 1b do SIWZ. 8.Wykonawca zobowiązany jest do podania w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ producenta i oznaczenia handlowego dla każdego oferowanego produktu. Niepodanie przez Wykonawcę producenta i oznaczenia handlowego dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o gorszych parametrach niż wymagane przez Zamawiającego nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty i spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 9.Przy dostawie Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać towar o oznaczeniu handlowym, zgodnym z informacjami podanymi w Formularzu cenowym złożonym przez Wykonawcę. W przypadku dostawy innego towaru niż określony w ofercie Wykonawcy, towar ten nie zostanie przyjęty. 10.Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 30% asortymentu, o którym mowa w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wsparcie systemu kształcenia ustawicznego personelu medycznego w zakresie opieki geriatrycznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165373,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134421,80

  • Oferta z najniższą ceną: 134421,80 / Oferta z najwyższą ceną: 251129,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.