eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Biskupiec: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur
Numer ogłoszenia: 171052 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, faks 089 7152437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: n/d

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie kreatywne i graficzno techniczne Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur w niegorszych niż opisane technologiach i technikach wykonania tj. Opracowanie szczegółowe grafiki i tekstu trójjęzycznego przewodnika w wersji polsko angielsko niemieckiej papierowej wersji Przewodnika p.t.: KRAJOBRAZ PEŁEN MOŻLIWOŚCI Przewodnik po mieście i gminie Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur w formacie C5 (162mm x 229mm) około 150 stron, z materiału nie gorszego niż kreda mat 150g m2 oprawa klejowa z twardą okładką tektura z gąbką 3,00mm. Opracowanie PR całego tekstu przewodnika zawierającego przy założeniu co najmniej potrójnej korekty redakcyjnej, obróbka graficzna dostarczonych przez Zamawiającego fotografii, obróbka PR opisów miejsc atrakcyjnych turystycznie dostarczonych przez Zamawiającego, dołączenie przez Wykonawcę informacji uzupełniających zarówno tekstu jak i zdjęć. Zarówno wersja papierowa jak i elektroniczna mają zawierać jak najwięcej tzw. podrasowanych zdjęć, grafik, filmów i map to znaczy około 60 70 całej zawartości wersji papierowej i około 50proc 60proc całej zawartości wersji elektronicznej. Przygotowanie do druku, CTP, skład i druk w pełnym kolorze 4 plus 4 w nakładzie 10 000 egzemplarzy, introligatornia zszycie, dostawa i rozładunek we wskazane przez Zamawiającego miejsca w Biskupcu i wskazanym terminie. Tłumaczenie papierowej i elektronicznej wersji Przewodnika na język angielski przez tłumacza przysięgłego. Tłumaczenie papierowej i elektronicznej wersji Przewodnika na język niemiecki przez tłumacza przysięgłego. Kolportaż 500 sztuk papierowej wersji Przewodnika do punktów Informacji i Centrów Turystycznych oraz biur turystycznych na terenie Polski, a w szczególności na terenie województw Mazowieckiego, Wielkopolskiego, Śląskiego, Lubelskiego, Warmińsko Mazurskiego. Szczegółowe opracowanie map z atrakcjami na terenie Miasta i Gminy Biskupiec oraz okolicznymi atrakcjami na terenie Warmii i Mazur np. Św. Lipka, Wilczy Szaniec, zamek w Olsztynie itp.wraz z dołączeniem ich do papierowej i elektronicznej wersji Przewodnika. Opracowanie szczegółowe grafiki i tekstu trójjęzycznego przewodnika w wersji polsko angielsko niemieckiej elektronicznej wersji Przewodnika p.t. KRAJOBRAZ PEŁEN MOŻLIWOŚCI Przewodnik po mieście i gminie Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur stanowić będzie zakładkę na stronie internetowej Zamawiającego www.biskupiec.pl Opracowanie PR całego tekstu elektronicznej wersji Przewodnika przy założeniu co najmniej potrójnej korekty redakcyjnej, obróbka graficzna dostarczonych przez Zamawiającego fotografii, obróbka PR opisów miejsc atrakcyjnych turystycznie dostarczonych przez Zamawiającego, dołączenie przez Wykonawcę informacji uzupełniających zarówno tekstu jak i zdjęć. Elektroniczna wersja Przewodnika musi zawierać wszystkie informacje zawarte w wydawanym przewodniku p.t.: KRAJOBRAZ PEŁEN MOŻLIWOŚCI Przewodnik po mieście i gminie Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur i musi być bogatsza i bardziej szczegółowa niż wersja papierowa oraz uzupełniona o informacje graficzne, mapy i opisy które nie mogły być zamieszczone bądź nie zmieściły się w papierowej wersji Przewodnika. Elektroniczna wersja Przewodnika musi zapewnić przejrzyste, łatwe i bezpłatne korzystanie ze wszystkich informacji zawartych na stronie ich łatwe i bezpłatne pobieranie oraz bezpłatne drukowanie dowolnego zakresu wszystkich informacji i grafik. Kreacja i szczegółowe opracowanie graficzne i informatyczne zakładki na stronie Zamawiającego www.biskupiec.pl wraz z integracją ze stroną www.biskupiec.pl multimedialnego przewodnika elektronicznego po Gminie i Mieście