eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Budowa drogi łączącej ul. Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu, gmina Swarzędz - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Swarzędz: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Budowa drogi łączącej ul. Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu, gmina Swarzędz - ETAP I
Numer ogłoszenia: 171317 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139609 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Budowa drogi łączącej ul. Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu, gmina Swarzędz - ETAP I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: (CPV: 71.24.70.00-1) Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie -roboty drogowe, -roboty mostowe, -roboty elektroenergetyczne, -roboty elektroenergetyczne - kolejowe, -roboty elektroenergetyczne - oświetlenie, -roboty elektroenergetyczne - usunięcie kolizji, -roboty elektroenergetyczne - sygnalizacja świetlna, -roboty wodno-kanalizacyjne - kanalizacja deszczowa, -roboty wodno-kanalizacyjne - obiekty inżynierii wodnej, -roboty instalacyjne - sieć gazowa w/c, -roboty telekomunikacyjne, -roboty kolejowe - sieć trakcyjna. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje techniczne dla poszczególnych branż, kosztorysy przedmiarowe dla poszczególnych branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. Obowiązki wykonawcy: -przekazanie placu budowy pod realizowaną inwestycję, -kontrolowanie zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia i pisemne zgłaszanie Zamawiającemu odstępstw od harmonogramu, -nadzór nad dostawą i montażem wyposażenia nadzorowanego obiektu, -składanie okresowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną (w wersji elektronicznej - przesyłane Zamawiającemu na wskazany adres poczty elektronicznej raz w tygodniu, oraz w wersji tradycyjnej), -współpracę z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji, -koordynację i nadzór nad rozruchem inwestycji i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu, weryfikację dokumentacji powykonawczej, -pisemne informowanie Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, a przed rozpoczęciem wykonywania, konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych - w terminie 2 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, -sporządzanie protokołów konieczności w razie wystąpienia robót dodatkowych, - sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, - uczestnictwo w cotygodniowych radach budowy, - w przypadku zejścia Wykonawcy z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę. - kontrola rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowne i harmonogram finansowyrzeczowy - Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania na żądanie Zamawiającego cyklicznie danych dotyczących postępu robót, harmonogramu rzeczowo-finansowego, a także sporządzania wszelkich raportów, sprawozdań..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lafrentz - Polska Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 782378,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199819,04

  • Oferta z najniższą ceną: 199819,04 / Oferta z najwyższą ceną: 349935,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.