Biskupiec wykorzystującego najbardziej zaawansowane technologie Internet, telefonia komórkowa i GPS wraz z instrukcjami jak z ich korzystać, jak pobierać, drukować oraz jego wdrożenie i uruchomienie. Zakodowanie pocięcie zaakceptowanych przez Zamawiającego szablonów graficznych do standardu XHTML CSS. Konfiguracja i wdrożenie systemu CMS. Wypełnienie treścią serwisu teksty, grafika. Szczegółowe opracowanie CMS do obsługi i zarządzania treścią strony przewodnikowej zawierające m.in. możliwość edytowania położenia zdjęć, opisu atrakcji turystycznych, dodawania samodzielnego hoteli, restauracji itp. Hosting internetowej wersji Przewodnika. Wdrożenie na dowolnym innym zakupionym przez Wykonawcę przestrzeni dyskowej na serwerze obsługującym technologię CMS. Bez kosztów utrzymania na serwerze przez okres trwałości projektu. Podstawowe funkcjonalności systemu CMS to m.in.: obsługa poziomów dostępu dla użytkowników, tworzenie i edycja w ramach serwisu artykułów, newsów, zarządzanie i edycja galeriami zdjęć itd. Technologia PHP mySQL JSquery JavaScript AJAX xHTML. Przygotowana strona www powinna zawierać: Informacje o których mowa w punkcie 38. mapy bazy danych, ciekawostki, ogłoszenia, dane kontaktowe, linki do stron Zamawiającego, galerię zdjęć, możliwość wysyłania newslettra biuletynu, wyszukiwarkę haseł i pojęć przedstawionych na stronie www, mapę strony Przygotowana strona powinna spełniać następujące parametry: technologia XHTLM 1.0, PHP, CGI, SQL, JAVASCRIPT, preferowane rozwiązania oparte na OPENSOURCE oraz flash 8.0 lub wyższe z odpowiednią detekcją wersji flash, dokonanie tłumaczenia treści na stronę WWW, umieszczenie strony www na serwerze Wykonawcy dostawa przejrzystego, funkcjonalnego systemu CMS Content Management System System Zarządzania Treścią, tj. zestawu aplikacji internetowych, wyposażonego w polski interfejs, pozwalającego na: samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem, wymianę szablonów graficznych w trzech wersjach językowych polskiej, angielskiej i niemieckiej, przygotowanie i publikację treści w języku polskim, angielskim i niemieckim, bieżącą aktualizację i rozbudowę strony przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, poprzez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów i podstron, nowych szablonów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp., zmianę koncepcji graficznej strony poprzez wprowadzanie do systemu szablonów graficznych, tworzenie szablonów stron w zakresie strukturalnym, tj. rozmieszczenie poszczególnych elementów na stronie oraz w zakresie graficznym, tj. odpowiednie uporządkowanie obiektów graficznych na stronie obsługa tworzenia szablonu może zakładać pewien poziom wiedzy informatycznej Administratora Systemu, dodawanie nowych działów i podstron oraz modyfikowanie i usuwanie już istniejących w sposób intuicyjny i zapewniający bezpieczeństwo dla Administratora systemu, tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka HTML edytor Wysiwyg, powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych, jak również edycję wstawianego dokumentu w formacie HTML, wysyłanie newslettera biuletynu, w formacie html, wyszukiwanie treści na stronie www, generowania dokumentów stron w wersji do druku, obsługę z wielu przeglądarek internetowych, dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej, możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej, równoczesną obsługę przez minimum trzy osoby, przyznawanie uprawnień dostępu na zróżnicowanych poziomach: Administratora systemu CMS osobę odpowiedzialną za zarządzanie całym systemem, w tym tworzenie, edytowanie, usuwanie, publikowanie treści, grafik, załączników, działów, podstron, dodawanie i usuwanie użytkowników i nadawanie im praw dostępu, Redaktora osobę odpowiedzialną za tworzenie, edytowanie, usuwanie, publikowanie treści, grafik, załączników, Osobę wprowadzającą dane osobę odpowiedzialną za tworzenie, edytowanie, usuwanie, grafik, załączników bez prawa ich publikacji, tworzenie statystyk zarówno dla całej strony www, jak i poszczególnych jej działów i podstron przynajmniej: ilość wejść na stronie, ilość indywidualnych użytkowników, rodzaj używanej przeglądarki, lokalizacja użytkowników na podstawie adresu IP, inne zewnętrzne tzn. dotyczące aktywności zewnętrznych użytkowników, jak i wewnętrzne dotyczące aktywności administratorów i redaktorów oraz innych osób z zespołu redaktorskiego każda strona powinna mieć swoją historię edycji, Zamawiający dopuszcza wykorzystanie systemu Google Analytics automatyczne udostępnianie strony www w wersji angielskiej jeśli internauta wchodzi na stronę spoza terenu Polski na podstawie ustawień systemowych i języka przeglądarki tworzenie i zarządzanie repozytorium plików dostęp do plików umieszczanych na stronie www, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, katalogowanie i sortowanie, niezawodny, bezpieczny i nieprzerwany dostęp do strony www, niezawodny, automatyczny system archiwizowania bazy danych udostępnienie strony www w publicznej sieci internet osobom trzecim od dnia odbioru strony www przez Zamawiającego, pod adresem domenąwskazaną przez Zamawiającego, zapewniające jednakową czytelność strony www w przeglądarkach: IE 7,8,9beta, FireFox 3, Opera 10.0, Safari 3.0, Chrome 10 i wyższe dostarczenie instrukcji obsługi CMS dostarczenie instrukcji konfiguracji CMS przeszkolenie w obsłudze CMS 3 osób wskazanych przez Zamawiającego szkolenie zostanie przeprowadzone w Biskupcu, z wykorzystaniem infrastruktury znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego po odbiorze systemu CMS przez Zamawiającego udostępnienie CMS wskazanym przez Zamawiającego osobom świadczenie usług serwisu CMS: udzielanie porad telefonicznych osobom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi CMS porady udzielane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 15.00 w okresie dwóch miesięcy od dnia odbioru strony www i sytemu CMS przez Zamawiającego, interwencja na usterki i błędy ujawnione w toku eksploatacji systemu CMS nieprawidłowości w działaniu jednej lub wielu funkcji CMS, w od dnia odbioru strony www i sytemu CMS przez Zamawiającego do 31 grudnia 2013 r., w terminie nie późniejszym niż następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia błędu. Usuwanie usterek w najbliższym możliwym terminie, nie później niż w terminie 1 tygodnia. hosting przygotowanej strony www na serwerze własnym Wykonawcy o parametrach minimalnych: pojemność serwera 50GB, roczny pakiet transferu: min. 900GB, bazy danych: SQL POSTGRESQL, Skrypty: PHP CGI ERL itp. dostęp do serwera z zewnątrz: SSL SSH SFTP FTP, archiwizacja danych raz na dobę, backup serwera co 24h przeniesienie autorskich praw majątkowych do strony oraz tłumaczeń zrealizowanych na potrzeby strony, a także użytych do jego wykonania materiałów, na polach eksploatacji. udzielenie licencji dla systemu CMS, nieograniczonej czasowo i terytorialnie. Szczegółowe opracowanie projektu graficznego tras turystycznych interaktywnych zakładającego, że po naciśnięciu na interesujący nas obiekt pojawi się jego szczegółowy opis wraz ze zdjęciami, a po wejściu w dodatkowe menu np. profil trasy rowerowej turysta będzie mógł sprawdzić jakie ciekawe obiekty znajdują się na trasie, sprawdzi ile spali kalorii oraz będzie mógł dokładnie zaplanować swoją wycieczkę po Gminie i Mieście Biskupiec oraz Warmii i Mazurach. Długość tras musi wynieść nie mniej niż 300 km po Gminie i Mieście Biskupiec i objąć co najmniej 150 obiektów w Gminie i Mieście Biskupiec. Należy zintegrować je z przewodnikiem elektronicznym, wprowadzić wszystkie treści na stronę w zakładkę, opracować ślady GPS tras, opracować opisy obiektów i atrakcji turystycznych, wraz ze zdjęciami, profilami itp. Opracowanie 5 Panoram 3D wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie Gminy lub miasta Biskupiec oraz wprowadzenie wszystkich treści na stronę w zakładkę. Szczegółowe opracowanie scenariusza i nagranie promocyjnego filmu o Gminie Biskupiec czas trwania filmu do 1,5 min i wprowadzenie wgranie filmu wszystkich treści na stronę w zakładkę. Szczegółowe opracowanie warstw Map miasta i okolic w wersji na telefon komórkowy z wykorzystaniem Google Maps lub rozwiązań porównywalnych do systemu Google Maps pod względem jakości map i szybkości oraz stabilności działania wraz z wprowadzeniem wszystkich treści na stronę w zakładkę umożliwiające ich darmowe pobranie na telefon. Opracowanie map miast i okolic na GPS wraz z darmowym po stronie Zamawiającego oprogramowaniem, ewentualnymi bezterminowymi licencjami i instrukcją na stronie. Zakres wykorzystania WWW systemu w założeniu ma być źródłem map, na których zamieszczone mają być wszystkie elementy zgodnie z przedmiotem zamówienia takie jak szlaki, punkty, itp. Szczegółowe opracowanie 3 tras turystycznych jako warstwa do aplikacji na komórkę wraz z wprowadzeniem wszystkich treści na stronę w zakładkę umożliwiające ich darmowe pobranie na telefon. Opracowanie i zamiesczenie śladów GPS tras wraz z darmowym po stronie Zamawiającego oprogramowaniem, ewentualnymi bezterminowymi licencjami i instrukcją na stronie. zakup i instalacja infokiosku wewnętrznego umieszczonego na korytarzu pierwszego piętra Urzędu Miejskiego w Biskupcu o parametrach: wolnostojąca, wandaloodporna, estetyczna obudowa ekran LCD o wielkości min 17 zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi klawiatura oraz urządzenie wskazujące zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi komputer z dedykowanym oprogramowaniem pozwalającym na korzystanie z Internetu oraz prezentację danych za pomocą materiałów audio i wideo o jakości materiałów DVD lub lepszych urządzenie przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne Gwarancja podstawowa 24 miesiące Certyfikaty CE, ISO 14001 integracja ze stroną www.biskupiec.pl Dopuszcza się zastąpienie klawiatury oraz urządzenia wskazującego dotykowym ekranem System Wizualnej Informacji Turystycznej w tym zakup i montaż w Punkcie Informacji Turystycznej zlokalizowanej przy Pl. Wolności 5c w Biskupcu następujących elementów Systemu nie gorszych niż: 2 ekrany 42 z wąską ramką o parametrach nie gorszych niż: kontrast co najmniej 60000:1 i czas reakcji nie więcej niż 4ms wraz z montażem w witrynie Punktu Informacji Turystycznej. Monitory muszą gwarantować czytelny obraz w nasłonecznionej witrynie. 2 konwerterów pozwalających na dzielenie obrazu komputera na dodatkowe ekrany nie gorszych niż Multi View Grand. Laptop zarządzający treścią z możliwością podglądu, do sterowania i zarządzania informacją na monitorach wraz z oprogramowaniem. System musi pozwolić na dzielenie obrazu na dwa ww ekrany oraz możliwość podglądu na trzecim monitorze. System musi pozwalać na prezentację niezależnych treści na dwóch ekranach równocześnie. System musi umożliwiać prezentację filmów w jakości DVD lub lepszej, prezentacje Power Point lub inne. System nie gorszy niż Windows Home Zakres informacji jakie w szczególności planuje się ująć w papierowej i elektronicznej wersji Przewodnika to m.in.: Miasta i miejscowości Jeziora i rzeki Ulice, aleje, place Centrum Prus Granica Warmii szlak kapliczek i Mazur Szlaki trasy rowerowe Szlaki trasy kajakowe Szlaki trasy piesze Szlaki trasy konne Szlaki trasy turystyczne Ścieżki edukacyjne Mapa jeziora Dadaj głębokości, wskazanie najgłębszego miejsca Zabytki Bitwy, fortyfikacje, muzea, bunkry Najdłuższe, najgłębsze, najwyższe, Grody, grodziska itp. Wały Stanowiska archeologiczne, wykopaliska, znaleziska itp. Dwory, pałace itp. Parki Punkty widokowe, wieże widokowe Schroniska młodzieżowe Kempingi, pola namiotowe Najwyższy najniższy punkt w Gminie Biskupiec Cmentarze, cmentarzyska, pojedyncze groby uczeń Matejki, siostry Lubomirskie itp. , kurhany itp. Kościoły, kaplice Kpliczki Zapory, śluzy, wiadukty Pomniki Pomniki przyrody Rezerwaty, użytki ekologiczne, obszary chronione itp. Fauna i flora w tym: ryby i grzyby Ciekawostki np. architektoniczne, legendy, rękodzieło, itp. etnografia itp. Cykliczne imprezy w tym: WARMIŃSKA UCZTA PIEROGOWA, Gra Straszydła, Misterium Paschalne itp. Puby, hotele, pensjonaty, restauracje, gospodarstwa agroturystyczne, ośrodki wypoczynkowe terenie Gminy Biskupiec itp. Stadniny Jazda konna Parkingi Lotniska PKP PKS Bankomaty i banki WC Biblioteki Szpital Policja Straż pożarna Straż Miejska Stacje benzynowe Kalendarium imprez corocznych Taxi na terenie Gminy Biskupiec Szkoły, przedszkola na terenie Gminy Biskupiec Informacja Turystyczna Biskupiecki Dom Kultury Kino Urzędy pocztowe Hot spoty Przystanie Wypożyczalnie sprzętu Place zabaw SPORT Stadiony, boiska, Orlik, bule francuskie, tenis itp. Sławni i słynni mieszkańcy Biskupca Pietraszewski itp. Telefony, emaile, faxy Mapy turystyczne, plany niektórych miast, mapy jezior z ogólną charakterystyką zawierające m.in. głębokości, wskazanie najgłębszego punktu, najlepsze miejsca do połowów, występujące gatunki ryb oraz trasę dojazdu itp. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 proc wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.20.00 - Usługi składu 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.34.21.00 - Usługi marketingu bezpośredniego 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.25.00 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 72.21.23.16 - Usługi opracowywania oprogramowania prezentacyjnego 92.11.12.10 - Produkcja filmów reklamowych 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 72.41.50.00 - Usługi hostingowe dla stron WWW 39.29.40.00 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 zł brutto słownie: pięć tysięcy pięćset ,00/100 złotych Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur. W pozostałych przypadkach p.3.2. 3.5 niniejszego rozdziału wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, poza wymogiem przedstawienia oświadczenia - załącznika 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 3 do SIWZ). 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik 5 do SIWZ). Nie dołączenie do oferty załącznika 5 do SIWZ Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania zamówienia samodzielnie, bez udziału podwykonawców. 5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa również dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: a. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. a. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. c. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy Pzp.). Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, w świetle art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, mogą być spełnione przez wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia łącznie. 9. Dowód wniesienia wadium zgodnie z rozdziałem IX pkt. 6 SIWZ. Forma dokumentów. 1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w Rozdziale VI.3 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności w niżej opisanych przypadkach: Przyczyna - Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót. Przyczyna - Wystąpienie zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania usługi o okres odpowiadający terminowi trwania zamówienia dodatkowego. Przyczyna - wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień, nie wynikających z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Skutek - zmiana w umowie/aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień nie wynikających z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń protokół konieczności, oświadczenie dokumentacja, fotograficzna, notatka itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Biskupcu, Al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Biskupcu, Al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, pok nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w związku z umową o dofinansowanie projektu Opracowanie Multimedialnego Przewodnika po Gminie i Mieście Biskupiec oraz atrakcjach Warmii i Mazur wraz z infoznakowaniem na terenie Gminy w ramach Osi Priorytetowej 2 - Turystyka Działanie 2.2 Promocja województwa i jego oferty turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.